Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:zuipschuit schreef op 30 oktober 2015 @ 15:20:

Dezelfde die zich laatst afvroeg waarom blanke vrouwen niet op Marokkanen vallen.Die heb ik anders helemaal niet over zijn piemel gehoord, die jongen had gewoon pech dat zijn topic tussen de piemel-promotie inviel.
Ik vond het wel een leuk topic eigenlijk. Beetje trollfeeden.
Oh en die marrokaan van laatst is een andere. Deze redt het geen 3 berichten zonder het woord piemel of big morrocan cocks.
Dat zou ook goed kunnen hoor! Dat het een andere was maar het deed mij denken aan dat andere topic.
quote:Sid-returns schreef op 30 oktober 2015 @ 15:22:

Dat weet ik Zuipschuit. Maar dit gebeurt al heel lang, om de paar weken een topic over Marrokkaanse piemels.Ik kom niet op die pijler maar vraag me wel af: Waarom? Waarom Waarom en tenslotte vraag ik me nog af "waarom?"

Waarom opent iemand zo'n onderwerp?

Geen Poolse en geen Turkse, geen Belgische en geen Hollandse, geen Japanse of Joodse "organen".

Ik vind dit verdacht.

LOEP ME MAAR aub.
Je mag hier gewoon piemel zeggen hoor Missie... allemaal grote mensen hier.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 30 oktober 2015 @ 15:37:

Je mag hier gewoon piemel zeggen hoor Missie......toch maar niet.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Solomio schreef op 30 oktober 2015 @ 15:16:

[...]

Wat vooral vervelend is voor de mensen die hoogbegaafd zijn en hier op Viva met hoofdluis vergeleken worden. Nee hoor. Hoogbegaafden snappen het verschil tussen zijn en oproepen. Denk ik. Maar ik kan het niet zeker weten, want ik weet mijn iq slechts van de nationale iqtest, en volgens mij speel ik daar altijd vals omdat ik een uitrekenpapiertje gebruik.
feow wijzigde dit bericht op 30-10-2015 15:47
Reden: Een spelfout in het tweeletter'woord' iq. Wat zou dat zeggen?
% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Chiefseattle schreef op 30 oktober 2015 @ 15:14:

[...]

Laat ik dan vertellen hoe ik Pumps zie. Een hele dynamische geest die dol is op associaties en heel creatief is. Een heel lief mens, dol op de natuur, mensen, dierrn, politiek, wetenschap, teveel om op te noemen. Altijd behulpzaam, meedenkend, inlevend, en altijd bijzonder.

Ik zie haar als een extra fel lichtje, om ook associatief te spreken, en helemaal niet als een verdwaald lichtje, zoals de minder creatieve mensen denken. Ik vind het heerlijk om te lezen. Pumps heeft wel een heel groot hart en grote harten kunnen ook gekwetst raken. Dus kwets haar ajb niet, ze is absoluut niet gek, rete-intelligent, maar bijzondere lichtjes kunnen wegvliegen als je te bot tegen ze doet. Al denk ik dat ze wel blijft.

Ik vind Pumps geweldig en denk dat ze wel vaker verkeerd begrepen wordt. Dat niet begrijpen, ligt niet aan Pumps he. Zij vertelt gewoon wat ze wil vertellen en haar gedachtes helpen mij soms uit een sombere bui. Niet alles hoeft duidelijk te zijn voor mij, ik krijg er altijd positieve gedachtes van.

Prachtig hoe je dat schrijft!

Ik had totaal niet de intentie haar te kwetsen. Zoals ik al schreef, ik denk ook dat Pumps een lief mens is. Gek vind ik haar ook niet. Wel 'anders'. Als rechttoe-rechtaan-denker vind ik mensen die anders denken leuk. Ik zou dat niet eens kunnen.
quote:missie_m schreef op 30 oktober 2015 @ 15:34:

[...]

.

Wat bedoel je met die smiley?
Je bent zelf een theepot
quote:feow schreef op 30 oktober 2015 @ 15:43:

[...]

Nee hoor. Hoogbegaafden snappen het verschil tussen zijn en oproepen. Denk ik. Maar ik kan het niet zeker weten, want ik weet mijn iq slechts van de nationale iqtest, en volgens mij speel ik daar altijd vals omdat ik een uitrekenpapiertje gebruik.Die spelfout zegt dat je ook fouten kunt maken en toegeven . Met je zelfkennis ís niets mis .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Grammaticale fout toch?

( no pun overigens)
Je bent zelf een theepot
Ik had een Marokkaans vriendje toen ik 15 was maar heb zijn piemel nooit gezien, we deden alleen aan droogvrijen. Zelf uitgevonden. Bedenk zelf maar wat het is. Hij kreeg een natte plek in zijn broek dus de piemel funktioneerde wel maar verder kan ik er weinig over zeggen.
quote:SuzanneSuus schreef op 30 oktober 2015 @ 15:22:

[...]

Die topics komen al jaren voorbij, meestal alleen vage tekst of links, nu konden we tenminste dollen, totdat er iemand stafteDat verklaart veel. Ik kom ook bijna nooit op die pijler. Weer wat geleerd dus.
Ik vind IQ trouwens een zwaar overschat meetinstrument voor intelligentie.
quote:Chiefseattle schreef op 30 oktober 2015 @ 15:56:

Ik had een Marokkaans vriendje toen ik 15 was maar heb zijn piemel nooit gezien, we deden alleen aan droogvrijen. Zelf uitgevonden. Bedenk zelf maar wat het is. Hij kreeg een natte plek in zijn broek dus de piemel funktioneerde wel maar verder kan ik er weinig over zeggen. Fijn dat je deze info met ons deelt!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik denk ook dat het een complot is

voor Yette, wat heftig zeg, van je zoon!

en ook eentje voor FV, want poeh he, dat klinkt ook als een lekker vooruitzicht dat je er nog zo lang 'zoet' mee gaat zijn
quote:Chiefseattle schreef op 30 oktober 2015 @ 15:59:

Ik vind IQ trouwens een zwaar overschat meetinstrument voor intelligentie. joh, vertel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:zuipschuit schreef op 30 oktober 2015 @ 15:59:

[...]

Dat verklaart veel. Ik kom ook bijna nooit op die pijler. Weer wat geleerd dus.Bij nieuwe topics..
Je bent zelf een theepot
quote:Chiefseattle schreef op 30 oktober 2015 @ 15:14:

[...]

Laat ik dan vertellen hoe ik Pumps zie. Een hele dynamische geest die dol is op associaties en heel creatief is. Een heel lief mens, dol op de natuur, mensen, dierrn, politiek, wetenschap, teveel om op te noemen. Altijd behulpzaam, meedenkend, inlevend, en altijd bijzonder.

Ik zie haar als een extra fel lichtje, om ook associatief te spreken, en helemaal niet als een verdwaald lichtje, zoals de minder creatieve mensen denken. Ik vind het heerlijk om te lezen. Pumps heeft wel een heel groot hart en grote harten kunnen ook gekwetst raken. Dus kwets haar ajb niet, ze is absoluut niet gek, rete-intelligent, maar bijzondere lichtjes kunnen wegvliegen als je te bot tegen ze doet. Al denk ik dat ze wel blijft.

Ik vind Pumps geweldig en denk dat ze wel vaker verkeerd begrepen wordt. Dat niet begrijpen, ligt niet aan Pumps he. Zij vertelt gewoon wat ze wil vertellen en haar gedachtes helpen mij soms uit een sombere bui. Niet alles hoeft duidelijk te zijn voor mij, ik krijg er altijd positieve gedachtes van.Ik sluit me hier bij aan.
quote:Nouschi schreef op 30 oktober 2015 @ 16:02:

[...]

joh, vertel.Nou mijn IQ is 125 maar dat kan niet want ik weet zekerrrr dat ik hoogbegaafd ben.
Sorry, voor de flauwe grappen. FV, sterkte, ik lees dat het niet zo lekker gaat. Wil je tips tegen verveling tijdens bedlegerigheid?
Ik kan het allemaal niet volgen vandaag, dus vergeef me als ik even iets heel anders tussendoor gooi.

Yette, ik las een paar bladzijden terug (kan het nu niet meer vinden) dat ze bij jouw zoon een wada-test gaan doen. Wat heftig! Heeft je zoon zware epilepsie? Heel veel sterkte voor jou en je zoon. Ook voor die met de hoofdluis ook al is dat "kopzeer" van een heel ander niveau...
anoniem_202213 wijzigde dit bericht op 30-10-2015 16:13
Reden: Mosterd
% gewijzigd
quote:LunaLoona schreef op 30 oktober 2015 @ 16:10:

Ik kan het allemaal niet volgen vandaag, dus vergeef me als ik even iets heel anders tussendoor gooi.

Yette, ik las een paar bladzijden terug (kan het nu niet meer vinden) dat ze bij jouw zoon een wada-test gaan doen. Wat heftig! Mag ik vragen wat de aanleiding daarvoor is? En sterkte voor jou en je zoon. Ook voor die met de hoofdluis ook al is dat "kopzeer" van een heel ander niveau... Die testen worden uitgevoerd bij zware epilepsie als voorbereiding op een eventuele hersenoperatie. Dit gebeurt wanneer medicatie niet werkt of wanneer er heel veel medicatie geslikt moet worden en/of er vervelende bijwerkingen zijn.
Oh LunaLoona je hebt je bericht aangepast. Nu ben ik ook mosterd .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven