Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 november 2015 om 15:49
quote:Sandra83 schreef op 07 november 2015 @ 15:45:
[...]
Wat dacht ge ik doe ook even een duit in het zakje?
Leuk dat je er bent. De sfeer wordt gelijk een stuk positiever!
En wat heb je tegen mij? Ik ken jou niet en jij mij niet. Nog geen woord met je gewisseld. (Nou ja dat hoop ik dan maar, ik heb zo mijn twijfels...)
[...]
Wat dacht ge ik doe ook even een duit in het zakje?
En wat heb je tegen mij? Ik ken jou niet en jij mij niet. Nog geen woord met je gewisseld. (Nou ja dat hoop ik dan maar, ik heb zo mijn twijfels...)
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zaterdag 7 november 2015 om 15:50
quote:Sandra83 schreef op 07 november 2015 @ 15:48:
Dit vinden jullie leuk lekker zeveren op forummers die een andere mening delen dan jullie. Jullie doen er gewoon om je kan ook er voor kiezen om niet te reageren.
Amai, Sandra, ik deel nou juist wel de mening van andere forummers, en dat wilde ik even laten weten.
Heb je een leuke zaterdag tot nu toe?
Dit vinden jullie leuk lekker zeveren op forummers die een andere mening delen dan jullie. Jullie doen er gewoon om je kan ook er voor kiezen om niet te reageren.
Amai, Sandra, ik deel nou juist wel de mening van andere forummers, en dat wilde ik even laten weten.
Heb je een leuke zaterdag tot nu toe?
zaterdag 7 november 2015 om 15:51
quote:Kia-Ora schreef op 07 november 2015 @ 15:49:
[...]
En wat heb je tegen mij? Ik ken jou niet en jij mij niet. Nog geen woord met je gewisseld. (Nou ja dat hoop ik dan maar, ik heb zo mijn twijfels...)Hopelijk krijg ik vandaag het antwoord te horen op het raadsel!!
[...]
En wat heb je tegen mij? Ik ken jou niet en jij mij niet. Nog geen woord met je gewisseld. (Nou ja dat hoop ik dan maar, ik heb zo mijn twijfels...)Hopelijk krijg ik vandaag het antwoord te horen op het raadsel!!
zaterdag 7 november 2015 om 15:54
zaterdag 7 november 2015 om 15:54
zaterdag 7 november 2015 om 15:55
zaterdag 7 november 2015 om 15:56
quote:cochise schreef op 07 november 2015 @ 15:55:
Mag er ff iets lolligs tussendoor?
https://www.youtube.com/watch?v=wg7QDflpQbcIk hou van Dolly. Dat mens is kampioen zelfspot .
https://www.youtube.com/watch?v=wg7QDflpQbcIk hou van Dolly. Dat mens is kampioen zelfspot .
zaterdag 7 november 2015 om 15:57
zaterdag 7 november 2015 om 15:57
zaterdag 7 november 2015 om 15:58
quote:cochise schreef op 07 november 2015 @ 15:55:
https://www.youtube.com/watch?v=wg7QDflpQbc
https://www.youtube.com/watch?v=wg7QDflpQbc
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zaterdag 7 november 2015 om 15:59
quote:Sandra83 schreef op 07 november 2015 @ 15:58:
Het valt mij erg op, dat het vaste clubje op napraat elkaar opsteken over topics die in jullie ogen raar zijn.
één persoon vertelt iets over een topic en als de bliksem is de hele team erbij betrokken om te rellen sneller dan de swat-team.
Dit is gewoon waar.
Het valt mij erg op, dat het vaste clubje op napraat elkaar opsteken over topics die in jullie ogen raar zijn.
één persoon vertelt iets over een topic en als de bliksem is de hele team erbij betrokken om te rellen sneller dan de swat-team.
Dit is gewoon waar.
zaterdag 7 november 2015 om 16:01
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 15:18:
[...]
Ik ben hier nog niet zo lang op het forum. Blijkbaar ken jij mij al heel goed. Het zit je allemaal wel erg hoog hé. Ik dacht dat jij wel een van de normaalste was hier maar dan heb ik het echt mis gehad.
En als je naar mijn berichtengeschiedenis kijkt zie je dat ik overal netjes op reageer. Ik heb alleen tegen jou gezegd waar zoek ik ruzie dan of iets in die trant. Niets op elke post dat is onzin. Want dat is gewoon onzin. Dit schrijf je aan Feow, een van je gelijkgestemden.
En nu blijkt er toch een groot meningsverschil te zijn, en niemand van je gelijkgestemden die dit eerder zag? Serieus?
En dan maar mopperen op de mensen die in jou ogen discrimineren, terwijl je dat zelf doet.
[...]
Ik ben hier nog niet zo lang op het forum. Blijkbaar ken jij mij al heel goed. Het zit je allemaal wel erg hoog hé. Ik dacht dat jij wel een van de normaalste was hier maar dan heb ik het echt mis gehad.
En als je naar mijn berichtengeschiedenis kijkt zie je dat ik overal netjes op reageer. Ik heb alleen tegen jou gezegd waar zoek ik ruzie dan of iets in die trant. Niets op elke post dat is onzin. Want dat is gewoon onzin. Dit schrijf je aan Feow, een van je gelijkgestemden.
En nu blijkt er toch een groot meningsverschil te zijn, en niemand van je gelijkgestemden die dit eerder zag? Serieus?
En dan maar mopperen op de mensen die in jou ogen discrimineren, terwijl je dat zelf doet.
LOEP ME MAAR aub.