Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 11 september 2015 om 21:46
vrijdag 11 september 2015 om 21:47
Misschien geen forummers tot je FB toelaten alleen als je ze heel goed kent?
En de rest op prive zetten?
Dan kunnen ze hooguit als ze specifieke dingen kunnen googlen van je zoals bij L en L het geval was een pb sturen naar je overige. En dan gewoon die FB account blokkeren?
Of denk ik dan te simpel?
En de rest op prive zetten?
Dan kunnen ze hooguit als ze specifieke dingen kunnen googlen van je zoals bij L en L het geval was een pb sturen naar je overige. En dan gewoon die FB account blokkeren?
Of denk ik dan te simpel?
vrijdag 11 september 2015 om 21:51
Ik ben gelijk maar even aan het kijken welke forummers ik op FB heb. Ik ken ze niet allemaal in het eggie, maar ik hoop dan toch maar dat ik ze hier goed genoeg heb leren kennen om te kunnen inschatten dat ze wel op mijn FB mogen blijven.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 11 september 2015 om 21:52
quote:Bruschetta schreef op 11 september 2015 @ 21:46:
[...]
Dat vraag ik me ook af.
Als het hier gebeurt,kun je toch ook je inbox dicht gooien?
Neemt niet weg dat het gewoon ziek is dat mensen hier hun tijdverdrijf van maken.Dat betekent dus dat je ook geen pbs meer kunt ontvangen van leuke mensen. Is toch te gek voor woorden dat je zelf je pbfunctie uit moet zetten vanwege andere gekkies. Die gekkies moeten geband worden.
[...]
Dat vraag ik me ook af.
Als het hier gebeurt,kun je toch ook je inbox dicht gooien?
Neemt niet weg dat het gewoon ziek is dat mensen hier hun tijdverdrijf van maken.Dat betekent dus dat je ook geen pbs meer kunt ontvangen van leuke mensen. Is toch te gek voor woorden dat je zelf je pbfunctie uit moet zetten vanwege andere gekkies. Die gekkies moeten geband worden.
vrijdag 11 september 2015 om 21:53
quote:Amaqanda schreef op 11 september 2015 @ 21:52:
[...]
Dat betekent dus dat je ook geen pbs meer kunt ontvangen van leuke mensen. Is toch te gek voor woorden dat je zelf je pbfunctie uit moet zetten vanwege andere gekkies. Die gekkies moeten geband worden.Als ze hier in je inbox zitten meld je dat bij de mods. Maar houd een ban ze tegen?
[...]
Dat betekent dus dat je ook geen pbs meer kunt ontvangen van leuke mensen. Is toch te gek voor woorden dat je zelf je pbfunctie uit moet zetten vanwege andere gekkies. Die gekkies moeten geband worden.Als ze hier in je inbox zitten meld je dat bij de mods. Maar houd een ban ze tegen?
vrijdag 11 september 2015 om 21:54
LV, bedankt voor al je leesvoer. Ik ga je echt missen. Eerder miste ik je ook, en ik vond het toen (om de reden) helemaal niet zo leuk om je weer te lezen. Ik hoop je nu wel snel weer met plezier te lezen.
En Leo, ik lees nu pas dat jij weg bent. Ik krijg geen passende woorden op mijn scherm om uit te drukken wat ik daar van vind. Erg x veel.
Brom, jij ook....
Potverdikkie, het mag dan wel slechts virtueel zijn enzovoort, maar irl heb ik toch een plek in mijn hoofd voor sommigen hier.
Ik ga even balen in een hoekje.
En Leo, ik lees nu pas dat jij weg bent. Ik krijg geen passende woorden op mijn scherm om uit te drukken wat ik daar van vind. Erg x veel.
Brom, jij ook....
Potverdikkie, het mag dan wel slechts virtueel zijn enzovoort, maar irl heb ik toch een plek in mijn hoofd voor sommigen hier.
Ik ga even balen in een hoekje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 11 september 2015 om 21:55
quote:Goede-Fee schreef op 11 september 2015 @ 21:50:
Ik wel maar ik heb niets op openbaar staan en ik ben ook niet te googlen met info van hier.
Het gaat zo; je hebt een paar leuke forummers op fb. Een van hen is minder leuk dan je dacht. Die deelt info over jiu in een achterkamertje. En zo wordt jouw echte naam bekend en kunnen mensen je vinden via fb. En ook al heb je alles afgeschermd, je bent wel vindbaar en iedreen kan je een ebrichtje sturen. Komt inderddaad in je overige binnen, maar het komt binnen.
En dan zijn er mensen die hier op napraat iets specifieks over jou roepen. Sneu, maar ach, dat waren ze al.
Ik wel maar ik heb niets op openbaar staan en ik ben ook niet te googlen met info van hier.
Het gaat zo; je hebt een paar leuke forummers op fb. Een van hen is minder leuk dan je dacht. Die deelt info over jiu in een achterkamertje. En zo wordt jouw echte naam bekend en kunnen mensen je vinden via fb. En ook al heb je alles afgeschermd, je bent wel vindbaar en iedreen kan je een ebrichtje sturen. Komt inderddaad in je overige binnen, maar het komt binnen.
En dan zijn er mensen die hier op napraat iets specifieks over jou roepen. Sneu, maar ach, dat waren ze al.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 11 september 2015 om 21:57
quote:Snoesje666 schreef op 11 september 2015 @ 21:55:
Ik begrijp dat een paar lieve forummers zich hebben laten anonimiseren omdat ze gestalkt werden op hun facebook ? Wat een gedoe, blij dat ik geen facebook heb.
Er zitten ook leuke mensen op Facebook hè.
Ik begrijp dat een paar lieve forummers zich hebben laten anonimiseren omdat ze gestalkt werden op hun facebook ? Wat een gedoe, blij dat ik geen facebook heb.
Er zitten ook leuke mensen op Facebook hè.
vrijdag 11 september 2015 om 21:58
quote:Goede-Fee schreef op 11 september 2015 @ 21:53:
[...]
Als ze hier in je inbox zitten meld je dat bij de mods. Maar houd een ban ze tegen?
Een ban zal ze niet tegenhouden, maar als je allemaal nare berichten privé krijgt, lijkt het me wel erg fijn als 'het forum' achter je staat en dingen direct aanpakt.
Ik ben ook heel benieuwd hoe de mods en de cm hier mee om gaan. Het zou voor mij zomaar een reden kunnen zijn om me te anonimiseren, als mensen als eindeloos gewoon vrolijk verder mogen forummen, terwijl ze anderen echt heel erg lastigvallen.
[...]
Als ze hier in je inbox zitten meld je dat bij de mods. Maar houd een ban ze tegen?
Een ban zal ze niet tegenhouden, maar als je allemaal nare berichten privé krijgt, lijkt het me wel erg fijn als 'het forum' achter je staat en dingen direct aanpakt.
Ik ben ook heel benieuwd hoe de mods en de cm hier mee om gaan. Het zou voor mij zomaar een reden kunnen zijn om me te anonimiseren, als mensen als eindeloos gewoon vrolijk verder mogen forummen, terwijl ze anderen echt heel erg lastigvallen.
vrijdag 11 september 2015 om 22:00
quote:Amaqanda schreef op 11 september 2015 @ 21:58:
[...]
Ik ben ook heel benieuwd hoe de mods en de cm hier mee om gaan. Het zou voor mij zomaar een reden kunnen zijn om me te anonimiseren, als mensen als eindeloos gewoon vrolijk verder mogen forummen, terwijl ze anderen echt heel erg lastigvallen.Dat dus. Een signaal vanuit de CM zou al schelen. Ook al komt iemand net tig nicks terug.
[...]
Ik ben ook heel benieuwd hoe de mods en de cm hier mee om gaan. Het zou voor mij zomaar een reden kunnen zijn om me te anonimiseren, als mensen als eindeloos gewoon vrolijk verder mogen forummen, terwijl ze anderen echt heel erg lastigvallen.Dat dus. Een signaal vanuit de CM zou al schelen. Ook al komt iemand net tig nicks terug.
vrijdag 11 september 2015 om 22:00
quote:hatsetats schreef op 11 september 2015 @ 21:55:
[...]
En dan zijn er mensen die hier op napraat iets specifieks over jou roepen. Sneu, maar ach, dat waren ze al.Nou inderdaad, wat een kinderachtig gedoe dan.
[...]
En dan zijn er mensen die hier op napraat iets specifieks over jou roepen. Sneu, maar ach, dat waren ze al.Nou inderdaad, wat een kinderachtig gedoe dan.