Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 november 2015 @ 18:37:

[...]

Ik heb echt de indruk dat het een slim iemand is die om een of andere reden plezier heeft met zich veel dommer voordoen.Dit.
Daar komen weer bannen...
En he gejank begint reeds weer in het modtopic.

Bijzondere forummer.
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 19:53:

Daar komen weer bannen...

Meervoud? Waarwaarwaar?

Ik zie (tot nu toe) alleen Prik.

Kut van je CC trouwens. Gelukkig dat dat verzekerd is. Ik betaal tegenwoordig steeds vaker met PayPal.
quote:feow schreef op 06 november 2015 @ 19:43:

[...]

Geniaal!

Bij ons is blowen net zo gewoon als bier. De meeste eigen teelt komt van de ouders van vrienden (de Friese taal is naar mijn vaste overtuiging gewoon een resultaat van hun agrarische opbrengst).
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 november 2015 @ 19:58:

[...]

Meervoud? Waarwaarwaar?

Ik zie (tot nu toe) alleen Prik.

Kut van je CC trouwens. Gelukkig dat dat verzekerd is. Ik betaal tegenwoordig steeds vaker met PayPal.Als iedereen die off topic gegaan is er eentje krijgt komen er nog wel een paar.
quote:yasmijn schreef op 06 november 2015 @ 19:57:

En he gejank begint reeds weer in het modtopic.

Bijzondere forummer.

Uitlokken is haar middle name

Nu is dit niet haar eerste nick schijnt
Je bent zelf een theepot
Beste catamaran.

Hier maar even heb geen zin in een ban.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb je de reactie van de Juun al gezien Nous?
Zag hem net Wat een leukerd is dat!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, die heeft echt humor.
Wat een flauwe ban voor Prik zeg.
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 20:20:

Wat een flauwe ban voor Prik zeg.Enorm. Van *as naar *tas. Echt een heftige verwijzing naar een geanonimiseerde nick zeg.
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 20:22:

[...]

Enorm. Van *as naar *tas. Echt een heftige verwijzing naar een geanonimiseerde nick zeg.Ik krijg echt het idee dat deze TO het erom doet. Zich zo infantiel opstellen om reacties en de daaropvolgende bannen uit te lokken.
Als mijn kind zich tot een oerdomme, egoïstische jankert ontwikkelt ga ik blowen.
Nou bij nader inzien, je mag natuurlijk niet naar een topic linken van een geanonimiseerde forummer. Je gaat niet voor niks op anoniem natuurlijk.
quote:yasmijn schreef op 06 november 2015 @ 20:27:

[...]

Ik krijg echt het idee dat deze TO het erom doet. Zich zo infantiel opstellen om reacties en de daaropvolgende bannen uit te lokken. Zeker weten. Ik hoop ook dat ze hier wegblijft. Ben het hele weekend alleen en wil lekker forummen.
Woehaaa

Mijn mogelijk as schoonzoon gezien. Girl's got taste
Je bent zelf een theepot
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 20:28:

Nou bij nader inzien, je mag natuurlijk niet naar een topic linken van een geanonimiseerde forummer. Je gaat niet voor niks op anoniem natuurlijk.Onzin, dat topic is er toch nog?
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 06 november 2015 @ 20:27:

[...]

Ik krijg echt het idee dat deze TO het erom doet. Zich zo infantiel opstellen om reacties en de daaropvolgende bannen uit te lokken. Ik heb niet het idee, ik weet het zeker
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 06 november 2015 @ 20:32:

[...]

Onzin, dat topic is er toch nog?Maar niemand zou weten dat dat topic van Ttas was, als het niet gelinkt was.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 20:30:

[...]

Zeker weten. Ik hoop ook dat ze hier wegblijft. Ben het hele weekend alleen en wil lekker forummen.Ze ruikt het als er hier over haar wordt geschreven dus ik zou maar op iets anders rekenen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 06 november 2015 @ 20:33:

[...]

Ik heb niet het idee, ik weet het zeker
Juun is grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven