Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Corona67 schreef op 06 november 2015 @ 13:04:

[...]

Of een geel zwembroekje

da's altijd nog beter dan een groene

quote:Morrigan- schreef op 06 november 2015 @ 13:08:

[...]

[afbeelding]Charming
quote:Morrigan- schreef op 06 november 2015 @ 13:08:

[...]

[afbeelding]Die heb ik inderdaad ook.. maar deze kleur groen staat mij niet zo.. Dus ik draag hem zelden
Hip hoor..
Ja, Pumps, ik wil ook wel een apart pumps-topic.

Ik vind het leuk om je berichten te lezen
quote:Corona67 schreef op 06 november 2015 @ 13:14:

[...]

Die heb ik inderdaad ook.. maar deze kleur groen staat mij niet zo.. Dus ik draag hem zeldenda's ook beter
quote:Morrigan- schreef op 06 november 2015 @ 13:31:

[...]

da's ook beterOmdat jij ook denkt dat die kleur groen mij niet zo goed staat?
quote:pruttel schreef op 06 november 2015 @ 13:26:

Ik vind het leuk om je berichten te lezen

Ik heb jou altijd al eens willen laten weten dat je avatar op mijn scherm een verzameling blote borsten is. Waarvan ik dan niet zo goed weet of het sexy (hoewel ik roze jurkjes met tietgaten op een rijtje zelf niet zo ervaar) is of heel macaber (drie afgehakte op een roze kleedje).

Wat is het eigenlijk? Bij mij wil het plaatje als ik op je profiel klik niet laden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 06 november 2015 @ 13:39:

[...]

Ik heb jou altijd al eens willen laten weten dat je avatar op mijn scherm een verzameling blote borsten is. Waarvan ik dan niet zo goed weet of het sexy (hoewel ik roze jurkjes met tietgaten op een rijtje zelf niet zo ervaar) is of heel macaber (drie afgehakte op een roze kleedje).

Wat is het eigenlijk? Bij mij wil het plaatje als ik op je profiel klik niet laden.

[...]

Volgens mij zijn het eieren.
Ik dacht oliebollen. En er staat ondersteboven 'pruttel'. Maar ik vind het ook al heel lang een onbegrijpelijke ava.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 06 november 2015 @ 13:46:

Ik dacht oliebollen. En er staat ondersteboven 'pruttel'. Maar ik vind het ook al heel lang een onbegrijpelijke ava.

Heel af en toe kijk ik even. Niks gezien, maar ondersteboven.... omdraaien ...

Lettur P met schrijffout en zonder Letter P Die P in een smiley .... Verder weet ik niks.
quote:Pumps_italiaans schreef op 06 november 2015 @ 13:55:

[...]

Heel af en toe kijk ik even. Niks gezien, maar ondersteboven.... omdraaien ...

Lettur P met schrijffout en zonder Letter P Die P in een smiley .... Verder weet ik niks.Ondersteboven en dan in spiegelbeeld; dan krijg je pruttel. :-)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:pruttel schreef op 06 november 2015 @ 13:26:

Ik vind het leuk om je berichten te lezen Ik ook! Hoe gaat het met je rozemarijn pumps??

[...]

Bij meerdere plekken zijn de koekies vervangen.

Zonder bril leek het op poepies.... poeppies ..... poep & pies

Ik dacht altijd..... Maar hoe noemen ze natte winden dan?

Windeieren ken ik wel.

Ik lees van achter naar voor. Ik mis alles wat er tussen ligt.

Het uit elkaar trekken van een woord.

KORT: Ik zie dat de dames lol hebben met plaatjes die ik ook al had gezien.

Lachen om bepaalde plaatjes werkt als een spierverslapper. Is ontspannend.

Is lekker voor het slapen gaan. Niet te veel lezen om bepaalde prik-kels te vermijden.

LET ME BE.
De rozemarijn leeft nog. @Zuipschuit.

Dat van die houtsnippers was een goede. Ik ben op zoek naar eikenbladeren. Die schijnen ook langzaam te verteren. Die liggen meer voor het oprapen.

Nu ga ik weer weg.

Daag!
Hahahahaha tietuh!!

Nee, het zijn eieren. En niet zomaar eieren, maar verbrande eieren.

Vroegah, zo'n jaartje of 9 geleden zat ik bij een groepje..... en in dat groepje waren we WEL aardig tegen elkaar. En gingen we samen koken en zo, maar ik kon eigenlijk niet zo goed koken. Ik kon zelfs gekookte eieren laten verbranden en kippen laten bevallen in de oven ( ik had een kip gevuld met een ei, en toen ik in de oven ging kijken of mijn kip lukte, was ik zowaar getuige van een heuse bevalling )

Een lieve forummer heeft toen voor mij deze avatOr gemaakt.

Ik was alleen een beetje kansloos en heb hem op een of andere manier op de kop in spiegelbeeld ge-upload. Vond ik mooi, dus het bleef zo.

Goed verhaal he? Lekker kort.
"Goed verhaal he? Lekker kort."

Zeker!
quote:pruttel schreef op 06 november 2015 @ 14:15:

Hahahahaha tietuh!!

Nee, het zijn eieren. En niet zomaar eieren, maar verbrande eieren.

Vroegah, zo'n jaartje of 9 geleden zat ik bij een groepje..... en in dat groepje waren we WEL aardig tegen elkaar. En gingen we samen koken en zo, maar ik kon eigenlijk niet zo goed koken. Ik kon zelfs gekookte eieren laten verbranden en kippen laten bevallen in de oven ( ik had een kip gevuld met een ei, en toen ik in de oven ging kijken of mijn kip lukte, was ik zowaar getuige van een heuse bevalling )

Een lieve forummer heeft toen voor mij deze avatOr gemaakt.

Ik was alleen een beetje kansloos en heb hem op een of andere manier op de kop in spiegelbeeld ge-upload. Vond ik mooi, dus het bleef zo.

Goed verhaal he? Lekker kort.

(Maar dat van die bevallende ovenkip is dus wel macaber!)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het was wel een biologische kip, met vrije-uitrol eieren
Geen plofkip, maar een floepkip
Ik hoef geen interactie. Stond in mijn motto, maar dat is beperkt tot 2 regels.

Ik heb er geen tijd voor.

Een paar keer heb ik een leuke topic laten draaien, maar de negativiteit was heel vervelend.

Maar ik laat het maar gaan.
quote:pruttel schreef op 06 november 2015 @ 14:28:

Geen plofkip, maar een floepkip

Ik krijg nu pijn aan mijn tepels als ik je avatar zie.

Snik.
quote:Pumps_italiaans schreef op 06 november 2015 @ 14:35:

Ik hoef geen interactie. Stond in mijn motto, maar dat is beperkt tot 2 regels.

Ik heb er geen tijd voor.

Een paar keer heb ik een leuke topic laten draaien, maar de negativiteit was heel vervelend.

Maar ik laat het maar gaan.Waarom ben je dan op een forum? Dan kun je het net zo goed in je dagboek schrijven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven