Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 28 oktober 2015 om 00:07
quote:Enn schreef op 28 oktober 2015 @ 00:05:
[...]
Snap ik.
Maar zo ervaren sommigen dus de woorden die hier zomaar klakkeloos geschreven mogen worden ook.
Echt, ook al ervaar jij dat anders. Dat tekent de betrokkenheid en die start voor iedereen dus op een ander punt.
Dan komt het aan op beleid en staan voor wat je zegt en dan ligt bij de beleidsmakers.Goeie, daar ga ik eens over nadenken.
[...]
Snap ik.
Maar zo ervaren sommigen dus de woorden die hier zomaar klakkeloos geschreven mogen worden ook.
Echt, ook al ervaar jij dat anders. Dat tekent de betrokkenheid en die start voor iedereen dus op een ander punt.
Dan komt het aan op beleid en staan voor wat je zegt en dan ligt bij de beleidsmakers.Goeie, daar ga ik eens over nadenken.
woensdag 28 oktober 2015 om 00:52
Ik ben voor opvang als ze ook een plantenkas erbij zetten waarin ze hun eigen groenten en kruiden kunnen kweken. Zelf laten meerwerken aan onderhoud en zorgen dat het milieuvriendelijk wordt gedaan.
Ach, ik typ en delen zijn weg.
Toevallig was ik er ...
Richt je meer op jezelf.
Ik vroeg iemand naar de tijd. Ik kreeg gelijk een uitbrander omdat ik het even niet wist.
Het was toch al 1,5 week zo volgens die vrouw...
Hitler was een gouden kalf. Voor hem 10 anderen. Het gaat niet om Hitler, maar om de geschiedenis die zich herhaalt. Ook niet om de religie. Er worden momenteel aardig wat gouden kalveren opgeblazen in de vorm van symbolen van andere.
Er is maar 1 Allah en 1 Allah voor allen?
Ach, wat een onzin. Maar je moet wel iets hebben om oorlog te rechtvaardigen.
Wie verdient er aan? Misschien moeten ze dat eens bekijken.
Ook het vervoer, de bevoorrading en alles er om heen. Het is BIG Business.
Gewoon ordinaire handel. Via internet wordt reclame gemaakt.
De rest kan ik niet bevatten, want heel veel klopt niet. Ik mis het totaaloverzicht. Net als het overgrote deel van de mensen die er over bekvechten.
Pumps snapt heel veel niet. Dat komt omdat er veel meer achter zit.
Ik doe tenminste niet alsof ik slim ben.
Ach, ik typ en delen zijn weg.
Toevallig was ik er ...
Richt je meer op jezelf.
Ik vroeg iemand naar de tijd. Ik kreeg gelijk een uitbrander omdat ik het even niet wist.
Het was toch al 1,5 week zo volgens die vrouw...
Hitler was een gouden kalf. Voor hem 10 anderen. Het gaat niet om Hitler, maar om de geschiedenis die zich herhaalt. Ook niet om de religie. Er worden momenteel aardig wat gouden kalveren opgeblazen in de vorm van symbolen van andere.
Er is maar 1 Allah en 1 Allah voor allen?
Ach, wat een onzin. Maar je moet wel iets hebben om oorlog te rechtvaardigen.
Wie verdient er aan? Misschien moeten ze dat eens bekijken.
Ook het vervoer, de bevoorrading en alles er om heen. Het is BIG Business.
Gewoon ordinaire handel. Via internet wordt reclame gemaakt.
De rest kan ik niet bevatten, want heel veel klopt niet. Ik mis het totaaloverzicht. Net als het overgrote deel van de mensen die er over bekvechten.
Pumps snapt heel veel niet. Dat komt omdat er veel meer achter zit.
Ik doe tenminste niet alsof ik slim ben.