Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Niet leuk, Zuipschuit.

Eens met Stone, volgende keer sorry zeggen en het nu van je af proberen te zetten.
Life is short. Eat dessert first.
quote:yasmijn schreef op 06 november 2015 @ 20:41:

[...]

Laat ons met rust dan. Jij stookt alleen maar onrust. Yeah right lees mijn topics maar nieuw en van elke keer is het raak dezelfde mensen reageren. Voorspellend
Tas, blijf even uit mijn pb en zet me op negeer joh, als je last van me hebt.

Blijkbaar zit ik je als persoon jou heel hoog. Constant loop je uit te dagen. Wat wil je eingenlijk van mij? Was 1x geband worden niet goed? Laat mij met rust. Negeer me reageer niet meer op mij.
quote:KingImmortal schreef op 06 november 2015 @ 20:42:

o dan kom ik hier ook ff schrijvenLeuk!
quote:Ttas28 schreef op 06 november 2015 @ 20:40:

[...]

Voor zover ik weet is napraat van iedereen

o dan kom ik hier ook ff schrijvenGezellig
quote:Ttas28 schreef op 06 november 2015 @ 20:40:

[...]

Voor zover ik weet is napraat van iedereenMaar waarom ga je iedereen staffen die het niet eens is met jou? Denk je nu echt dat de goede manier is? Je maakt het er zelf naar, Ttas, echt waar.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 november 2015 @ 20:40:

[...]

Joh, dat overkomt iedereen wel eens, dat je uit je slof schiet en dat je dat onterecht doet. Volgende keer gewoon even sorry zeggen en voor nu jezelf niets kwalijk nemen.Morgen zeg ik wel even dat het me spijt. Maar net was ik zo boos dat het er gewoon uitkwam.

o dan kom ik hier ook ff schrijvenGezellig. Moest gisteren een paar keer hardop om je lachen maar kon er geen oid onder zetten want ik had een ban.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 20:36:

[...]

Maar dan mag je er nog niet naar linken. Je gaat op anoniem oa omdat je niet wilt dat mensen je vroegere topics aan jou linken.

Dat staat niet in de huisregels. Dat topic is er nog.

Ik snap je wel hoor, daar niet van, maar het anonimiseren is tegen het loepen, denk ik.
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 06 november 2015 @ 20:43:

Tas, blijf even uit mijn pb en zet me op negeer joh, als je last van me hebt.

Blijkbaar zit ik je als persoon jou heel hoog. Constant loop je uit te dagen. Wat wil je eingenlijk van mij? Was 1x geband worden niet goed? Laat mij met rust. Negeer me reageer niet meer op mij.Goh, wat een bekende manier van reageren heeft ze... he zal toch niet he?
quote:Ttas28 schreef op 06 november 2015 @ 20:42:

[...]

Yeah right lees mijn topics maar nieuw en van elke keer is het raak dezelfde mensen reageren. VoorspellendJa duh. het zijn ook elke keer dezelfde mensen die op VF zitten. Goh, zeg.
quote:Ttas28 schreef op 06 november 2015 @ 20:42:

[...]

Yeah right lees mijn topics maar nieuw en van elke keer is het raak dezelfde mensen reageren. Voorspellend
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 20:44:

[...]

Ja duh. het zijn ook elke keer dezelfde mensen die op VF zitten. Goh, zeg.Ja, dat groepje. De rest is weggepest.
quote:Ttas28 schreef op 06 november 2015 @ 20:35:

Het zou fijn zijn de negeer knop te gebruiken blijkbaar zit ik heel hoog. Ik zou graag met rust gelaten willen worden.Heee, dat willen er meer.
Je bent zelf een theepot
quote:Goede-Fee schreef op 06 november 2015 @ 20:44:

[...]

Goh, wat een bekende manier van reageren heeft ze... he zal toch niet he? Wie wie wie???
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:zuipschuit schreef op 06 november 2015 @ 20:44:

[...]

Morgen zeg ik wel even dat het me spijt. Maar net was ik zo boos dat het er gewoon uitkwam.Heb ik ook wel eens. En zo'n zuster maakt dat vast ook vaker mee. Niet leuk, maar het gebeurt. Ga je lekker even douchen of kroelen met de kat of knuffelen met je partner/kind/teddybeer. Komt goed, morgen is het weer opgeknapt.
dank jullie

zo dat staat slijmerig
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 20:46:

[...]

Wie wie wie???Jezus Christus te paard, dat weet je toch wel?
quote:Nouschi schreef op 06 november 2015 @ 20:38:

[...]

Nee want wij weten haar vorige nick maar nieuwe forummers niet. En je mag niet hinten naar vorige nicks.

Daar valt over te discussieren

Er werd sec gezien gelinkt naar een topic
Je bent zelf een theepot
Zuipschuit kan de beste gebeuren. Ook gewoon een rotdag.
quote:Goede-Fee schreef op 06 november 2015 @ 20:44:

[...]

Goh, wat een bekende manier van reageren heeft ze... he zal toch niet he? Die van de andere PB's? Of wie bedoel je?
quote:KingImmortal schreef op 06 november 2015 @ 20:47:

dank jullie

zo dat staat slijmerigHouden we van.
Thnx! Maar ik ben pas echt gekalmeerd als mijn moeder beter wordt.

Voor nu heeft het nagels lakken me gekalmeerd. Mooi paars hololakje.
quote:Star schreef op 06 november 2015 @ 20:48:

[...]

Jezus Christus te paard, dat weet je toch wel?Oh, die nick heb ik nog nooit gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven