Napraattopic deel 41

05-11-2015 17:57 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Straks weer Downton!
quote:Kia-Ora schreef op 07 november 2015 @ 17:25:

[...]

En waar waren jullie van de week dan? Dat ging vele malen verder de grens over dan dit nu!

Idd.

Dit voelt alsof de ene mod tegen de ander zegt "ga jij even tegen de kindertjes op napraat zeggen dat ze een beetje zachtjes spelen"
Tjezus, wat vals
Dat is de reden dat ik daar niet meer reageer. Op Actueel al niet heel vaak.

[...]

En waar waren jullie van de week dan? Dat ging vele malen verder de grens over dan dit nu!Eens!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 november 2015 @ 17:24:

[...]

Ze zitten boven in een kamer. Kamer vol lekkere ligplekjes maar ze zitten onder de stoel op het koude laminaat.. Heb er net maar een bord eten onder geschoven en straks kijken of dat gelukt is.Dat is natuurlijk even wennen. Hoelang kan het duren vooraleer ze zich een beetje thuis voelen?
Life is short. Eat dessert first.
quote:yasmijn schreef op 07 november 2015 @ 17:27:

Straks weer Downton! Straks weer Doctor Who
ooit was het forum tolerant en progressief en werd er op inhoud gediscussieerd. Dan was je het niet eens met elkaar maar dat maakte voor de zweer nooit uit. Dat is al heel lang weg hier
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 17:26:

En dat die figuren uit het vluchtelingenhaattopic hier als bokken op de haverkist springen op het moment dat DD wordt gefileerd zegt ook heel veel over de motieven van die luiWelja, zo is het ook. Op mijn werk heb ik ook een mevrouw rondlopen die dingen roept als 'ik word lekker ook asielzoeker want dan krijg ik Alles'. Maar als ik haar dan uitleg wat de nadelen zijn van het asielzoekerschap bindt ze behoorlijk snel in. Maar anoniem achter een toetsenbordje is het natuurlijk veel gemakkelijker schreeuwen en pesten dan onder vier ogen.
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 17:28:

[...]

Straks weer Doctor Who Straks eten koken
quote:Corona67 schreef op 07 november 2015 @ 11:21:

[...]

Daar gestudeerd ingeschreven gestaan omdat het gras van de buren groener leek?Zie mijn motto
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zo, mijn witlof schotel staat in de oven
quote:doornroosje9 schreef op 07 november 2015 @ 17:28:

[...]

Dat is natuurlijk even wennen. Hoelang kan het duren vooraleer ze zich een beetje thuis voelen?Ik weet het niet Ben bang dat ik heel veel geduld moet hebben met deze.

[...]

En waar waren jullie van de week dan? Dat ging vele malen verder de grens over dan dit nu!

Maar er volgden tenminste nog wel Passende Maatregelen. Die blijven nu gewoon uit.

Nou was jouw case natuurlijk ook lang niet zo interessant als deze, qua aantal hits
quote:Peacy schreef op 07 november 2015 @ 17:30:

[...]

Straks eten koken O daar doe ik vandaag niet aan.
Wat heb je voor vluchtelingen Puss?
Deels eens met Sandra88, 81, sorry Sandra, ben even je nr kwijt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Het is mij wel duidelijk hier.

het is een vervelende forum met ruggegraatloze viva beleids medewerkers dit zet ook forummers tegen elkaar op, er wordt niet ferm toegesproken het zou viva sieren om de actuele pijler te blokkeren net zoals de libelle.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 17:31:

[...]

Maar er volgden tenminste nog wel Passende Maatregelen. Die blijven nu gewoon uit.

Nou was jouw case natuurlijk ook lang niet zo interessant als deze, qua aantal hits

Aah, het gaat gewoon om het aantal hits dus!

Weer wat geleerd.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 november 2015 @ 17:31:

[...]

Ik weet het niet Ben bang dat ik heel veel geduld moet hebben met deze.Dan zijn ze precies op de juiste plaats terechtgekomen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 november 2015 @ 17:26:

En dat die figuren uit het vluchtelingenhaattopic hier als bokken op de haverkist springen op het moment dat DD wordt gefileerd zegt ook heel veel over de motieven van die lui

Ik ben het helemaal met je eens.

Ik schaar mezelf echter niet onder die groep en ik was even bezig met een ander topic.

Dat dat vluchtelingen topic zum kotzen is staat ook voor mij als een paal boven water.

Over groepjes die de sfeer bepalen gesproken.

Komt men van het modteam ook dáár wel eens vertellen dat het 'gezellig' moet blijven?
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 17:31:

[...]

O daar doe ik vandaag niet aan.+1
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 17:32:

Wat heb je voor vluchtelingen Puss?Het verboden woord van Nouschi poezen.
Laat ook maar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 07 november 2015 @ 17:31:

[...]

O daar doe ik vandaag niet aan.Ik moet wel. Loge wil graag hutspot eten!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 november 2015 @ 17:34:

[...]

Het verboden woord van Nouschi poezen.

Ik vermoedde al zoiets

Maar sterkte met ze, opvangerTs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven