Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 14:27:

[...]

Die OP moet nodig aangepast worden.Vraag het aan; als je goeie argumenten hebt + een degelijke onderbouwing, krijg je het misschien voor elkaar.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:yette schreef op 07 november 2015 @ 14:23:

De opa van mijn kinderen is overleden met ons, zijn man èn zijn vrouw aan zijn sterfbed.

Ik ben blij voor hem.Sterkte
Maar goed Dadelduifje, waarom kom je ook nog 's naar de napraat om je mening te verkondigen en iedereen op de kast te jagen? Was het nog niet erg genoeg?
Ik las het

Jij zegt t.
quote:cochise schreef op 07 november 2015 @ 14:34:

Maar goed Dadelduifje, waarom kom je ook nog 's naar de napraat om je mening te verkondigen en iedereen op de kast te jagen? Was het nog niet erg genoeg?Sommige mensen geilen op provocatie en de reactie erop.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 14:30:

[...]

Dat heb je dan wel erg nauwkeurig bijgehouden zeg.

Je viel uhm hoe zal ik het noemen, nogal negatief op. Dan onthoud ik het toch altijd wat beter.

Maar wat wil je nu? Je gooit je op als de 'redder' van vluchtelingen want dat zijn mensen maar walgt van mensen die net zo min iets aan hun situatie kunnen veranderen! Volgens mij gaat er iets gigantisch mis in jouw denkwijze...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Wow Yette, man EN vrouw bij je sterfbed. Dan heb je inderdaad geluk gehad in je leven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 14:32:

[...]

Ik weet het niet hoor maar ik ben zo helder als het maar zijn kan. Verre van gek. En dat gescheld van je is ook niet echt netjes.Ik heb nooit beweerd dat ik netjes ben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 14:32:

Homofobie is niet toegestaan, mits discriminerend. En ik zou je nu willen verzoeken niet hier verder te discussiëren anders worden er maatregelen genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Bestaat er ook niet-discriminerende homofobie dan?

Nee.

De mod is lief maar de zin is krom.
quote:Zusenzoo schreef op 07 november 2015 @ 14:34:

[...]

Sommige mensen geilen op provocatie en de reactie erop.zgn Provofielen
Die zin is inderdaad heel krom. Ach, de mod bedoelt het goed.
quote:Kia-Ora schreef op 07 november 2015 @ 14:35:

[...]

Je viel uhm hoe zal ik het noemen, nogal negatief op. Dan onthoud ik het toch altijd wat beter.

Maar wat wil je nu? Je gooit je op als de 'redder' van vluchtelingen want dat zijn mensen maar walgt van mensen die net zo min iets aan hun situatie kunnen veranderen! Volgens mij gaat er iets gigantisch mis in jouw denkwijze...

Wat ben jij toch wijs.

Ik ben te verontwaardigd om mooie zinnen te componeren.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 14:32:

[...]

Ik weet het niet hoor maar ik ben zo helder als het maar zijn kan. Verre van gek. En dat gescheld van je is ook niet echt netjes. Niemand reageert erop alsof ze zich aangesproken voelen behalve jij dan. Blijkbaar ís de stelling van Nouschi correct.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 14:36:

[...]

zgn Provofielen

Mooi!

Onthouden!
quote:Kia-Ora schreef op 07 november 2015 @ 14:35:

[...]

Maar wat wil je nu? Je gooit je op als de 'redder' van vluchtelingen want dat zijn mensen maar walgt van mensen die net zo min iets aan hun situatie kunnen veranderen! Volgens mij gaat er iets gigantisch mis in jouw denkwijze...Waarom heb je onthouden dat ik op Fen nog wat gereageerd heb? Waar ging dat over dan? Ik heb hem/haar nooit voorbij zien komen in dat soort topics namelijk.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 november 2015 @ 14:38:

[...]

Wat ben jij toch wijs.

Ik ben te verontwaardigd om mooie zinnen te componeren.

Thanks lief .

*Ik kook ondertussen hoor, snap niet dat je zo naar mensen durft te kijken! Bah
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 14:37:

Die zin is inderdaad heel krom. Ach, de mod bedoelt het goed.Dat is waar. Een voor de mod. Die zit vast ook niet te wachten op al dat gesodemieter op zaterdagmiddag.
quote:Eleonora-1 schreef op 07 november 2015 @ 14:36:

[...]

Nee.

De mod is lief maar de zin is krom.

homofobie is niet toegestaan,

mits discriminerend.

Dus je mag discrimineren.
quote:Kia-Ora schreef op 07 november 2015 @ 14:38:

[...]

Niemand reageert erop alsof ze zich aangesproken voelen behalve jij dan. Blijkbaar ís de stelling van Nouschi correct.Hé we zijn niet allemaal gek hè. ;-]dit is een doordenkertje. Cadeau van mij voor jou.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 14:40:

[...]

mits discriminerend.

Dus je mag discrimineren.Zo kun je hem ook nog lezen ja
quote:Eleonora-1 schreef op 07 november 2015 @ 14:38:

[...]

Wat ben jij toch wijs.

Ik ben te verontwaardigd om mooie zinnen te componeren.kudtwijf mag toch ook gewoon?
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 14:40:

[...]

Hé we zijn niet allemaal gek hè. ;-]dit is een doordenkertje. Cadeau van mij voor jou.Bok op met je cadeautjes.

[...]

Hé we zijn niet allemaal gek hè. ;-]dit is een doordenkertje. Cadeau van mij voor jou.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 14:40:

[...]

mits discriminerend.

Dus je mag discrimineren.

[...]

Hé we zijn niet allemaal gek hè. ;-]dit is een doordenkertje. Cadeau van mij voor jou.Rustig vandaag bij de Media Markt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven