Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Morrigan- schreef op 22 september 2015 @ 11:31:

[...]

nou is het wel zo dat mijn eerste vriendje na onze verkering vreselijk uit de hand gelopen echt hysterisch aan bodybuilding is gaan doen

hij was al niet zo uitbundig geschapen maar op de foto's die ik zag was er blijkbaar inderdaad nog minder van overgebleven.

het zal wel met verhoudingen te maken hebben.

of niet

Nu vraag ik mij natuurlijk wel meteen af waarom jij nog naaktfoto's van hem ziet nadat jullie relatie is beëindigd.
quote:Morrigan- schreef op 22 september 2015 @ 11:04:

[...]

krimpen ze door trainen?

Nee, door anabolengebruik wel.
quote:Goede-Fee schreef op 22 september 2015 @ 11:34:

[...]

Nee zeg, die sport/traint niet.

Al heeft ie wel stevige kuiten van het lopen en klimmen en spierballen van z'n werk.

Ik hou niet van dat soort mannen in het echt. brrr.Ah, gelukkig maar. Ik hou wel van gespierd, maar wel wel graag tegen een zacht lichaam aan kruipen.

Mijn exemplaar heeft precies de juiste verhouding.
quote:MrsEinstein schreef op 22 september 2015 @ 11:50:

[...]

Nu vraag ik mij natuurlijk wel meteen af waarom jij nog naaktfoto's van hem ziet nadat jullie relatie is beëindigd.

nee, niet naakt, haha!

met een miniscuul broekje, want hij doet mee aan nationale en internationale bodybuilding kampioenschappen
quote:MrsEinstein schreef op 22 september 2015 @ 11:50:

[...]

nee, niet naakt, haha!

met een miniscuul broekje, want hij doet mee aan nationale en internationale bodybuilding kampioenschappen

het is allemaal gekomen door conan trouwens, arnold schwarzenegger was zijn grote voorbeeld en ideaal

(nou, dat is aardig gelukt als je hem nu ziet)
Brrr, mijn man had een collega die excessief aan bodybuilden deed. Hij at alleen maar witte rijst, rauwe vis en een stuk of 10 hardgekookte eieren per dag en een bende van die poedertjes. Als hij naar het toilet was geweest kon je je er uren niet vertonen want je ging tegen de vlakte. Zo oranje als een wortel van de spraytan. Hij had een gelijkgestemde vriendin, alleen aan de bikini kon ik zien dat ze een mevrouw was. Hoe het met zijn piemel gesteld was weet ik gelukkig niet.
quote:LaFleurNoire schreef op 22 september 2015 @ 12:16:

Brrr, mijn man had een collega die excessief aan bodybuilden deed. Hij at alleen maar witte rijst, rauwe vis en een stuk of 10 hardgekookte eieren per dag en een bende van die poedertjes. Als hij naar het toilet was geweest kon je je er uren niet vertonen want je ging tegen de vlakte. Zo oranje als een wortel van de spraytan. Hij had een gelijkgestemde vriendin, alleen aan de bikini kon ik zien dat ze een mevrouw was. Hoe het met zijn piemel gesteld was weet ik gelukkig niet.
Hoe komen jullie van deze man op body building?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 22 september 2015 @ 12:25:

Hoe komen jullie van deze man op body building?Kleine piemols blijkbaar.
Ja, snap ik ook niet.
Tussen bodybuilders en crossfitters zit n wereld van verschil dames n heren. Niet alleen qua bouw, ook qua trainen, conditie, voeding l

Hoe komen jullie van deze man op body building?Ik kwam op bodybuilding nav het bericht over de ex van Morrigan.
Grapjes zijn ook niet meer wat ze geweest zijn he?
quote:hatsetats schreef op 22 september 2015 @ 12:32:

Tussen bodybuilders en crossfitters zit n wereld van verschil dames n heren. Niet alleen qua bouw, ook qua trainen, conditie, voeding lIk dacht ook niet dat jij een kleine piemel had.
quote:Goede-Fee schreef op 22 september 2015 @ 12:37:

ik vinnum leuk

ik kom niet zomaar op kleine piemols hoor
quote:Goede-Fee schreef op 22 september 2015 @ 12:37:

Mss ff zaniken op FB?

quote:cochise schreef op 22 september 2015 @ 12:40:

[...]

Mss ff zaniken op FB?

[afbeelding] vreselijke actie. Ze zaniken en zeiken wat af op facebook 24/7 ik laat hem al bewust dicht om het gezeik en gezanik niet te hoeven lezen.
quote:-RoseRed- schreef op 22 september 2015 @ 12:42:

[...]

vreselijke actie. Ze zaniken en zeiken wat af op facebook 24/7 ik laat hem al bewust dicht om het gezeik en gezanik niet te hoeven lezen.Mss vallen grapjes hier niet zo goed vandaag?
quote:cochise schreef op 22 september 2015 @ 12:40:

[...]

Mss ff zaniken op FB?

[afbeelding]Daar heb ik Viva al voor natuurlijk.
quote:cochise schreef op 22 september 2015 @ 12:43:

[...]

Mss vallen grapjes hier niet zo goed vandaag?Nou inderdaad zeg.
Nou ja, dan ga ik maar ff vervelende dingen vertellen. Kat ging vanochtend projectielbraken met een volle buik Carnibest, net binnen, vlak voor de drempel. Toen moest ik ook braken.
quote:LaFleurNoire schreef op 22 september 2015 @ 12:16:

Brrr, mijn man had een collega die excessief aan bodybuilden deed. Hij at alleen maar witte rijst, rauwe vis en een stuk of 10 hardgekookte eieren per dag en een bende van die poedertjes. Als hij naar het toilet was geweest kon je je er uren niet vertonen want je ging tegen de vlakte. Zo oranje als een wortel van de spraytan. Hij had een gelijkgestemde vriendin, alleen aan de bikini kon ik zien dat ze een mevrouw was. Hoe het met zijn piemel gesteld was weet ik gelukkig niet.het zou zomaar mijn ex-vriendje kunnen zijn
quote:cochise schreef op 22 september 2015 @ 12:37:

[...]

Ik dacht ook niet dat jij een kleine piemel had. Dan denk je dat verkeerd 😂
Het is wel geinig dat er blijkbaar als nmle gestaft wetd toen ik iets zei over Viola Holt's gelijkenis met n zeedier en je n gespierde kerel gewoon n creap kan noemen.

Hoe komen jullie van deze man op body building?lees terug en je weet het, zo geheimzinnig is het niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven