Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:feow schreef op 27 oktober 2015 @ 23:50:

[...]

De laatste zin waar jij het mee eens bent gaat in mijn bericht eigenlijk over jou...Je bedoelt dat ik jouw mening aantast? In welke zin?
quote:prada schreef op 27 oktober 2015 @ 23:52:

[...]

Geen flauw idee. Ik ben geen moslim en ken niets meer van moslims dan jij. Maar goed, jouw feestjeNee dat klopt ex moslim.
Buiten dat, aangezien ik al 15 jaar in Belgie woon zou het ook een beetje raar zijn om over de Nederlandse politiek mee te praten.
quote:dadelduifje schreef op 27 oktober 2015 @ 23:54:

[...]

Nee dat klopt ex moslim.Meid, laat een IP check doen, dan weet je het zeker. Ik ben zelfs nog nooit moslim geweest. Je zoekt het wel heel ver hoor. Ik denk dat zeker 200 forummers minimaal met zekerheid kunnen zeggen dat wij niet dezelfde zijn.
quote:prada schreef op 27 oktober 2015 @ 23:55:

Buiten dat, aangezien ik al 15 jaar in Belgie woon zou het ook een beetje raar zijn om over de Nederlandse politiek mee te praten.In België bestaat dit denken niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zal even kijken of Malu nog wakker is dan kan ze het even bevestigen.
quote:prada schreef op 27 oktober 2015 @ 23:57:

[...]

Meid, laat een IP check doen, dan weet je het zeker. Ik ben zelfs nog nooit moslim geweest. Je zoekt het wel heel ver hoor. Ik denk dat zeker 200 forummers minimaal met zekerheid kunnen zeggen dat wij niet dezelfde zijn.Hoezo zeker. Dat kunnen ze niet weten.
quote:prada schreef op 27 oktober 2015 @ 23:58:

Ik zal even kijken of Malu nog wakker is dan kan ze het even bevestigen.Wat ga je doen dan. Haar bellen, heb je zo goed contact.
God hou es op zeg.

Prada en Malu zijn echt niet dezelfde forummers.

En dan nog..... Nou en als ze het wel zouden zijn?

Boeien en wat draagt dit bij?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Pra kan wel op hakken lopen
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 oktober 2015 @ 00:01:

Pra kan wel op hakken lopenDat bedoel ik.
Het kan wel.
quote:dadelduifje schreef op 27 oktober 2015 @ 23:59:

[...]

Wat ga je doen dan. Haar bellen, heb je zo goed contact.Wat dacht je van een berichtje in het topic waar zij schrijft. Ik merk dat ik een beetje kriegel wordt van je paranoia
quote:dadelduifje schreef op 28 oktober 2015 @ 00:01:

Het kan wel.

Alles kan.

Maar wat is het nut van dat alles kan? Niks.
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 oktober 2015 @ 00:01:

Pra kan wel op hakken lopen
[quote]Cateautje schreef op 28 oktober 2015 @ 00:01:

Ik kan me geen twee forummers bedenken die verder uit elkaar liggen dan die twee.
quote:prada schreef op 28 oktober 2015 @ 00:01:

[...]

Wat dacht je van een berichtje in het topic waar zij schrijft. Ik merk dat ik een beetje kriegel wordt van je paranoia

Tsja, dan lees je hier niet.

Effe terug...
En hoe zit dat eigenlijk met Pumps Italiaans?

Dat is toch ook Prada?
Nee die doet in tassen en pillen.

(geintje Pumps).
enn wijzigde dit bericht op 28-10-2015 00:11
Reden: Even erbij gezet dat het geintje is.
% gewijzigd
quote:prada schreef op 28 oktober 2015 @ 00:01:

[...]

Wat dacht je van een berichtje in het topic waar zij schrijft. Ik merk dat ik een beetje kriegel wordt van je paranoiaJa nogal logisch dat zij het gaat ontkennen. Ik heb trouwens afgesproken dat ik geen woord wissel met Malu.
Dit is persoonlijk Enn, ik hou er niet van om voor leugenaar weggezet te worden.
quote:prada schreef op 28 oktober 2015 @ 00:04:

Dit is persoonlijk Enn, ik hou er niet van om voor leugenaar weggezet te worden.

Snap ik.

Maar zo ervaren sommigen dus de woorden die hier soms zomaar klakkeloos op het forum geschreven mogen worden ook.

Echt, ook al ervaar jij die woorden blijkbaar anders. Dat tekent de betrokkenheid en die start nou eenmaal voor iedereen dus op een ander punt. Dan komt het aan op beleid/wet en staan voor wat je zegt en dat stuk ligt echt bij de beleidsmakers.
Ik heb nergens gezet dat je een leugenaar bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven