Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 16:10:

[...]

Nou doe d'r dan nog maar wat feestneuzen en roltoeters bij ook, want ik vind je voor een keer echt grappig
Tjezus, wat vals
quote:Kia-Ora schreef op 07 november 2015 @ 16:11:

[...]

Dat klopt niet. Ik heb je tot drie maal toe dezelfde vraag gesteld. Zou ik vast niet doen als ik antwoord had gekregen. Want dat ís namelijk vervelend en irritant gedrag.Welke dan?
quote:MevrouwJack schreef op 07 november 2015 @ 16:11:

[...]

Ja ik had een idiote week met veel ziek zijn. Dat heb ik gecompenseerd met de klok rond slapen. Krijg je dat
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 15:59:

[...]

Dit is gewoon waar.

Eén voor allen, allen voor één.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Kia-Ora schreef op 07 november 2015 @ 16:02:

[...]

Er wordt niet gereld, er wordt gesproken over topics en die zijn vaak controversieel. Jij maakt daar rellen van, jouw interpretatie.

Dames en heren, misschien moeten het 'swat -team' (wat hier niet bestaat) eens gaan opleiden. Misschien kunnen ze iets van ons leren.

Beste leden van het SWAT-Team,

Ons is ter ore gekomen dat jullie een tekort hebben aan docenten. U bent van harte welkom op het Viva-Forum. Hier zullen de trainees snel en efficient de principes doorkrijgen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website.

Met vriendelijke groet,

Een jubelend forum
Goh, en vanmiddag was ik het ook al een keer eens met Malu. Wat een verbroedering zeg
quote:Kia-Ora schreef op 07 november 2015 @ 15:03:

[...]

Maar dadel hoe kun je de vluchtelingen verdedigen want ze kunnen er immers niets aan doen dat ze in deze situatie zitten verdedigen en ondertussen een zelfde groep mensen die daar ook niet voor gekozen hebben en er niets aan kunnen doen op zo een walgelijke manier beschrijven?Deze dadel...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 16:02:

Kan in bepaalde delen van België het internet niet afgepakt worden?Gaat het weer een beetje? Wil je er over praten?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:12:

[...]

Beste leden van het SWAT-Team,

Ons is ter ore gekomen dat jullie een tekort hebben aan docenten. U bent van harte welkom op het Viva-Forum. Hier zullen de trainees snel en efficient de principes doorkrijgen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website.

Met vriendelijke groet,

Een jubelend forum

Peacy de jubelmod .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 16:13:

Goh, en vanmiddag was ik het ook al een keer eens met Malu. Wat een verbroedering zeg Ik vind dit groepjes-wise wel wat complex worden
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 07 november 2015 @ 16:11:

[...]

Ja ik had een idiote week met veel ziek zijn. Dat heb ik gecompenseerd met de klok rond slapen. Krijg je dat . Misschien kan je dat in je volgende uitkeringsaanvraag meenemen?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-11-2015 16:33
Reden: beledigende opmerking is verwijderd!
% gewijzigd
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.

Goh, en vanmiddag was ik het ook al een keer eens met Malu. Wat een verbroedering zeg
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:12:

[...]

Met vriendelijke groet,

Een jubelend forum
Tjezus, wat vals

Goh, en vanmiddag was ik het ook al een keer eens met Malu. Wat een verbroedering zeg Aah, hoe leuk! Het komt nog wel eens goed!
quote:Grzeczny schreef op 07 november 2015 @ 16:15:

[...]

Veel vivaforumveelvraten hebben wajong. Misschien kan je dat in je volgende uitkeringsaanvraag meenemen?Vind je dit echt grappig? Ik vind het nogal beledigend en denigrerend.
quote:Kia-Ora schreef op 07 november 2015 @ 16:13:

[...]

Deze dadel...Als je mijn berichten gelezen hebt dan heb je eruit op kunnen maken dat ik geen enkele keer de status van vluchtelingen verdedigd heb. Al mijn berichten gaan over moslims en de islam. Oa ging het over haatbaarden. Mijn mening over vluchtelingen heb ik nergens beschreven.
quote:MevrouwJack schreef op 07 november 2015 @ 16:15:

[...]

Ik vind dit groepjes-wise wel wat complex wordenJa ik ook. Ik ben echt even van slag. Maar het zal wel weer wennen, net als hangen. Dat went ook als je het maar lang genoeg doet.
quote:Grzeczny schreef op 07 november 2015 @ 16:15:

[...]

Veel vivaforumveelvraten hebben wajong. Misschien kan je dat in je volgende uitkeringsaanvraag meenemen?Ik heb even geen idee hoe ik hier op moet reageren.
Tjezus, wat vals
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:09:

[...]

Das altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.

Maar volgens mij heeft iedereen een mening en is die, ook in het team, niet altijd gelijkgestemd!Is dat iets voor de nieuwe OP?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Laat die groepjes lekker links liggen. Ik weet dat ik in een badinerend groepje zat, maar ik weet niet eens meer wie er nou allemaal inzitten.

Een bad zou wel lekker zijn, nu ik erover nadenk.. Kan ik het zwembad nog opzetten?
Wat Malu ook zegt ik zou het NOOIT met haar eens kunnen zijn over welk onderwerp dan ook. En trouwens met nog wel een aantal.
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 16:09:

[...]

Ik heb alle vragen beantwoord. En al doe ik dat niet. Ben nergens toe verplicht hè.

Eerst maar eens je ogen open zetten in plaats van je grote mond.

Je hebt de mijne niet beantwoord, maar dat hoeft ook niet. Want ik weet het antwoord namelijk al.

En dat is mijn enorme bezwaar tegen mensen zoals jij die uitspraken baseren op "geloof en opvoeding".

Zonder enige vorm van eigen ervaring zichzelf een mening toebedelen die niet verder komt dan "vies en walgelijk".

Of het nu Christenfundamentalisten zijn, of moslims, dat maakt me niet uit.

Maar met deze aangeleerde, niet op eigen ervaring gebaseerde, mening in het achterhoofd zien bepaalde geloofsstromingen een gegronde reden om homo's en lesbiennes met geweld permanent uit het straatbeeld te verwijderen. Het begint met " vies en walgelijk" en waar het eindigt hoef ik jou niet te vertellen.

Goh, en vanmiddag was ik het ook al een keer eens met Malu. Wat een verbroedering zeg Ze mocht ook zomaar van het vluchtelingentopic af van haar zelf.

Goh, en vanmiddag was ik het ook al een keer eens met Malu. Wat een verbroedering zeg Dat komt ervan met al die 'nieuwe' forummers. Dan grijp je toch naar het oude, vertrouwde.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 16:18:

Laat die groepjes lekker links liggen. Ik weet dat ik in een badinerend groepje zat, maar ik weet niet eens meer wie er nou allemaal inzitten.

Nou ik, onder anderen. Ik stond er zelfs op één, dus ik ben de groepsleider *klopt zich vol trots op de borst*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven