Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Zusenzoo schreef op 30 oktober 2015 @ 11:45:

Allebei mijn kinderen zitten op het gymnasium. Maar ja, niet categoriaal...

En ik heb er maar twee.

Kinderen dan.Het grappige is dat als je een echte snob bent je het natuurlijk nooit over een categoriaal maar over een categoraal gymnasium zou hebben.
Am Yisrael Chai!
quote:Honeymoonquiz schreef op 30 oktober 2015 @ 11:46:

[...]

Wat is categoriaal?

Categoraal..

Een zelfstandig gymnasium, dus niet een scholengemeenschap
Je bent zelf een theepot
quote:Star schreef op 30 oktober 2015 @ 11:32:

[...]

Ik had het over het luizenfeest op zijn hoofd inderdaad

Maar die test, spannend denk ik? Hoe staat hij er zelf in? Of is hij dat soort dingen gewend inmiddels?Tot nu toe waren alle onderzoeken onschuldiger, behalve die keer dat ze radioactief spul in z'n hersenen spoten. Dus hij is het niet gewend, maar wil alles proberen om van die klote-epilepsie af te komen. Hij zei laatst dat hij z'n armen en benen zou willen geven voor een gezond hoofd. De motivatie voor de laatste twee onderzoeken wint het van de angst. Na deze Wada-test komt er nog een akelig onderzoek, dan krijgt hij een 2-weken durende diepte-eeg waarbij de elektrodes onder zijn schedel worden geplaatst.
quote:Honeymoonquiz schreef op 30 oktober 2015 @ 11:46:

[...]

Wat is categoriaal?Kan het wel googlen en net doen alsof ik het al wist. Maar dan ben ik net zo schuldig als het gespreksonderwerp.
quote:Star schreef op 30 oktober 2015 @ 11:45:

[...]

Ja en daar gaat het nu juist om!

Ik vergeet steeds hoeveel ik er heb en hoe oud ze zijn.

Conclusie: ik ben niet hoogbegaafd.
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 11:48:

[...]

Het grappige is dat als je een echte snob bent je het natuurlijk nooit over een categoriaal maar over een categoraal gymnasium zou hebben.
quote:Honeymoonquiz schreef op 30 oktober 2015 @ 11:45:

[...]

En ze heeft tatoegaes toch? Meen ik ook eens in een topic gelezen te hebben.Heb je die nog nooit gezien, dan? Ik kan me de tijd nog heugen dat we ze dagelijks in min of meer ontklede glorie mochten bewonderen.
Am Yisrael Chai!
quote:SuzanneSuus schreef op 30 oktober 2015 @ 11:48:

[...]

Categoraal..

Een zelfstandig gymnasium, dus niet een scholengemeenschap

Categoriaal kan ook.

Dat heb ik nou niet gegoogeld.
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 11:50:

[...]

Heb je die nog nooit gezien, dan? Ik kan me de tijd nog heugen dat we ze dagelijks in min of meer ontklede glorie mochten bewonderen.

O god ja

FV, wij zijn hier te lang ben ik bang.
quote:yette schreef op 30 oktober 2015 @ 11:49:

[...]

Tot nu toe waren alle onderzoeken onschuldiger, behalve die keer dat ze radioactief spul in z'n hersenen spoten. Dus hij is het niet gewend, maar wil alles proberen om van die klote-epilepsie af te komen. Hij zei laatst dat hij z'n armen en benen zou willen geven voor een gezond hoofd. De motivatie voor de laatste twee onderzoeken wint het van de angst. Na deze Wada-test komt er nog een akelig onderzoek, dan krijgt hij een 2-weken durende diepte-eeg waarbij de elektrodes onder zijn schedel worden geplaatst.Ohhh, brrr in het kwadraat.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 30 oktober 2015 @ 11:47:

[...]

Ja? Hè, waarom nou 's nachts?Omdat er dan geen Mods zijn dus grote kans dat het in de vroege ochtend nog gelezen wordt door een aantal forummers. Overdag ís het natuurlijk zo weg.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:yasmijn schreef op 30 oktober 2015 @ 11:51:

[...]

O god ja

FV, wij zijn hier te lang ben ik bang.I know. I know. Het is net hotel California. You can check out any time you like, but you can never leave.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 11:50:

[...]

Heb je die nog nooit gezien, dan? Ik kan me de tijd nog heugen dat we ze dagelijks in min of meer ontklede glorie mochten bewonderen.
quote:Zusenzoo schreef op 30 oktober 2015 @ 11:51:

[...]

Categoriaal kan ook.

Dat heb ik nou niet gegoogeld.Ik lees het idd, taalverloedering ten top
Je bent zelf een theepot
Yette klinkt allemaal erg zorgwekkend.

Categoraal/ categoriaal

Ijskast/koelkast

Wc/toilet

Dat zo.

Pretendeer dan ook niet hoogbegaafd te zijn

[...]

Tot nu toe waren alle onderzoeken onschuldiger, behalve die keer dat ze radioactief spul in z'n hersenen spoten. Dus hij is het niet gewend, maar wil alles proberen om van die klote-epilepsie af te komen. Hij zei laatst dat hij z'n armen en benen zou willen geven voor een gezond hoofd. De motivatie voor de laatste twee onderzoeken wint het van de angst. Na deze Wada-test komt er nog een akelig onderzoek, dan krijgt hij een 2-weken durende diepte-eeg waarbij de elektrodes onder zijn schedel worden geplaatst.Heftig! Veel sterkte daarmee, klinkt afschuwelijk allemaal. Wat een zorgen zal je erom hebben.
Am Yisrael Chai!
quote:Kia-Ora schreef op 30 oktober 2015 @ 11:52:

[...]

Omdat er dan geen Mods zijn dus grote kans dat het in de vroege ochtend nog gelezen wordt door een aantal forummers. Overdag ís het natuurlijk zo weg.Het was retorisch bedoeld Kia
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 30 oktober 2015 @ 11:53:

[...]

Ik lees het idd, taalverloedering ten topZit op de telefoon, mijn spellingcheck maakte dit er zelfs van.
quote:Honeymoonquiz schreef op 30 oktober 2015 @ 11:53:

[...]

Ja, schrik maar. De meest bizarre foto's kwamen voorbij.
Yetje
quote:yasmijn schreef op 30 oktober 2015 @ 11:55:

[...]

Ja, schrik maar. De meest bizarre foto's kwamen voorbij.Ja, gadverredamme nu weet ik het weer.
Ik moet ineens aan die forummodellenwedstrijd denken, hahahaha. Echt, ik moet hier weg!
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 11:57:

Ik moet ineens aan die forummodellenwedstrijd denken, hahahaha. Echt, ik moet hier weg!

Ja! Allemachtig!

Neem mij mee dan, We weten teveel

[...]

Tot nu toe waren alle onderzoeken onschuldiger, behalve die keer dat ze radioactief spul in z'n hersenen spoten. Dus hij is het niet gewend, maar wil alles proberen om van die klote-epilepsie af te komen. Hij zei laatst dat hij z'n armen en benen zou willen geven voor een gezond hoofd. De motivatie voor de laatste twee onderzoeken wint het van de angst. Na deze Wada-test komt er nog een akelig onderzoek, dan krijgt hij een 2-weken durende diepte-eeg waarbij de elektrodes onder zijn schedel worden geplaatst.Ach het arme kind. Nervus Vagus stimulator geen optie voor hem?
quote:Zusenzoo schreef op 30 oktober 2015 @ 11:55:

[...]

Zit op de telefoon, mijn spellingcheck maakte dit er zelfs van.Vreselijk toch?
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven