Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 24 oktober 2015 om 19:37
quote:merano schreef op 24 oktober 2015 @ 19:30:
Jij ook moe Suus? Nou ja, jij hebt tenminste gewerkt. Ik ben ook lam en ik heb alleen boodschappen gedaan.
Ik krijg vanavond bezoek. Pfft. Zou liever met een wijntje op de bank gaan liggen suffen, inplaats van een sprankelenede conversatie gaande houden.
Van niks doen kun je ook moe worden. Ik heb vnl moeie voeten, verder valt het wel mee.
Ga met je bezoek ff een blokje om, is dat een idee?
Jij ook moe Suus? Nou ja, jij hebt tenminste gewerkt. Ik ben ook lam en ik heb alleen boodschappen gedaan.
Ik krijg vanavond bezoek. Pfft. Zou liever met een wijntje op de bank gaan liggen suffen, inplaats van een sprankelenede conversatie gaande houden.
Van niks doen kun je ook moe worden. Ik heb vnl moeie voeten, verder valt het wel mee.
Ga met je bezoek ff een blokje om, is dat een idee?
Je bent zelf een theepot
zaterdag 24 oktober 2015 om 21:05
Het is elders op viva veels te gezellig om hier te posten. Diepgaande, open, vertrouwelijke gesprekken zie ik voorbij komen, waar mensen met nuance een doordachte mening te berde brengen. Ben er diep van onder de indruk. Heb ook een nieuwe favoriete forumster. Iemand die zo goed kan communiceren, haar meningen onderbouwt met feitenkennis en toch heel menselijk blijft, steunend. Echt, geen woorden voor.
Nu maar hopen dat die permaban niet lang op zich laat wachten.
En Soul, niets van aantrekken, van zo'n achterlijke big.
zaterdag 24 oktober 2015 om 21:11
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 oktober 2015 @ 21:05:
Het is elders op viva veels te gezellig om hier te posten. Diepgaande, open, vertrouwelijke gesprekken zie ik voorbij komen, waar mensen met nuance een doordachte mening te berde brengen. Ben er diep van onder de indruk. Heb ook een nieuwe favoriete forumster. Iemand die zo goed kan communiceren, haar meningen onderbouwt met feitenkennis en toch heel menselijk blijft, steunend. Echt, geen woorden voor.
En Soul, niets van aantrekken, van zo'n achterlijke big.Ja, was echt een fijn gesprek daar.
En Soul, niets van aantrekken, van zo'n achterlijke big.Ja, was echt een fijn gesprek daar.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 24 oktober 2015 om 21:12
quote:Bloes schreef op 24 oktober 2015 @ 21:11:
Ik kom hier maar weer eens meelezen. Moet toch wat, ziekenhuis is ook niet alles. Heb ik nog wat gemist?Wat doe je in het ziekenhuis?
Ik kom hier maar weer eens meelezen. Moet toch wat, ziekenhuis is ook niet alles. Heb ik nog wat gemist?Wat doe je in het ziekenhuis?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
zaterdag 24 oktober 2015 om 21:16
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 oktober 2015 @ 21:05:
Ik vond het dus eigenlijk ook een heel goed gesprek wat er werd gevoerd.
Heel jammer dat één iemand dat zo weet te torpederen.
Ik vond het dus eigenlijk ook een heel goed gesprek wat er werd gevoerd.
Heel jammer dat één iemand dat zo weet te torpederen.