Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 11 september 2015 @ 23:07:

[...]

Ik heb morgen een minimeet met 2 VF-sters die ik ook op FB heb. Vind ik leuk.Ik vind het dan weer wat minder dat jij die meet morgen hebt
quote:Solomio schreef op 11 september 2015 @ 23:07:

[...]

Ik heb morgen een minimeet met 2 VF-sters die ik ook op FB heb. Vind ik leuk.

dat kan. maar ik heb daar geen behoefte aan.

ik heb een grote vrienden- en kennissenkring die niet van dit forum komt.

veel plezier trouwens.
Ik ga Mark mailen! Trusten!
quote:Star schreef op 11 september 2015 @ 23:14:

Ik ga Mark mailen! Trusten!Die zal nu wel wakker zijn ja, in de You Es Of Ee!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 september 2015 @ 23:10:

[...]

Hi Mark

I am a famous forummer on the viva forum, I am a star.

But now the border is reached

In a topic where everybody welcome is

I had a opionion

but than someone said muslim whore

it is unbelievable

is was in a PB on facebook nota legs.

So Marc

Please

Could you permaban this lady
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 september 2015 @ 23:10:

[...]

Hi Mark

I am a famous forummer on the viva forum, I am a star.

But now the border is reached

In a topic where everybody welcome is

I had a opionion

but than someone said muslim whore

it is unbelievable

is was in a PB on facebook nota legs.

So Marc

Please

Could you permaban this lady
Veel plezier Solo, wat leuk.
Nota legs...
quote:Enn schreef op 11 september 2015 @ 22:57:

[...]

Gooi die inmiddels volslagen belachelijke Actueel pijler dicht dan verplaatst het zich hopelijk naar elders.Ja, denk het ook. Van de andere kant: op zo'n groot forum heb je natuurlijk altijd wel een x aantal 'gekkies' met een bepaalde 'fiep'
quote:lemoos2 schreef op 11 september 2015 @ 23:28:

[...]

Ja, denk het ook. Van de andere kant: op zo'n groot forum heb je natuurlijk altijd wel een x aantal 'gekkies' met een bepaalde 'fiep'

En opzich zou het natuurlijk best moeten kunnen, een platform om het nieuws te bespreken. Er zijn namelijk best heel veel mensen die dat op een heel normale manier kunnen.

Het enige wat helpt is veel strenger modereren, daar ontbreekt het volledig aan op de actueelpijler.
quote:cochise schreef op 11 september 2015 @ 23:26:

Nota legs...

Ja, daar moest ik even over nadenken.

Maar nu heb ik hem.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Amaqanda schreef op 11 september 2015 @ 23:33:

[...]

En opzich zou het natuurlijk best moeten kunnen, een platform om het nieuws te bespreken. Er zijn namelijk best heel veel mensen die dat op een heel normale manier kunnen.

Het enige wat helpt is veel strenger modereren, daar ontbreekt het volledig aan op de actueelpijler.

Ik denk ook dat ze het veel te lang hebben laten gaan. Een aantal mensen hebben Actueel opgeëist als hun koninkrijk en willen gewoon geen enkel weerwoord. Soort dictatuurtje dus eigenlijk.

Die paar mensen moetenn gewoon keihard aangepakt worden, zodat de mods weer de controle over die pijler krijgen en het dictatuurtje opgeheven.
quote:Moiren_ schreef op 11 september 2015 @ 23:38:

[...]

Ik denk ook dat ze het veel te lang hebben laten gaan. Een aantal mensen hebben Actueel opgeëist als hun koninkrijk en willen gewoon geen enkel weerwoord. Soort dictatuurtje dus eigenlijk.

Die paar mensen moetenn gewoon keihard aangepakt worden, zodat de mods weer de controle over die pijler krijgen en het dictatuurtje opgeheven.

Eens.

Ik snap ook echt niet dat viva het geen probleem vind dat een heel groot deel van de forummers gewoon niet meer op die pijler komt vanwege de harde kern.
quote:Morrigan- schreef op 11 september 2015 @ 21:02:

sorry hoor, maar wat een kutgedoe hier toch af en toe

en missie_m houdt zich ook ineens heel stil. ook zo'n heldin.

samen met die anderen. echt iets om trots op te zijn, bah.

lv is echt een tof wijf die zich maar heel zelden echt negatief uitsprak.

pfff, ik sluit het forum ff af, wat een weerslag op mijn humeur.Ik was vanavond AFWEZIG op het forum. Heb nu eerst op het moderatortopic bijgelezen en nu lees ik hierbij. Sta versteld van alles. Ik heb Lady-Voldemort NIET gevraagd om zich af te melden.Ik had meer reden om dat te doen.

Voor de duidelijkheid: Ik zit NIET op Facebook of een ander forum. Ik heb ook GEEN mailboxberichjes gestuurd. Als ik iets te zeggen heb doe ik dat op het topic waar de discussie gaande is.

Ik wist NIET dat Lady-Voldemort er mee in de maag zat dat zij MIJ stafte vanwege de links die ik in opdracht had geplaatst. Ik heb de links verwijderd zoals LV vroeg maar dat was te laat schreef ze, Enn meende nog om even voor half 9 (toen ik weg moest) dat LV lachte en niet huilde) Omdat ik gestaft was v/d links heb ik uitleg en vraag gesteld op het topic waar alle vragen gesteld worden, bij de moderator, Die weg weten jullie zelf heel goed te vinden.
LOEP ME MAAR aub.
Waarom maak jij jezelf zo belangrijk? Als jij goed gelezen hebt gaat het hier niet om jou. LV was het geziek buiten het forum om goed zat.

Plaats jezelf toch niet steeds in het middelpunt van de belangstelling. Wellicht was jij het het laatste zetje maar meer ook niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nah, de mod vond mijn smiley niet grappig
Nou ja zeg, hij was zo treffend.
Ja, vond ik ook!
quote:lemoos2 schreef op 11 september 2015 @ 23:28:

[...]

Ja, denk het ook. Van de andere kant: op zo'n groot forum heb je natuurlijk altijd wel een x aantal 'gekkies' met een bepaalde 'fiep'

Tuurlijk.

Maar de tendens daar is opmerkelijk en dan heb ik het niet over de meningen maar wel over wat er gebeurt als meningen niet overeenkomen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:missie_m schreef op 11 september 2015 @ 23:57:

[...]

Ik was vanavond AFWEZIG op het forum. Heb nu eerst op het moderatortopic bijgelezen en nu lees ik hierbij. Sta versteld van alles. Ik heb Lady-Voldemort NIET gevraagd om zich af te melden.Ik had meer reden om dat te doen.

Voor de duidelijkheid: Ik zit NIET op Facebook of een ander forum. Ik heb ook GEEN mailboxberichjes gestuurd. Als ik iets te zeggen heb doe ik dat op het topic waar de discussie gaande is.

Ik wist NIET dat Lady-Voldemort er mee in de maag zat dat zij MIJ stafte vanwege de links die ik in opdracht had geplaatst. Ik heb de links verwijderd zoals LV vroeg maar dat was te laat schreef ze, Enn meende nog om even voor half 9 (toen ik weg moest) dat LV lachte en niet huilde) Omdat ik gestaft was v/d links heb ik uitleg en vraag gesteld op het topic waar alle vragen gesteld worden, bij de moderator, Die weg weten jullie zelf heel goed te vinden.Ik denk NIET dat jij ZO belangrijk bent. volgens MIJ gaat het om iemand ANDERS. ik denk NIET dat de geanimiseerden je berichten lezen NAMELIJK.
quote:Enn schreef op 12 september 2015 @ 00:06:

Waarom maak jij jezelf zo belangrijk? Als jij goed gelezen hebt gaat het hier niet om jou. LV was het geziek buiten het forum om goed zat.

Plaats jezelf toch niet steeds in het middelpunt van de belangstelling.
quote:Enn schreef op 12 september 2015 @ 00:14:

[...]

Tuurlijk.

Maar de tendens daar is opmerkelijk en dan heb ik het niet over de meningen maar wel over wat er gebeurt als meningen niet overeenkomen.

Enorme Vieb zelfs.

Zo'n paarse en die zit blijkbaar erg dwars
Meds, IK heb JoU zoJUIST gestAFt..

Omdat mijn ipad het niet doet en ik op een priegelig telefoontje tik druk ik SSteeds op een fOOut knopje. RRotverbeteRRingen ook. luv YYou hoor.

(Ik wilde je quoten, pas bij plaats melding ging het lampje zachtjes branden bij me.

Dubbele hoofdletters dus.)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 12 september 2015 @ 00:23:

Omdat mijn ipad het niet doet en ik op een priegelig telefoontje tik druk ik SSteeds op een fOOut knopje. RRotverbeteRRingen ook. luv YYou hoor.

(Ik wilde je quoten, pas bij plaats melding ging het lampje zachtjes branden bij me.

quote:feow schreef op 12 september 2015 @ 00:23:

dan MOET je dat even rechtZWETSen in het MOD topic. vind ik.

kijk hier staat dat ook http://synoniemen.net/index.php?zoekter ... ijn+mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven