Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 6 november 2015 om 20:43
vrijdag 6 november 2015 om 20:43
vrijdag 6 november 2015 om 20:44
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 november 2015 @ 20:40:
[...]
Joh, dat overkomt iedereen wel eens, dat je uit je slof schiet en dat je dat onterecht doet. Volgende keer gewoon even sorry zeggen en voor nu jezelf niets kwalijk nemen.Morgen zeg ik wel even dat het me spijt. Maar net was ik zo boos dat het er gewoon uitkwam.
[...]
Joh, dat overkomt iedereen wel eens, dat je uit je slof schiet en dat je dat onterecht doet. Volgende keer gewoon even sorry zeggen en voor nu jezelf niets kwalijk nemen.Morgen zeg ik wel even dat het me spijt. Maar net was ik zo boos dat het er gewoon uitkwam.
quote:KingImmortal schreef op 06 november 2015 @ 20:42:
o dan kom ik hier ook ff schrijvenGezellig. Moest gisteren een paar keer hardop om je lachen maar kon er geen oid onder zetten want ik had een ban.
o dan kom ik hier ook ff schrijvenGezellig. Moest gisteren een paar keer hardop om je lachen maar kon er geen oid onder zetten want ik had een ban.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 20:36:
[...]
Maar dan mag je er nog niet naar linken. Je gaat op anoniem oa omdat je niet wilt dat mensen je vroegere topics aan jou linken.
Dat staat niet in de huisregels. Dat topic is er nog.
Ik snap je wel hoor, daar niet van, maar het anonimiseren is tegen het loepen, denk ik.
[...]
Maar dan mag je er nog niet naar linken. Je gaat op anoniem oa omdat je niet wilt dat mensen je vroegere topics aan jou linken.
Dat staat niet in de huisregels. Dat topic is er nog.
Ik snap je wel hoor, daar niet van, maar het anonimiseren is tegen het loepen, denk ik.
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 20:43:
Tas, blijf even uit mijn pb en zet me op negeer joh, als je last van me hebt.
Blijkbaar zit ik je als persoon jou heel hoog. Constant loop je uit te dagen. Wat wil je eingenlijk van mij? Was 1x geband worden niet goed? Laat mij met rust. Negeer me reageer niet meer op mij.Goh, wat een bekende manier van reageren heeft ze... he zal toch niet he?
Tas, blijf even uit mijn pb en zet me op negeer joh, als je last van me hebt.
Blijkbaar zit ik je als persoon jou heel hoog. Constant loop je uit te dagen. Wat wil je eingenlijk van mij? Was 1x geband worden niet goed? Laat mij met rust. Negeer me reageer niet meer op mij.Goh, wat een bekende manier van reageren heeft ze... he zal toch niet he?
vrijdag 6 november 2015 om 20:46
vrijdag 6 november 2015 om 20:46
quote:zuipschuit schreef op 06 november 2015 @ 20:44:
[...]
Morgen zeg ik wel even dat het me spijt. Maar net was ik zo boos dat het er gewoon uitkwam.Heb ik ook wel eens. En zo'n zuster maakt dat vast ook vaker mee. Niet leuk, maar het gebeurt. Ga je lekker even douchen of kroelen met de kat of knuffelen met je partner/kind/teddybeer. Komt goed, morgen is het weer opgeknapt.
[...]
Morgen zeg ik wel even dat het me spijt. Maar net was ik zo boos dat het er gewoon uitkwam.Heb ik ook wel eens. En zo'n zuster maakt dat vast ook vaker mee. Niet leuk, maar het gebeurt. Ga je lekker even douchen of kroelen met de kat of knuffelen met je partner/kind/teddybeer. Komt goed, morgen is het weer opgeknapt.
vrijdag 6 november 2015 om 20:48