Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 20:29:

[...]

Paardentaxi? Ja
quote:Sidroht schreef op 19 augustus 2015 @ 20:48:

Oh die. Geleuf ik geen zak van.Terecht denk ik.
quote:cijfernerd schreef op 19 augustus 2015 @ 19:57:

[...]

Nou,ik als brave cijfernerd zou echt niet weten wat dit icoontje betekent.Een smilie die aan z'n kin krabt. Denk ik.
quote:yasmijn schreef op 19 augustus 2015 @ 20:49:

[...]

Ja Gelezen.! Grote grutten,Denemarken,Noorwegen,Australië en Groenland
En dat allemaal te paard hahahaha
Van Denemarken even op Groenland kijken en dan even naar Zweden en dan via Noorwegen weer terug

Waar was dat arme paard de hele tijd.!
Wat een gezellige drukte
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 20:55:

[...]

Gelezen.! Grote grutten,Denemarken,Noorwegen,Australië en Groenland Echt, die probéért het nog geeneens. Ik voel me als forummer niet serieus genomen als het zo rammelt.
IMHO
quote:grimblegrumble schreef op 19 augustus 2015 @ 21:13:

[...]

Echt, die probéért het nog geeneens. Ik voel me als forummer niet serieus genomen als het zo rammelt.

Haai Grimpiegrump

Mag ik je langs deze weg even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind om je weer wat vaker te lezen? Ik heb indertijd echt verschrikkelijk genoten van je 'help mijn vriendin is zwanger' topic
quote:grimblegrumble schreef op 19 augustus 2015 @ 21:13:

[...]

Echt, die probéért het nog geeneens. Ik voel me als forummer niet serieus genomen als het zo rammelt.En dan die mensen die er bloedserieus op reageren..
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 21:08:

Van Denemarken even op Groenland kijken en dan even naar Zweden en dan via Noorwegen weer terug

Waar was dat arme paard de hele tijd.! Doet me denken aan die mevrouw die met de auto naar Curacao wilde . Die was trouwens wel serieus volgens mij, maar gewoon een beetje topografisch gehandicapt .
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2015 @ 21:18:

[...]

Doet me denken aan die mevrouw die met de auto naar Curacao wilde . Die was trouwens wel serieus volgens mij, maar gewoon een beetje topografisch gehandicapt .O die kan ik mij niet herinneren..
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2015 @ 21:15:

[...]

Haai Grimpiegrump

Mag ik je langs deze weg even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind om je weer wat vaker te lezen? Ik heb indertijd echt verschrikkelijk genoten van je 'help mijn vriendin is zwanger' topic Vind het ook leuk. Herinner jou ook nog uit dat topic.
IMHO
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 21:17:

[...]

En dan die mensen die er bloedserieus op reageren.. Da's volgens mij net zoiets als overtuigd zijn dat er een monster in Loch Ness rondzwemt. Dan wíl je gewoon dat het waar is.
IMHO
quote:grimblegrumble schreef op 19 augustus 2015 @ 21:29:

[...]

Da's volgens mij net zoiets als overtuigd zijn dat er een monster in Loch Ness rondzwemt. Dan wíl je gewoon dat het waar is.

Het monster van Loch Ness bestaat echt hoor.!

Zie maar zelluf

quote:yasmijn schreef op 19 augustus 2015 @ 20:49:

[...]

Ja Ja die kon niet mee in het vliegtuig.
Ik wilde Rose quoten en niet mezelf

Is dat ook anders nu ?
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 21:08:

Waar was dat arme paard de hele tijd.! In die taxi natuurlijk.
Ik ben daar geweest, Loch Ness dus. Ik zweer je, je moet daar heel erg je best doen om niet toch stiekem in Nessie te gaan geloven hoor .
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 21:45:

[...]

Het monster van Loch Ness bestaat echt hoor.!

Zie maar zelluf

[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... onster.jpg[/img]Verrek je hebt gelijk. En als ik me niet vergis, zie ik daar in de spiegeling van het water ook nog eens de TO van het paardentaxitopic voorbij komen. Met paard en al, op weg naar Groenland uit Noorwegen via Schotland.
IMHO
Soms druipt het er toch vanaf he.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2015 @ 21:49:

Ik ben daar geweest, Loch Ness dus. Ik zweer je, je moet daar heel erg je best doen om niet toch stiekem in Nessie te gaan geloven hoor .Mosterd, Rosemetijs had me al overtuigd.
IMHO
quote:yasmijn schreef op 19 augustus 2015 @ 21:50:

Soms druipt het er toch vanaf he.Zullen wij volgend jaar samen te paard naar Thailand gaan?
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 21:52:

[...]

Zullen wij volgend jaar samen te paard naar Thailand gaan? Piece of cake
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 21:52:

[...]

Zullen wij volgend jaar samen te paard naar Thailand gaan? En dan ook even kijken in Zuid-Afrika.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven