Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 06 november 2015 @ 17:43:

[...]

Wat nóú weer?Mijn vader rookt wiet.
quote:SuzanneSuus schreef op 06 november 2015 @ 17:31:

[...]

Bijvoorbeeld

Het voordeel van die lange hartoperaties is dat de drukte voor de chirurg en de anesthesie afwisselt. Na de operatie maar nog ruuuuiiiimmm voor het sluiten kan de chirurg van tafel en krijgen wij het druk, eigenlijk is bij deze operatie de perfusionist de lul. Maar met die groep heb ik geen meedelij. Nou ja, beetje dan, tijdens zo'n ingreep.

Ook bij hele gecimpliceerde ingrepen is er altijd wel een rustmoment, ff wat drinken, plassen etc.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, lange sessies waarbij alles tegenzit bijv, dat gonst nog dagen na en als het dan gewoon goed gaat met de patient is alles vergeten.

3x k als een patient overlijdt. Dat voelt enorm als falen. We hebben immers geen band met die patient ( zoals verpleegkundigen dat wel hebben) maar toch voelt het als falen naar de patient.

Wat is een perfusionist?

Het lijkt me trouwens inderdaad wel echt kut als er iemand onder je handen dood gaat. Het kan gebeuren natuurlijk, zeker tijdens spoedoperaties als de boel toch al op het scherpst van de snede staat. Maar dan nog lijkt het me echt kut.
quote:Solomio schreef op 06 november 2015 @ 17:33:

[...]

Oh oeps, wilde je niet verlinken
quote:snorharen schreef op 06 november 2015 @ 17:37:

Ik ben naar een concert van Phil Collins zonder Genesis geweest, toen hij nog geen gehoorproblemen had. Dat was inderdaad fantastisch, hij zong live erg goed en hij drumt natuurlijk als de beste.Dat bedoel ik! Echt jammer. Moet het nu met de live Carrousel cd doen, maar die is dan wel weer goed
quote:Star schreef op 06 november 2015 @ 17:44:

[...]

Mijn vader rookt wiet.Het topic begon redelijk gewoon, daarna wordt ze afgerekend op andere topics, wat ik zeer flauw vind.

Mijn vader rookt wiet
Het wiettopic...

Ik snap helemaal niets van Tas.
quote:Grobbekuiken schreef op 06 november 2015 @ 17:46:

[...]

Dat bedoel ik! Echt jammer. Moet het nu met de live Carrousel cd doen, maar die is dan wel weer goed Ja, die is heel goed.
quote:Star schreef op 06 november 2015 @ 17:44:

[...]

Mijn vader rookt wiet.Tja, 't is wat hè.
Krijg net 'n smsje dat mijn lieve oude poes, die sinds we weg zijn uit Nederland bij mijn broer woont, het slecht maakr. Ze eet slecht, doet raar en begint onzindelijk te worden. Ze denken dat ze niet lang meer heeft.

Godverdomme!
IMHO
quote:snorharen schreef op 06 november 2015 @ 17:47:

Het wiettopic...

Ik snap helemaal niets van Tas.Doet me denken aan een forummer van vroeger. Begon met een B. De oudgedienden weten dat nog wel
quote:GrimbleGrumble schreef op 06 november 2015 @ 17:49:

Krijg net 'n smsje dat mijn lieve oude poes, die sinds we weg zijn uit Nederland bij mijn broer woont, het slecht maakr. Ze eet slecht, doet raar en begint onzindelijk te worden. Ze denken dat ze niet lang meer heeft.

Godverdomme!Da's kut zeg
quote:yasmijn schreef op 06 november 2015 @ 17:49:

[...]

Doet me denken aan een forummer van vroeger. Begon met een B. De oudgedienden weten dat nog wel Ik heb dat ook wel eens gedacht. Jij bedoelde toch het autootje?

Godverdomme!
He bah, Grimble.
Aha ja, Yas!

Godverdomme!

Dit topic is niet huisdiervriendelijk

Lullig!

Godverdomme!Ah wat lullig. Hoe oud is Poes?
quote:Anyco schreef op 06 november 2015 @ 17:51:

[...]

Ik heb dat ook wel eens gedacht. Jij bedoelde toch het autootje?Correct. Net zo kinds.

[...]

Doet me denken aan een forummer van vroeger. Begon met een B. De oudgedienden weten dat nog wel Nou daar hoef je niet echt een oudgediende voor te wezen hoor . In een andere gedaante heb ik haar nog eens een perma aangenaaid, en daar ben ik nog steeds trots op .
quote:yasmijn schreef op 06 november 2015 @ 17:56:

[...]

Correct. Net zo kinds.En labiel.
Magoe, Tas doet wel raar inderdaad. Eerst hier komen vertellen dat het helemaal woepiedepoepie gaat met haar, en nu weer nieuwe dramatische informatie. Het houdt maar niet op met de ellende
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 17:57:

[...]

Nou daar hoef je niet echt een oudgediende voor te wezen hoor . In een andere gedaante heb ik haar nog eens een perma aangenaaid, en daar ben ik nog steeds trots op .Er waren verschillende gedaantes inderdaad
quote:Anyco schreef op 06 november 2015 @ 17:59:

[...]

En labiel.Ook dat.
Wat sneu Grimble.

Ik werd vanmiddag door mijn bank gebeld. Er werden wel heel veel transacties met mijn creditcard gedaan en of dat klopte. Uh nee.

Fijn dat ze opletten!

[...]

Doet me denken aan een forummer van vroeger. Begon met een B. De oudgedienden weten dat nog wel Oooooo. Ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven