Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 oktober 2015 om 19:23
http://www.aandachtvoorgeschiedenis.nl/ ... s/1975.htm
Leuk weetje 1975
arlement & Politiek
In 1975 regeert het centrumlinkse kabinet-Den Uyl (1973-1977).
Het kabinet-Den Uyl bestond uit ministers van de PvdA (Partij van de Arbeid), de PPR (Politieke Partij Radicalen), D'66 (Democraten ‘66), de KVP (Katholieke Volkspartij), en de ARP (Anti Revolutionaire Partij). Minister-president Joop Den Uyl (1919-1987) kwam uit de PvdA.
--
De tijd van Farce majeur
Leuk weetje 1975
arlement & Politiek
In 1975 regeert het centrumlinkse kabinet-Den Uyl (1973-1977).
Het kabinet-Den Uyl bestond uit ministers van de PvdA (Partij van de Arbeid), de PPR (Politieke Partij Radicalen), D'66 (Democraten ‘66), de KVP (Katholieke Volkspartij), en de ARP (Anti Revolutionaire Partij). Minister-president Joop Den Uyl (1919-1987) kwam uit de PvdA.
--
De tijd van Farce majeur
vrijdag 23 oktober 2015 om 19:26
quote:-RoseRed- schreef op 23 oktober 2015 @ 19:21:
http://nos.nl/video/205516-het-jaarover ... -1975.html
Kan je nagaan wat iedereen gemist heeft.
Ik was al 14 jaar, flink aan het puberen.Oooooo, dan ben je ouder dan ik. Wat heerlijk.
http://nos.nl/video/205516-het-jaarover ... -1975.html
Kan je nagaan wat iedereen gemist heeft.
Ik was al 14 jaar, flink aan het puberen.Oooooo, dan ben je ouder dan ik. Wat heerlijk.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 23 oktober 2015 om 19:29
Ik verdwaalde tijdens mijn nostalgische speurtocht naar vrouwenpeil.
Zo'n bizar powerpointplaatje gevonden. Zou je achteraf een rel om starten " ik lijk potjandorie niet eens op dat dier die tweede van links staat!"
JeroenMirck.nl - blog archive - moderator of forumfossiel: wie is de baas?
Zo'n bizar powerpointplaatje gevonden. Zou je achteraf een rel om starten " ik lijk potjandorie niet eens op dat dier die tweede van links staat!"
JeroenMirck.nl - blog archive - moderator of forumfossiel: wie is de baas?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 23 oktober 2015 om 19:31
quote:-RoseRed- schreef op 23 oktober 2015 @ 19:30:
[...]
Ik wordt nu elke keer met de neus op de feiten gedrukt als ik bij de huisarts kom.
Mevrouw dat hoort bij uw leeftijd! U bent ook de jongste niet! Ik heb echt een heel fijne huisarts, die zegt dat niet.
[...]
Ik wordt nu elke keer met de neus op de feiten gedrukt als ik bij de huisarts kom.
Mevrouw dat hoort bij uw leeftijd! U bent ook de jongste niet! Ik heb echt een heel fijne huisarts, die zegt dat niet.
vrijdag 23 oktober 2015 om 19:37
quote:-RoseRed- schreef op 23 oktober 2015 @ 19:30:
[...]
Mevrouw dat hoort bij uw leeftijd! U bent ook de jongste niet!
De volgende keer twee vuisten op tafel zetten, vooroverleunen en stevig toespreken:
"Ga je mond spoelen broekie, ik zou je oude fiets kunnen zijn ja!"
Twee seconden genieten van de radeloze en geschokte blik en dan zonder struikelen de spreekkamer verlaten om elders in je broek te piesen van het lachen.
[...]
Mevrouw dat hoort bij uw leeftijd! U bent ook de jongste niet!
De volgende keer twee vuisten op tafel zetten, vooroverleunen en stevig toespreken:
Twee seconden genieten van de radeloze en geschokte blik en dan zonder struikelen de spreekkamer verlaten om elders in je broek te piesen van het lachen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 23 oktober 2015 om 19:39
quote:feow schreef op 23 oktober 2015 @ 19:37:
[...]
[...]
vrijdag 23 oktober 2015 om 19:40
[...]
Twee seconden genieten van de radeloze en geschokte blik en dan zonder struikelen de spreekkamer verlaten om elders in je broek te piesen van het lachen.Dan ga je er maar even vanuit dat die huisarts jonger is. Mijn huisarts is net zo oud als RoseRed.
[...]
Twee seconden genieten van de radeloze en geschokte blik en dan zonder struikelen de spreekkamer verlaten om elders in je broek te piesen van het lachen.Dan ga je er maar even vanuit dat die huisarts jonger is. Mijn huisarts is net zo oud als RoseRed.
vrijdag 23 oktober 2015 om 19:40
[...]
Twee seconden genieten van de radeloze en geschokte blik en dan zonder struikelen de spreekkamer verlaten om elders in je broek te piesen van het lachen.Jij hebt net mijn dag gemaakt. Dank je.
[...]
Twee seconden genieten van de radeloze en geschokte blik en dan zonder struikelen de spreekkamer verlaten om elders in je broek te piesen van het lachen.Jij hebt net mijn dag gemaakt. Dank je.
vrijdag 23 oktober 2015 om 19:43
quote:Solomio schreef op 23 oktober 2015 @ 19:40:
[...]
Dan ga je er maar even vanuit dat die huisarts jonger is. Mijn huisarts is net zo oud als RoseRed.
Ik denk dat mijn huisarts ook rond mijn leeftijd is
Ik had een hele lieve vrouwelijke huisarts, maar die is ( helaas voor mij) met pensioen gegaan
[...]
Dan ga je er maar even vanuit dat die huisarts jonger is. Mijn huisarts is net zo oud als RoseRed.
Ik denk dat mijn huisarts ook rond mijn leeftijd is
Ik had een hele lieve vrouwelijke huisarts, maar die is ( helaas voor mij) met pensioen gegaan
vrijdag 23 oktober 2015 om 19:45
quote:-RoseRed- schreef op 23 oktober 2015 @ 19:40:
[...]
Maar leuk onderschrift heb je, waarheid als een koe,Ze hebben hem nog niet begrepen. Of happen niet. Maar ik zing de hele tijd vrolijk liedjes.
[...]
Maar leuk onderschrift heb je, waarheid als een koe,Ze hebben hem nog niet begrepen. Of happen niet. Maar ik zing de hele tijd vrolijk liedjes.
vrijdag 23 oktober 2015 om 19:54
Mijn huisarts is zo'n mooie man dat ik meteen geen kwaaltjes meer voel als bij hem ben. Jammer wel dat dit geen blijvend effect is. Zodra ik weer zijn kamer uitloop, valt me weer in waarvoor ik nu eigenlijk een afspraak had gemaakt. Gelukkig is hij ook heel slim en geeft hij me altijd preventief alvast een middeltje mee. Werkt eigenlijk wel goed zo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 23 oktober 2015 om 20:05
quote:Solomio schreef op 23 oktober 2015 @ 19:31:
[...]
Ik heb echt een heel fijne huisarts, die zegt dat niet.Ik heb een kudt-huisarts. Ik heb nog nooit iets anders van hem gehoord dan 'wacht nog maar even af'. Plus dat ie moeilijk doet over medicatie, al is het een Rennie. Niet dat ik nou een groot voorstander ben van medicijnen, maar zoon heeft ze nu toch wel echt nodig, dat vindt iedereen die hem kent. En dan komt zo'n huisarts dus met het advies hem eerst te laten testen. Wat nou testen, ik heb intussen twee gelijkluidende diagnoses liggen, waarvan eentje van nog geen half jaar oud. Oh ja, en die boterletter heeft niks van zich laten horen toen zoon zojuist onder een auto was gelopen. Helemaal niks. Terwijl die door het ziekenhuis werkelijk bedolven is onder de brieven. Misschien dat ie die brieven nog zit te vertalen hoor, dat kan natuurlijk ook nog.
[...]
Ik heb echt een heel fijne huisarts, die zegt dat niet.Ik heb een kudt-huisarts. Ik heb nog nooit iets anders van hem gehoord dan 'wacht nog maar even af'. Plus dat ie moeilijk doet over medicatie, al is het een Rennie. Niet dat ik nou een groot voorstander ben van medicijnen, maar zoon heeft ze nu toch wel echt nodig, dat vindt iedereen die hem kent. En dan komt zo'n huisarts dus met het advies hem eerst te laten testen. Wat nou testen, ik heb intussen twee gelijkluidende diagnoses liggen, waarvan eentje van nog geen half jaar oud. Oh ja, en die boterletter heeft niks van zich laten horen toen zoon zojuist onder een auto was gelopen. Helemaal niks. Terwijl die door het ziekenhuis werkelijk bedolven is onder de brieven. Misschien dat ie die brieven nog zit te vertalen hoor, dat kan natuurlijk ook nog.
vrijdag 23 oktober 2015 om 20:09
quote:Sid-returns schreef op 23 oktober 2015 @ 20:08:
Die site...
Die smileys...
[img]http://vrouwenpower.nl/forum/smilies.php][img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley4599.gif[/img]
Die site...
Die smileys...
[img]http://vrouwenpower.nl/forum/smilies.php][img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley4599.gif[/img]
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras