Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Star schreef op 30 oktober 2015 @ 11:33:

[...]

In het kader van herkenbaarheid. Epic fail wel.Woehahaha, is dat de officiële lezing? Toch geestig dat in al die jaren dat "in het kader van herkenbaarheid" altijd op dezelfde verhaaltjes uitdraait. Rijk, in de grachtengordel, hoogbegaafde kinderen in designerkleertjes, modellenwerk en BN' ers....
Am Yisrael Chai!
quote:Honeymoonquiz schreef op 30 oktober 2015 @ 11:33:

[...]

Lijkt wel alsof iedereen ineens hoogbegaafde kinderen heeft zeg. Ik zie ook de meeste wilde verbanden die worden gelegd, kennelijk zegt een goede motoriek ook iets over je iq

Echt een bijzonder topic.

Volgens mij is het juist eerder andersom

Ik denk dat het komt omdat wij naar onze eigen schooltijd kijken. Wij begonnen pas in de eerste klas met leren lezen en schrijven, tegenwoordig beginnen ze daar al bij de kleuters mee. Daardoor lijkt het dus of onze kinderen vele malen slimmer en sneller zijn.
quote:Zusenzoo schreef op 30 oktober 2015 @ 11:35:

[...]

Alle leden van de familie

Ging echt koffie over m'n scherm

Idem. En ze lazen met 2. Hier gewoon alleen.

Lastig, met zijn 2-en lezen. Om de beurt een bladzijde?
quote:Honeymoonquiz schreef op 30 oktober 2015 @ 11:34:

[...]

Ja maar die zal niet hoogbegaafd zijn denk ik...Helaas. En mama woont ook al niet in de grachtengordel. Laat staan dat ze bevriend is met Wendy van Dijk.
Am Yisrael Chai!
quote:yasmijn schreef op 30 oktober 2015 @ 11:36:

Als je je hersens een beetje kunt gebruiken ben je tegenwoordig al hoogbegaafd.

Wat een giller.Als je een beetje vlot bent met lopen en praten ook. Wordt er meteen een basisschool met plusklassen gezocht hoor. Want je zal je kind tekort doen. En sommetjes doen he met een tweejarige.
quote:Honeymoonquiz schreef op 30 oktober 2015 @ 11:36:

Jammer van de ban, anders hadden we van nog veel meer zinvolle bijdragen kunnen genieten.Een echt goede oude vrijmiboto
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 11:37:

[...]

Woehahaha, is dat de officiële lezing? Toch geestig dat in al die jaren dat "in het kader van herkenbaarheid" altijd op dezelfde verhaaltjes uitdraait. Rijk, in de grachtengordel, hoogbegaafde kinderen in designerkleertjes, modellenwerk en BN' ers....Maar dan wel elders. Niet in de hoofdstad.
Sterkte Yette, spannend lijkt me.

Wie weet wat er gezebraad is op het CMtopic? Een topic over een forummer is weggehaald begrijp ik, bashtopic of een liefdesverklaring?
Je bent zelf een theepot

[...]

Woehahaha, is dat de officiële lezing? Toch geestig dat in al die jaren dat "in het kader van herkenbaarheid" altijd op dezelfde verhaaltjes uitdraait. Rijk, in de grachtengordel, hoogbegaafde kinderen in designerkleertjes, modellenwerk en BN' ers....Duim, neus.
Wonende in de grachtengordel in G.. nou nou dat is wat met zo'n heel gezin wat hoogbegaafd is..

Het sterft daar ook van de BN'ers en ik kan het weten..
quote:yasmijn schreef op 30 oktober 2015 @ 11:38:

[...]

Maar dan wel elders. Niet in de hoofdstad. Oh, hebben ze daar een grachtengordel, dan?
Am Yisrael Chai!
quote:Star schreef op 30 oktober 2015 @ 11:37:

[...]

Volgens mij is het juist eerder andersom

Ik denk dat het komt omdat wij naar onze eigen schooltijd kijken. Wij begonnen pas in de eerste klas met leren lezen en schrijven, tegenwoordig beginnen ze daar al bij de kleuters mee. Daardoor lijkt het dus of onze kinderen vele malen slimmer en sneller zijn.

Oh nou gelukkig, dan is er nog hoop voor mijn dochter, maar ik vrees het ergste.

Ja dat laatste klopt, ik heb op de kleuterschool alleen maar gespeeld, gezongen en geknutseld. Tegenwoordig gaat dat heel anders ja.
quote:Honeymoonquiz schreef op 30 oktober 2015 @ 11:41:

[...]

Oh nou gelukkig, dan is er nog hoop voor mijn dochter, maar ik vrees het ergste.

Ja dat laatste klopt, ik heb op de kleuterschool alleen maar gespeeld, gezongen en geknutseld. Tegenwoordig gaat dat heel anders ja.Zand- en watertafel en poppenhoek
Ik kon echt al lezen voordat ik naar de kleuterschool ging. Maar toen deden ze nog niet aan hoogbegaafd, toen was je gewoon pienter.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 11:40:

[...]

Oh, hebben ze daar een grachtengordel, dan?Nee
quote:Star schreef op 30 oktober 2015 @ 11:19:

[...]

Ja bijzonder topic. Net als het hoogbegaafde topic waar iemand ons allen bekend het weer niet kan laten.

Ik zag wie in het bantopic.

Wat apart dat ik nou nog nooit iets gemerkt heb van eventuele eigenaardigheden bij die forummer.

Sta er helemaal van te kijken.
quote:yasmijn schreef op 30 oktober 2015 @ 11:43:

[...]

Nee Proest!
Am Yisrael Chai!
Allebei mijn kinderen zitten op het gymnasium. Maar ja, niet categoriaal...

En ik heb er maar twee.

Kinderen dan.
quote:Zusenzoo schreef op 30 oktober 2015 @ 11:45:

En ik heb er maar twee.

Kinderen dan.Ja en daar gaat het nu juist om!

[...]

Woehahaha, is dat de officiële lezing? Toch geestig dat in al die jaren dat "in het kader van herkenbaarheid" altijd op dezelfde verhaaltjes uitdraait. Rijk, in de grachtengordel, hoogbegaafde kinderen in designerkleertjes, modellenwerk en BN' ers....En ze heeft tatoegaes toch? Meen ik ook eens in een topic gelezen te hebben.
quote:Zusenzoo schreef op 30 oktober 2015 @ 11:45:

En ik heb er maar twee.

Kinderen dan.Wat is categoriaal?
quote:SuzanneSuus schreef op 30 oktober 2015 @ 11:38:

Sterkte Yette, spannend lijkt me.

Wie weet wat er gezebraad is op het CMtopic? Een topic over een forummer is weggehaald begrijp ik, bashtopic of een liefdesverklaring?Het eerste, wat een mafklapper was dat vannacht.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Welles er is hier wél een grachtengordel..
Maar ja, genoeg egoboostend bexig geweest hier. Ga weer verder met mijn series. Vrije dag and all.
quote:Kia-Ora schreef op 30 oktober 2015 @ 11:46:

[...]

Het eerste, wat een mafklapper was dat vannacht.Ja? Hè, waarom nou 's nachts?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven