Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Waarom denk je dat Dadelduifje?
Zal wel aan de ava liggen, die hakken.
kijk, en dat tas hier met een proxy terugkomt tijdens haar ban staaft mijn theorie

da's iemand die slimmer is dan ze zich voordoet.
Misschien Lemoos, maar ik ben benieuwd.
quote:Morrigan- schreef op 27 oktober 2015 @ 23:22:

kijk, en dat tas hier met een proxy terugkomt tijdens haar ban staaft mijn theorie

da's iemand die slimmer is dan ze zich voordoet.100% waar.
quote:Gatti schreef op 27 oktober 2015 @ 23:13:

[...]

Het ging er mij vooral om dat ik niet snap waarom dat vermeld moest worden. Dat degene die zo'n belachelijke uitspraken doet stemt op de SP.

Al stemt hij op GL, CDA, PVDA, VVD of desnoods op de oudere partij.

Het gaat om zijn idiote uitspraken. Niet waar hij op stemt.Ja, dat wordt slim gespeeld. Ik denk ook dat daar op teruggekomen wordt, als het zo uit komt.
quote:prada schreef op 27 oktober 2015 @ 23:23:

Misschien Lemoos, maar ik ben benieuwd.Dat zeg ik. Ik heb er geen verklaring voor. Het is meer een gevoel. Sommige dingen zijn onverklaarbaar.
quote:Morrigan- schreef op 27 oktober 2015 @ 23:22:

da's iemand die slimmer is dan ze zich voordoet.Maar een tijdelijke ban is toch nooit een ip-ban? Dus dan kan ze gewoon terugkomen met een ander e-mailadres volgens mij.
Nou, dan zit je gevoel er in ieder geval heel erg naast.
Kan maar ben daar nog niet zeker van.
quote:prada schreef op 27 oktober 2015 @ 23:20:

FV en SuzanneSuus, ik ben het met jullie eens dat racisme niet kan en niet mag. Punt. Maar om me daar op een openbaar forum druk over te maken, nee. Net als de krant, sla de bladzijde om. Buiten dat voel ik ook helemaal de behoefte om met iemand met zulke denkbeelden de discussie aan te gaan terwijl ik zie dat velen dat wel doen. En dan denk ik, waar maak je je druk om. Meldt het en klaar.

Of je voor of tegen de vluchtelingen bent of daar tussenin is in mijn ogen geen racisme, wel de manier waarop dat soms geuit wordt.Maar dat is toch precies mijn punt? Het wordt gemeld, bij Viva dus, en Viva tolereert het. Dat is wat mij stoort. Ik heb niet de illusie (en ook niet de wens) dat ik racisten van hun racisme kan genezen. Ik wil gewoon graag dat Viva racisme niet op het forum toestaat.
Am Yisrael Chai!
Die twee zijn onvergelijkbaar.
quote:Cateautje schreef op 27 oktober 2015 @ 23:28:

Die twee zijn onvergelijkbaar.Daarom heet het ook een alter ego.
quote:fashionvictim schreef op 27 oktober 2015 @ 23:28:

[...]

Maar dat is toch precies mijn punt? Het wordt gemeld, bij Viva dus, en Viva tolereert het. Dat is wat mij stoort. Ik heb niet de illusie (en ook niet de wens) dat ik racisten van hun racisme kan genezen. Ik wil gewoon graag dat Viva racisme niet op het forum toestaat.Ik weet niet wat Viva wel en niet doet.. Ik kan me voorstellen dat als een racistiche reactie niet gestaft wordt deze er doorheen glipt. Volgens mij wordt er anders wel opgetreden.
quote:dadelduifje schreef op 27 oktober 2015 @ 23:30:

[...]

Daarom heet het ook een alter ego.Nee sorry, maar je blaft nu echt tegen de verkeerde boom.
quote:dadelduifje schreef op 27 oktober 2015 @ 23:24:

[...]

Dat zeg ik. Ik heb er geen verklaring voor. Het is meer een gevoel. Sommige dingen zijn onverklaarbaar.Ik deel je gevoel.
quote:prada schreef op 27 oktober 2015 @ 23:31:

[...]

Ik weet niet wat Viva wel en niet doet.. Ik kan me voorstellen dat als een racistiche reactie niet gestaft wordt deze er doorheen glipt. Volgens mij wordt er anders wel opgetreden.Het simpele feit dat een aantal vaste forummers al jaren herhaaldelijk en met grote regelmaat hele racistische uitspraken kunnen doen en nog steeds welkom zijn, zegt wat mij betreft daarover meer dan genoeg.
Am Yisrael Chai!
quote:dadelduifje schreef op 27 oktober 2015 @ 23:27:

Kan maar ben daar nog niet zeker van.Ik heb even Malu gecheckt en geloept en haar denkbeelden en de mijne liggen mijlenver uit elkaar. Zou ook een beetje hypocriet zijn als ik wel dezelfde denkbeelden zou hebben. Mijn vader was een Marokaanse gastarbeider en maar wat blij dat hij hier mocht komen. Dus om anderen te verbieden om hier te komen zou zoals ik al zei, meer dan hypocriet zijn. Wie blijft en wie niet is een zaak van de politiek dus daar neem ik geen standpunt over in.
Je mag niet meepraten over Hitler want dan ben je aan het provoceren.
quote:Cateautje schreef op 27 oktober 2015 @ 23:33:

[...]

Nee sorry, maar je blaft nu echt tegen de verkeerde boom.Ik spreek gewoon mijn gevoel uit. En dan mag. Laten wij maar niet meer op elkaar reageren aangezien wij elkaar toch niet zo liggen.
quote:prada schreef op 27 oktober 2015 @ 23:42:

[...]

Ik heb even Malu gecheckt en geloept en haar denkbeelden en de mijne liggen mijlenver uit elkaar. Zou ook een beetje hypocriet zijn als ik wel dezelfde denkbeelden zou hebben. Mijn vader was een Marokaanse gastarbeider en maar wat blij dat hij hier mocht komen. Dus om anderen te verbieden om hier te komen zou zoals ik al zei, meer dan hypocriet zijn. Wie blijft en wie niet is een zaak van de politiek dus daar neem ik geen standpunt over in.Dat kan net zo goed samengaan. Malu is toch ex moslim?
quote:dadelduifje schreef op 27 oktober 2015 @ 23:44:

[...]

Ik spreek gewoon mijn gevoel uit. En dan mag. Laten wij maar niet meer op elkaar reageren aangezien wij elkaar toch niet zo liggen.Jij zegt het. Ik ken je verder niet, maar bij deze.
quote:Honeymoonquiz schreef op 27 oktober 2015 @ 23:25:

[...]

Maar een tijdelijke ban is toch nooit een ip-ban? Dus dan kan ze gewoon terugkomen met een ander e-mailadres volgens mij.Klopt.
quote:dadelduifje schreef op 27 oktober 2015 @ 23:14:

[...]

Goed gezegd. Mee eens.De laatste zin waar jij het mee eens bent gaat in mijn bericht eigenlijk over jou...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:dadelduifje schreef op 27 oktober 2015 @ 23:46:

[...]

Dat kan net zo goed samengaan. Malu is toch ex moslim?Geen flauw idee. Ik ben geen moslim en ken niets meer van moslims dan jij. Maar goed, jouw feestje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven