Napraattopic deel 37
vrijdag 25 september 2015 om 09:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 september 2015 om 00:37
quote:Alixane schreef op 26 september 2015 @ 00:37:
Het lijkt wel of er één mod aanwezig is met ernstig adhd trekjes
Of een met paniekhaasreacties.
Het lijkt wel of er één mod aanwezig is met ernstig adhd trekjes
Of een met paniekhaasreacties.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 26 september 2015 om 00:40
Ja je mag geen klapkut met zuignappen zeggen over iemands volledig anonieme vervelende ex. Want dat is belediging? Voor wie eigenlijk. De niet meelezende ex? Ik zei het al in het mod topic maar totale willekeur. Van de week werd ik ook al gegumd omdat ik zogenaamd Dorothy Parker had beledigd door een post in Elle schrijfstijl aan een sarcastische grap van haar te wijden. Dit werd gestaft omdat ik Elle zou beledigen maar de mods vatten dat op als Dorothy beledigen want de overige posts met puntjes lieten ze gewoon staan dus daar hadden ze geen moeite mee. Ofwel ik werd om iets heel anders gegumd dan waar de klikspaan me op wilde pakken. En nu dit weer. Ik zie regelmatig voorbij komen dat iets kut is, of iemand een lul, narcist, klootzak, weggewaaid dakraam etc.
En nu is dit ineens 'schelden'. Owkeeee.
En nu is dit ineens 'schelden'. Owkeeee.
zaterdag 26 september 2015 om 00:41
quote:Morrigan- schreef op 26 september 2015 @ 00:32:
interessante vragen weer aan de mods in het mod topic.
ik vraag me ondertussen af hoeveel mods er inmiddels zijn.
heb het idee dat het er best veel zijn en dat ze totaal niet met elkaar op 1 lijn zitten vwb beleid
En wie staft er in godesnaam nou iemand die een ex een weggewaaid dakraam noemt?
Serieus wat een triest gedoe toch. Laatst is mijn post ook weggegumd.
Ik had iemand gequote die zich zelf Johanna Janjurk (o.i.d.) noemde en in dezelfde post zei dat dit haar echte naam was.
Ik vond het echt grappig en dus gequote. Ieder flapdrol snapt toch wel dat dit pure bullshit is? Nee, hoor ik ben gestaft en vervolgens door de mod serieus weg gegumd.
interessante vragen weer aan de mods in het mod topic.
ik vraag me ondertussen af hoeveel mods er inmiddels zijn.
heb het idee dat het er best veel zijn en dat ze totaal niet met elkaar op 1 lijn zitten vwb beleid
En wie staft er in godesnaam nou iemand die een ex een weggewaaid dakraam noemt?
Serieus wat een triest gedoe toch. Laatst is mijn post ook weggegumd.
Ik had iemand gequote die zich zelf Johanna Janjurk (o.i.d.) noemde en in dezelfde post zei dat dit haar echte naam was.
Ik vond het echt grappig en dus gequote. Ieder flapdrol snapt toch wel dat dit pure bullshit is? Nee, hoor ik ben gestaft en vervolgens door de mod serieus weg gegumd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 26 september 2015 om 00:43
quote:Alixane schreef op 26 september 2015 @ 00:37:
Ik bedoel dus dat er nu één mod is die alles monitort.
Dat kan niet.
Dit is de mod die alle stafjes aanpakt en gumt. Niet lezen en wel gummen, bannen en waarschuwen.
Die is er wel vaker zo rond dit uur.
Echt echte Johannes Spaargaren met zo'n zure vertrokken mond.
Ik bedoel dus dat er nu één mod is die alles monitort.
Dat kan niet.
Dit is de mod die alle stafjes aanpakt en gumt. Niet lezen en wel gummen, bannen en waarschuwen.
Die is er wel vaker zo rond dit uur.
Echt echte Johannes Spaargaren met zo'n zure vertrokken mond.
zaterdag 26 september 2015 om 00:47
De huisregels zijn zó algemeen dat het ruimte laat aan een heleboel censuur en eigen interpretatie door welke mod dan ook. Ik krijg in de mail dat schelden niet mag maar in de huisregels staat dat je niet mag beledigen en geen racisme etc. Super algemeen dus. En TUURLIJK snap ik wel dat ik niet mag zeggen "ik vind forummer X een ontiegelijke hondenlul" dat lijkt me duidelijk. Maar in het geval waar ik nu voor ben gewaarschuwd snap ik het dus oprecht niet. Aangezien exen weggewaaide dakramen noemen ook kan worden gezien als schelden/beledigen. Nu kunnen ze dus eigenlijk alles gummen want ik kan niet in het hoofd van de dienstdoende mod kijken hoe snel iets als beledigend gezien wordt.
zaterdag 26 september 2015 om 00:47
quote:Amaqanda schreef op 26 september 2015 @ 00:46:
Wedje leggen? Hoe lang zal het duren?
Ik zeg onder de 3 minuten.En de tijd gaat nu in........................
Wedje leggen? Hoe lang zal het duren?
Ik zeg onder de 3 minuten.En de tijd gaat nu in........................
zaterdag 26 september 2015 om 00:49
quote:TardarSauce schreef op 26 september 2015 @ 00:40:
Ja je mag geen klapkut met zuignappen zeggen over iemands volledig anonieme vervelende ex. Want dat is belediging? Voor wie eigenlijk. De niet meelezende ex? Ik zei het al in het mod topic maar totale willekeur. Van de week werd ik ook al gegumd omdat ik zogenaamd Dorothy Parker had beledigd door een post in Elle schrijfstijl aan een sarcastische grap van haar te wijden. Dit werd gestaft omdat ik Elle zou beledigen maar de mods vatten dat op als Dorothy beledigen want de overige posts met puntjes lieten ze gewoon staan dus daar hadden ze geen moeite mee. Ofwel ik werd om iets heel anders gegumd dan waar de klikspaan me op wilde pakken. En nu dit weer. Ik zie regelmatig voorbij komen dat iets kut is, of iemand een lul, narcist, klootzak, weggewaaid dakraam etc.
En nu is dit ineens 'schelden'. Owkeeee.Weet je, alle goede intenties ten spijt, het waarschuwen/bannensysteem blijft een systeem van willekeur.
En nu is dit ineens 'schelden'. Owkeeee.Weet je, alle goede intenties ten spijt, het waarschuwen/bannensysteem blijft een systeem van willekeur.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 26 september 2015 om 01:03
Ik had tegen iemand die overal de sfeer bedierf en zoog als een malle gezegd dat ze de sfeer bedierf en liep te zuigen.
Heel beschaafd, wel duidelijk, maar zonder ook maar een hint van een scheldwoord. Zelfs nog een beetje lacherig want ik vind haar act oprecht grappig.
Kreeg ik een OW dat míjn postings niet bijdroegen aan een positieve sfeer.
Je mag iemand dus ook al niet zónder schelden op iets aanspreken.
Andersom mag zij dat wel trouwens.
Hele groepen tegelijk.
Heel apart.
Heel beschaafd, wel duidelijk, maar zonder ook maar een hint van een scheldwoord. Zelfs nog een beetje lacherig want ik vind haar act oprecht grappig.
Hele groepen tegelijk.
Heel apart.
zaterdag 26 september 2015 om 01:18
quote:frida_suarez schreef op 26 september 2015 @ 01:03:
Ik had tegen iemand die overal de sfeer bedierf en zoog als een malle gezegd dat ze de sfeer bedierf en liep te zuigen.
Hele groepen tegelijk.
Heel apart.Jemig ja dan zou ik ook goed giftig worden wat een gezeur!
Hele groepen tegelijk.
Heel apart.Jemig ja dan zou ik ook goed giftig worden wat een gezeur!