Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 22 september 2015 om 12:59
quote:hatsetats schreef op 22 september 2015 @ 12:53:
Het is wel geinig dat er blijkbaar als nmle gestaft wetd toen ik iets zei over Viola Holt's gelijkenis met n zeedier en je n gespierde kerel gewoon n creap kan noemen.
jeetje hats, kom eens uit die opgefokte modus joh...
het is een mooie vent, zorgde voor commotie zoals je kunt teruglezen
Het is wel geinig dat er blijkbaar als nmle gestaft wetd toen ik iets zei over Viola Holt's gelijkenis met n zeedier en je n gespierde kerel gewoon n creap kan noemen.
jeetje hats, kom eens uit die opgefokte modus joh...
het is een mooie vent, zorgde voor commotie zoals je kunt teruglezen
dinsdag 22 september 2015 om 13:09
dinsdag 22 september 2015 om 13:14
dinsdag 22 september 2015 om 13:26
dinsdag 22 september 2015 om 13:31
quote:hatsetats schreef op 22 september 2015 @ 12:53:
Het is wel geinig dat er blijkbaar als nmle gestaft wetd toen ik iets zei over Viola Holt's gelijkenis met n zeedier en je n gespierde kerel gewoon n creap kan noemen.Dat komt gewoon omdat jij de fanclub van Viool vreselijk onderschat had. Die hebben als een malle zitten straffen natuurlijk.
Het is wel geinig dat er blijkbaar als nmle gestaft wetd toen ik iets zei over Viola Holt's gelijkenis met n zeedier en je n gespierde kerel gewoon n creap kan noemen.Dat komt gewoon omdat jij de fanclub van Viool vreselijk onderschat had. Die hebben als een malle zitten straffen natuurlijk.
dinsdag 22 september 2015 om 15:20
dinsdag 22 september 2015 om 19:47
quote:-RoseRed- schreef op 22 september 2015 @ 19:11:
Het rondje avond eten is nog niet geweest? We hebben vanavond heerlijk stampot andijvie met een bal gehakt gegeten.
tsss, lekker origineel, dat at ik eergisteren.
hier sla en tartaartjes, voor man gebakken krieltjes erbij en voor mij gekookte broccoli, lekker!
Het rondje avond eten is nog niet geweest? We hebben vanavond heerlijk stampot andijvie met een bal gehakt gegeten.
tsss, lekker origineel, dat at ik eergisteren.
hier sla en tartaartjes, voor man gebakken krieltjes erbij en voor mij gekookte broccoli, lekker!
dinsdag 22 september 2015 om 19:52