Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 23 oktober 2015 @ 20:05:

[...]

Ik heb een kudt-huisarts. Ik heb nog nooit iets anders van hem gehoord dan 'wacht nog maar even af'. Plus dat ie moeilijk doet over medicatie, al is het een Rennie. Niet dat ik nou een groot voorstander ben van medicijnen, maar zoon heeft ze nu toch wel echt nodig, dat vindt iedereen die hem kent. En dan komt zo'n huisarts dus met het advies hem eerst te laten testen. Wat nou testen, ik heb intussen twee gelijkluidende diagnoses liggen, waarvan eentje van nog geen half jaar oud. Oh ja, en die boterletter heeft niks van zich laten horen toen zoon zojuist onder een auto was gelopen. Helemaal niks. Terwijl die door het ziekenhuis werkelijk bedolven is onder de brieven. Misschien dat ie die brieven nog zit te vertalen hoor, dat kan natuurlijk ook nog.Ik zou een ander zoeken.
quote:Oudblond schreef op 23 oktober 2015 @ 20:08:

Fenrir: waarom switch je dan niet? Ik heb ook er ook behoorlijk lang over gedaan om echt een goede HA te vinden, maar ben nu heel tevreden.Daar zijn we nu dus mee bezig. We hebben het er al die tijd maar mee gedaan, zo vaak hadden we hem toch niet nodig. Maar die desinteresse na dat ongeluk deed voor mij de deur wel dicht.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 23 oktober 2015 @ 20:17:

[...]

Daar zijn we nu dus mee bezig. We hebben het er al die tijd maar mee gedaan, zo vaak hadden we hem toch niet nodig. Maar die desinteresse na dat ongeluk deed voor mij de deur wel dicht.Nou dan is de koek wel op, wat een flapdrol
I like being a mess. It's who I am.
quote:Sid-returns schreef op 23 oktober 2015 @ 20:08:

Die site...

Die smileys...

[afbeelding]Kijk maar uit. Daar roep je spuugpaleizers mee
quote:-RoseRed- schreef op 23 oktober 2015 @ 19:21:

http://nos.nl/video/205516-het-jaarover ... -1975.html

Kan je nagaan wat iedereen gemist heeft.

Ik was al 14 jaar, flink aan het puberen.Ikke was al 4 ! En ik ging naar Het Zonnetje.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Fenrir-Greyback schreef op 23 oktober 2015 @ 20:05:

[...]

Ik heb een kudt-huisarts. Ik heb nog nooit iets anders van hem gehoord dan 'wacht nog maar even af'. Plus dat ie moeilijk doet over medicatie, al is het een Rennie. Niet dat ik nou een groot voorstander ben van medicijnen, maar zoon heeft ze nu toch wel echt nodig, dat vindt iedereen die hem kent. En dan komt zo'n huisarts dus met het advies hem eerst te laten testen. Wat nou testen, ik heb intussen twee gelijkluidende diagnoses liggen, waarvan eentje van nog geen half jaar oud. Oh ja, en die boterletter heeft niks van zich laten horen toen zoon zojuist onder een auto was gelopen. Helemaal niks. Terwijl die door het ziekenhuis werkelijk bedolven is onder de brieven. Misschien dat ie die brieven nog zit te vertalen hoor, dat kan natuurlijk ook nog.Als ik jou was zou ik heel rap overstappen naar een ander.

Oh ..of ik lees eerst even door
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 oktober 2015 @ 20:29:

[...]

Kijk maar uit. Daar roep je spuugpaleizers mee Bestaan die nog?
Ik ga die mod mailen waarom ik daar een ban heb. Ik wil ook die smileys!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 23 oktober 2015 @ 20:32:

Ik ga die mod mailen waarom ik daar een ban heb. Ik wil ook die smileys!
Informeer eens om je heen, wie heeft een goede ha en vraag waarom ze dat vinden.

Ik heb connecties bij de farmaceutische industrie, daar heb ik toen geinformeerd hoe het zat met bijscholing bijv en dat ook mee laten wegen. Wil ik trouwens ook voor jou doen mocht je dat willen
Je bent zelf een theepot
Mijn vorige huisarts leek op Maxi, van Mini en Maxi.....

Maar hij was wel aardig.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Nouschi schreef op 23 oktober 2015 @ 20:32:

Ik ga die mod mailen waarom ik daar een ban heb. Ik wil ook die smileys!???
Je bent zelf een theepot
Als ik klik op 'klik hier' als je contact wilt met een moderator krijg ik hetzelfde scherm

Nou ja, 1 forum met allemaal gebreken, nou ja 1 grote, is meer dan genoeg ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat raar, Nous.
Life is short. Eat dessert first.
quote:AllyMcBeal schreef op 23 oktober 2015 @ 20:33:

[...]

[afbeelding]Dit vind ik niks, die bagger vind ik leuk!
Wie kan me helpen. Wat is een vierkante doos (vagina)?
Verdorie zit ik ingepakt en wel klaar om naar schoonpa te gaan, heeft man gedoe op zijn werk. Wordt wel 23 uur voor hij thuis kan zijn en hij wil dan nog gaan rijden. Niet hoor! Echt niet! Want ik ben de chauffeur en ik ben moe!!! Vanmiddag uurtjes vrij genomen op het werk om even tijd voor mezelf te hebben en nu zit ik hier vingers te draaien. ' t is niet eerlijk

Zo en nu stop ik met zeuren en ga ook leuke smileys zoeken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Het linkje.

Rzm in "Een vraag over schaamlippen."
Huh, nu wil ik het ook weten.
Ik ook. Ik vind het erg frustrerend dat ik geen plaatje kan maken in mijn hoofd
Ik heb het gelezen en snap het nog steeds niet. Ligt vast aan mij.
quote:Oudblond schreef op 23 oktober 2015 @ 20:48:

Ik heb het gelezen en snap het nog steeds niet. Ligt vast aan mij.Nope, ligt niet aan jou.
Moiren, hier moet je geen plaatjes van willen maken
quote:doornroosje9 schreef op 23 oktober 2015 @ 20:50:

[...]

Nope, ligt niet aan jou.Gelukkig maar! Twee zulke zware inschattingsfouten op een dag had ik niet overleefd. De betreffende OP is nog niet verdwenen en op haar andere topic wordt opnieuw vrolijk gereageerd.
Ik ging googlen.

Hoe noem je een blondje met een vierkante vagina?

een blokkedoos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven