Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 11 september 2015 om 22:22
vrijdag 11 september 2015 om 22:24
quote:Enn schreef op 11 september 2015 @ 22:18:
Maar dan weet je toch ook wie in staat is om om scheldberichten te sturen gezien de posts hier gekoppeld aan hun nick en de hieraan gekoppelde accounts/'vrienden' op Facebook?
Blokkeren die hap dan toch?Misschien dat het verder gaat dan wat hatemail? Wel eens gehoord op een ander forum dat zelfs de kinderen werden lastig gevallen. Of dingen bezorgd die niet waren besteld. Dat soort ongein.
Maar dan weet je toch ook wie in staat is om om scheldberichten te sturen gezien de posts hier gekoppeld aan hun nick en de hieraan gekoppelde accounts/'vrienden' op Facebook?
Blokkeren die hap dan toch?Misschien dat het verder gaat dan wat hatemail? Wel eens gehoord op een ander forum dat zelfs de kinderen werden lastig gevallen. Of dingen bezorgd die niet waren besteld. Dat soort ongein.
vrijdag 11 september 2015 om 22:24
vrijdag 11 september 2015 om 22:26
quote:lemoos2 schreef op 11 september 2015 @ 22:24:
[...]
Misschien dat het verder gaat dan wat hatemail? Wel eens gehoord op een ander forum dat zelfs de kinderen werden lastig gevallen. Of dingen bezorgd die niet waren besteld. Dat soort ongein.
Ow.... ok.
Dat het bedacht wordt zeg.
[...]
Misschien dat het verder gaat dan wat hatemail? Wel eens gehoord op een ander forum dat zelfs de kinderen werden lastig gevallen. Of dingen bezorgd die niet waren besteld. Dat soort ongein.
Ow.... ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 11 september 2015 om 22:33
quote:Enn schreef op 11 september 2015 @ 22:26:
[...]
Ow.... ok.
Dat is best wel oud toch? Heb eens een leerling gehad die op vrijdagavond diverse pizza's liet bezorgen. Bij iedere pizza zat zo'n briefje waarbij in het vakje 'opmerkingen' 1 woordje stond.
Uiteindelijk had ik: "Eet smakelijk en fijn weekend mevrouw Lemoos". Leerling heeft wel keurig alles terug betaald, dat wel. Hij vond zijn inspiratie in een eindexamenstunt: havo vijf had een paar kuub aan zand laten bezorgen bij de conrector. Op zijn oprit.
[...]
Ow.... ok.
Dat is best wel oud toch? Heb eens een leerling gehad die op vrijdagavond diverse pizza's liet bezorgen. Bij iedere pizza zat zo'n briefje waarbij in het vakje 'opmerkingen' 1 woordje stond.
Uiteindelijk had ik: "Eet smakelijk en fijn weekend mevrouw Lemoos". Leerling heeft wel keurig alles terug betaald, dat wel. Hij vond zijn inspiratie in een eindexamenstunt: havo vijf had een paar kuub aan zand laten bezorgen bij de conrector. Op zijn oprit.
vrijdag 11 september 2015 om 22:36
Nee joh... dat snap ik heus wel. Ik bedoel een stelletje volwassenen die samen hier op een forum schrijven zijn het niet met elkaar eens en gaan daarom de kinderen van de forummers waarmee ze het oneens zijn op Facebook benaderen? Omdat hun pappie of mammie nie lief was niie?
Daarom kijk ik met deze blik
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 11 september 2015 om 22:37
quote:Enn schreef op 11 september 2015 @ 22:18:
Blokkeren die hap dan toch?Wordt niet onder eigen naam gedaan natuurlijk, maar iets a la Miep de Vries.
Blokkeren die hap dan toch?Wordt niet onder eigen naam gedaan natuurlijk, maar iets a la Miep de Vries.
quote:Enn schreef op 11 september 2015 @ 22:36:
Nee joh... dat snap ik heus wel. Ik bedoel een stelletje volwassenen die samen hier op een forum schrijven zijn het niet met elkaar eens en gaan daarom de kinderen van de forummers waarmee ze het oneens zijn op Facebook benaderen? Omdat hun pappie of mammie nie lief was niie?
daarom zei ik eerder al: dit zie je alleen gebeuren als mensen elkaar virtueel hebben leren kennen.
irl zie ik mensen elkaar nooit op die manier bedreigen of lastig vallen.
het zal toch iets te maken hebben met een soort schijnveiligheid uit de anonimiteit die ze denken te hebben. ofzo.
bizar dat het gebeurt, dat wel.
daarom zei ik eerder al: dit zie je alleen gebeuren als mensen elkaar virtueel hebben leren kennen.
irl zie ik mensen elkaar nooit op die manier bedreigen of lastig vallen.
het zal toch iets te maken hebben met een soort schijnveiligheid uit de anonimiteit die ze denken te hebben. ofzo.
bizar dat het gebeurt, dat wel.
quote:Enn schreef op 11 september 2015 @ 22:36:
Het ging nog wel iets verder dan een naar berichtje via FB sturen.
Sommige mensen sporen gewoon echt niet.
Het ging nog wel iets verder dan een naar berichtje via FB sturen.
Sommige mensen sporen gewoon echt niet.
vrijdag 11 september 2015 om 22:39
quote:Star schreef op 11 september 2015 @ 22:37:
[...]
Wordt niet onder eigen naam gedaan natuurlijk, maar iets a la Miep de Vries.
Hoe volwassen.
Heul indrukwekkend en stoer.
[...]
Wordt niet onder eigen naam gedaan natuurlijk, maar iets a la Miep de Vries.
Hoe volwassen.
Heul indrukwekkend en stoer.