Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 30 oktober 2015 om 12:15
quote:yasmijn schreef op 30 oktober 2015 @ 12:13:
Ziek? Als in wat, misselijk?Neuh, da's nu net het enige wat ik niet heb. Maar heb wel allerlei andere klachten waardoor ik zo goed als woon in het zkh en dankzij de lage weerstand die daarbij hoort pak ik ook elk virus mee. Heb er net weer een week hoge koorts op zitten. Ik lijk wel 136.
Ziek? Als in wat, misselijk?Neuh, da's nu net het enige wat ik niet heb. Maar heb wel allerlei andere klachten waardoor ik zo goed als woon in het zkh en dankzij de lage weerstand die daarbij hoort pak ik ook elk virus mee. Heb er net weer een week hoge koorts op zitten. Ik lijk wel 136.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 30 oktober 2015 om 12:18
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 12:15:
[...]
Neuh, da's nu net het enige wat ik niet heb. Maar heb wel allerlei andere klachten waardoor ik zo goed als woon in het zkh en dankzij de lage weerstand die daarbij hoort pak ik ook elk virus mee. Heb er net weer een week hoge koorts op zitten. Ik lijk wel 136.He, wat vervelend. Dus je werkt ook niet?
[...]
Neuh, da's nu net het enige wat ik niet heb. Maar heb wel allerlei andere klachten waardoor ik zo goed als woon in het zkh en dankzij de lage weerstand die daarbij hoort pak ik ook elk virus mee. Heb er net weer een week hoge koorts op zitten. Ik lijk wel 136.He, wat vervelend. Dus je werkt ook niet?
vrijdag 30 oktober 2015 om 12:21
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 12:15:
[...]
Neuh, da's nu net het enige wat ik niet heb. Maar heb wel allerlei andere klachten waardoor ik zo goed als woon in het zkh en dankzij de lage weerstand die daarbij hoort pak ik ook elk virus mee. Heb er net weer een week hoge koorts op zitten. Ik lijk wel 136.Bah wat naar! Hoe lang moet je nog?
[...]
Neuh, da's nu net het enige wat ik niet heb. Maar heb wel allerlei andere klachten waardoor ik zo goed als woon in het zkh en dankzij de lage weerstand die daarbij hoort pak ik ook elk virus mee. Heb er net weer een week hoge koorts op zitten. Ik lijk wel 136.Bah wat naar! Hoe lang moet je nog?
vrijdag 30 oktober 2015 om 12:26
quote:Star schreef op 30 oktober 2015 @ 12:23:
[...]
Kan je niet thuis werken of daar ook te belabberd voor?Mag officieel niet werken op het moment. Doe wel af en toe wat want anders word ik helemaal gek, maar het gaat ook niet denderend doordat ik eigenlijk volcontinu hoofdpijn heb.
[...]
Kan je niet thuis werken of daar ook te belabberd voor?Mag officieel niet werken op het moment. Doe wel af en toe wat want anders word ik helemaal gek, maar het gaat ook niet denderend doordat ik eigenlijk volcontinu hoofdpijn heb.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 30 oktober 2015 om 12:29
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 12:26:
[...]
Mag officieel niet werken op het moment. Doe wel af en toe wat want anders word ik helemaal gek, maar het gaat ook niet denderend doordat ik eigenlijk volcontinu hoofdpijn heb.En is er nog zicht op verbetering of geen uitspraken over gedaan? Als jij nog 18 weken niks mag doen dan kunnen ze je volgens mij met je armen op je rug afvoeren.
[...]
Mag officieel niet werken op het moment. Doe wel af en toe wat want anders word ik helemaal gek, maar het gaat ook niet denderend doordat ik eigenlijk volcontinu hoofdpijn heb.En is er nog zicht op verbetering of geen uitspraken over gedaan? Als jij nog 18 weken niks mag doen dan kunnen ze je volgens mij met je armen op je rug afvoeren.
vrijdag 30 oktober 2015 om 12:32
quote:Star schreef op 30 oktober 2015 @ 12:29:
[...]
En is er nog zicht op verbetering of geen uitspraken over gedaan? Als jij nog 18 weken niks mag doen dan kunnen ze je volgens mij met je armen op je rug afvoeren.Ik heb net nieuwe medicatie gekregen dus het is even afwachten of dat er voor zal gaan zorgen dat ik me beter ga voelen. Laten we het hopen.
[...]
En is er nog zicht op verbetering of geen uitspraken over gedaan? Als jij nog 18 weken niks mag doen dan kunnen ze je volgens mij met je armen op je rug afvoeren.Ik heb net nieuwe medicatie gekregen dus het is even afwachten of dat er voor zal gaan zorgen dat ik me beter ga voelen. Laten we het hopen.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 30 oktober 2015 om 12:51
Ik zocht, maar kon niet vinden. Ik verwijder wat fout kan worden uitgelegd.
Aansluitend op het bericht over bloedonderzoek op K.
Lang geleden gelezen - rond de eeuwwisseling - was er ook een bericht over het kweken van botten en tanden die gebruikt konden worden voor transplantaties en zo. Denk aan gebit, breuken zoals oetbalknie
Recent zag ik ook iets over kweek van huid die voor brandwonden wordt gebruikt.
Daar zou ik wel over willen lezen.
Aansluitend op het bericht over bloedonderzoek op K.
Lang geleden gelezen - rond de eeuwwisseling - was er ook een bericht over het kweken van botten en tanden die gebruikt konden worden voor transplantaties en zo. Denk aan gebit, breuken zoals oetbalknie
Recent zag ik ook iets over kweek van huid die voor brandwonden wordt gebruikt.
Daar zou ik wel over willen lezen.
vrijdag 30 oktober 2015 om 13:03
quote:fashionvictim schreef op 30 oktober 2015 @ 12:26:
[...]
Nog minimaal 18 weken.
Sterkte! Ga maar even lekker rellen hier, dat lucht op.
Pffff, luchtvaartmaatschappij cancelt de vlucht en wil me een dag later laten vliegen, waarop ik in paniek opbel (want dat kan ECHT niet). Een hele nacht stressen (want ze konden er niets aan doen, want de afdeling die dat moet regelen was al gesloten), krijg ik zonet een mailtje: de oorspronkelijke vlucht gaat toch.
teveel.stress.migraine.maagpijn.
[...]
Nog minimaal 18 weken.
Pffff, luchtvaartmaatschappij cancelt de vlucht en wil me een dag later laten vliegen, waarop ik in paniek opbel (want dat kan ECHT niet). Een hele nacht stressen (want ze konden er niets aan doen, want de afdeling die dat moet regelen was al gesloten), krijg ik zonet een mailtje: de oorspronkelijke vlucht gaat toch.
teveel.stress.migraine.maagpijn.
IMHO
vrijdag 30 oktober 2015 om 13:22
quote:GrimbleGrumble schreef op 30 oktober 2015 @ 13:03:
[...]
teveel.stress.migraine.maagpijn.Opname vd verborgen camera?
[...]
teveel.stress.migraine.maagpijn.Opname vd verborgen camera?
Je bent zelf een theepot
vrijdag 30 oktober 2015 om 13:29
quote:Moiren_ schreef op 29 oktober 2015 @ 23:24:
[...]
Harry Jekkers is cabaretier trouwens, geen zanger.Beetje laat en misschien mosterd, maar Harry Jekkers is wel degelijk zanger. Hij zong bij het klein orkest en was ook Harry Klorkestein, anagram van Klein Orkest. Hij heeft met het Klein Orkest 4 platen gemaakt waaronder 'Roltrap naar de maan' voor kinderen.
[...]
Harry Jekkers is cabaretier trouwens, geen zanger.Beetje laat en misschien mosterd, maar Harry Jekkers is wel degelijk zanger. Hij zong bij het klein orkest en was ook Harry Klorkestein, anagram van Klein Orkest. Hij heeft met het Klein Orkest 4 platen gemaakt waaronder 'Roltrap naar de maan' voor kinderen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 30 oktober 2015 om 13:29
quote:GrimbleGrumble schreef op 30 oktober 2015 @ 13:03:
[...]
teveel.stress.migraine.maagpijn.Ryan Air?
[...]
teveel.stress.migraine.maagpijn.Ryan Air?