Napraattopic deel 37
vrijdag 25 september 2015 om 09:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 september 2015 om 22:46
quote:catacarax schreef op 25 september 2015 @ 22:36:
[...]
Ik heb een kleine Marokkaan als trainer. Als hij zegt nog 20 minuten dan doe je dat.Schreeuwt niet.
Ik heb ook Mocro's maar die kunnen er wat van hoor, vooral als je tegensputtert, te laat bent, smokkelt.
Krijg nu ook gewoon boksles van een lieve, rustige vent, altijd een glimlach. Praat weinig. En iedereen is als de dood voor m hahahahaha.
[...]
Ik heb een kleine Marokkaan als trainer. Als hij zegt nog 20 minuten dan doe je dat.Schreeuwt niet.
Ik heb ook Mocro's maar die kunnen er wat van hoor, vooral als je tegensputtert, te laat bent, smokkelt.
Krijg nu ook gewoon boksles van een lieve, rustige vent, altijd een glimlach. Praat weinig. En iedereen is als de dood voor m hahahahaha.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 25 september 2015 om 22:49
quote:SuzanneSuus schreef op 25 september 2015 @ 22:17:
Jaha fiets, wrijf het er maar in.
Ik weet hoe het voelt, zal ik maar zeggen. Achter ons huis zeven garageboxen. Achter boven hebben we dus geen inkijk, tenzij er mensen op de daken staan.
Drie buurmannen met een aannemer in overleg over het onderhoud van het dak. Gelukkig ben ik héél snel.
Jaha fiets, wrijf het er maar in.
Ik weet hoe het voelt, zal ik maar zeggen. Achter ons huis zeven garageboxen. Achter boven hebben we dus geen inkijk, tenzij er mensen op de daken staan.
Drie buurmannen met een aannemer in overleg over het onderhoud van het dak. Gelukkig ben ik héél snel.
vrijdag 25 september 2015 om 23:15
quote:feow schreef op 25 september 2015 @ 20:26:
Oké, iemand moet het zeggen.
Fijn dat jullie hier op napraat allemaal zo netjes met je hand voor je mond hoesten, maar IRL heb ik genoeg gerochel en geblaf en bacteriën om me heen.
Ik vind het juist zo prettig om van jullie intelligentie, gedachten en meningen te genieten zonder lichamelijke kenmerken erbij.
Zouden jullie willen stoppen met dat beleefde gehoest hier? Mijn dank zal groot zijn.
Oké, iemand moet het zeggen.
Fijn dat jullie hier op napraat allemaal zo netjes met je hand voor je mond hoesten, maar IRL heb ik genoeg gerochel en geblaf en bacteriën om me heen.
Ik vind het juist zo prettig om van jullie intelligentie, gedachten en meningen te genieten zonder lichamelijke kenmerken erbij.
Zouden jullie willen stoppen met dat beleefde gehoest hier? Mijn dank zal groot zijn.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 25 september 2015 om 23:20
vrijdag 25 september 2015 om 23:20
quote:fietsie schreef op 25 september 2015 @ 22:49:
[...]
Drie buurmannen met een aannemer in overleg over het onderhoud van het dak. Gelukkig ben ik héél snel.De steigers aan de voorkant komen nog en daar heb ik normaal èchr geen inkijk. Och, voir het goede doel hè?
[...]
Drie buurmannen met een aannemer in overleg over het onderhoud van het dak. Gelukkig ben ik héél snel.De steigers aan de voorkant komen nog en daar heb ik normaal èchr geen inkijk. Och, voir het goede doel hè?
Je bent zelf een theepot
vrijdag 25 september 2015 om 23:21
quote:hatsetats schreef op 25 september 2015 @ 22:46:
[...]
Krijg nu ook gewoon boksles van een lieve, rustige vent, altijd een glimlach. Praat weinig. En iedereen is als de dood voor m hahahahaha.Nou moet ik nóg meer aan dat mopje denken. Mag ik het vertellen?
[...]
Krijg nu ook gewoon boksles van een lieve, rustige vent, altijd een glimlach. Praat weinig. En iedereen is als de dood voor m hahahahaha.Nou moet ik nóg meer aan dat mopje denken. Mag ik het vertellen?
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 25 september 2015 om 23:26
quote:hatsetats schreef op 25 september 2015 @ 22:46:
[...]
Krijg nu ook gewoon boksles van een lieve, rustige vent, altijd een glimlach. Praat weinig. En iedereen is als de dood voor m hahahahaha.Bang voor een lieve rustige vent? Hoezo? Vanwege dat spul dat uit de oren spuit?
[...]
Krijg nu ook gewoon boksles van een lieve, rustige vent, altijd een glimlach. Praat weinig. En iedereen is als de dood voor m hahahahaha.Bang voor een lieve rustige vent? Hoezo? Vanwege dat spul dat uit de oren spuit?
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 25 september 2015 om 23:34
quote:Amaqanda schreef op 25 september 2015 @ 23:32:
Heb ik al eens verteld dat ik een hekel aan verhuizen heb?
Sjee, wat heb ik een hekel aan verhuizen!
Nog 1 dag... Nog 1 dag...
Ik denk dat ik me maar eens aan ga melden bij 1 of ander topic op de psychepijler.
Hou vol. Je woont straks in een paleis.
Heb ik al eens verteld dat ik een hekel aan verhuizen heb?
Sjee, wat heb ik een hekel aan verhuizen!
Nog 1 dag... Nog 1 dag...
Ik denk dat ik me maar eens aan ga melden bij 1 of ander topic op de psychepijler.
Hou vol. Je woont straks in een paleis.
vrijdag 25 september 2015 om 23:40
vrijdag 25 september 2015 om 23:44
quote:Amaqanda schreef op 25 september 2015 @ 23:42:
En dat kotst de kat ook nog even heerlijk op de vloer. Kon er ook nog wel bij.
Wij gaan sowieso ooit nog eens verhuizen, maar de komende jaren ga ik zwaar in de ontkenning, ik ga nooit meer verhuizen! Die Puss toch....ik ga maar weer eens, doei.
En dat kotst de kat ook nog even heerlijk op de vloer. Kon er ook nog wel bij.
Wij gaan sowieso ooit nog eens verhuizen, maar de komende jaren ga ik zwaar in de ontkenning, ik ga nooit meer verhuizen! Die Puss toch....ik ga maar weer eens, doei.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 25 september 2015 om 23:53