Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 6 november 2015 om 18:34
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 17:59:
Magoe, Tas doet wel raar inderdaad. Eerst hier komen vertellen dat het helemaal woepiedepoepie gaat met haar, en nu weer nieuwe dramatische informatie. Het houdt maar niet op met de ellende
Een hieperdepieppost maakt nog geen zomer.
Elke vraag/zorg die ze heeft wordt gepost, dat zegt genoeg. Het is een onzekere jonge vrouw
Magoe, Tas doet wel raar inderdaad. Eerst hier komen vertellen dat het helemaal woepiedepoepie gaat met haar, en nu weer nieuwe dramatische informatie. Het houdt maar niet op met de ellende
Een hieperdepieppost maakt nog geen zomer.
Elke vraag/zorg die ze heeft wordt gepost, dat zegt genoeg. Het is een onzekere jonge vrouw
Je bent zelf een theepot
vrijdag 6 november 2015 om 18:37
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 18:00:
Wat sneu Grimble.
Ik werd vanmiddag door mijn bank gebeld. Er werden wel heel veel transacties met mijn creditcard gedaan en of dat klopte. Uh nee.
Fijn dat ze opletten!
Heel fijn! Was wel ff schrikken denk ik?
Daar zit ee heel team achter, zelfstandig bedrijf in dienst van banken en zij doen niet anders dan dit. Ze verdienen hun salaris dik terug zeg maar.
Wat sneu Grimble.
Ik werd vanmiddag door mijn bank gebeld. Er werden wel heel veel transacties met mijn creditcard gedaan en of dat klopte. Uh nee.
Fijn dat ze opletten!
Daar zit ee heel team achter, zelfstandig bedrijf in dienst van banken en zij doen niet anders dan dit. Ze verdienen hun salaris dik terug zeg maar.
Je bent zelf een theepot
vrijdag 6 november 2015 om 18:37
vrijdag 6 november 2015 om 18:39
vrijdag 6 november 2015 om 18:40
quote:SuzanneSuus schreef op 06 november 2015 @ 18:37:
[...]
Ik was aan het werk en nam even snel tussendoor het telefoontje aan. Pas een uur later dacht ik "huh"?
Ik vraag me alleen af hoe het kan. Ik gebruik mijn cc zelden en als ik online koop alleen bij betrouwbare bedrijven.
[...]
Ik was aan het werk en nam even snel tussendoor het telefoontje aan. Pas een uur later dacht ik "huh"?
Ik vraag me alleen af hoe het kan. Ik gebruik mijn cc zelden en als ik online koop alleen bij betrouwbare bedrijven.
vrijdag 6 november 2015 om 18:41
quote:zuipschuit schreef op 06 november 2015 @ 18:38:
[...]
Jij bent lief hoor Moiren, wraakgodinnen
Ik ben in de fuck you I won't do what you tell me! fase.
Echt tering pissed off!
Ik ga nu mijn teennagels lakken om rustig te worden.Wat is er aan de hand, Zuipschuit?
[...]
Jij bent lief hoor Moiren, wraakgodinnen
Ik ben in de fuck you I won't do what you tell me! fase.
Echt tering pissed off!
Ik ga nu mijn teennagels lakken om rustig te worden.Wat is er aan de hand, Zuipschuit?
Life is short. Eat dessert first.