Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 16 november 2015 om 15:40
quote:Grobbekuiken schreef op 16 november 2015 @ 15:34:
[...]
Joh, het doet me niet zoveel hoor. Die spaatje (echt géén idee wie dat is) kwam ook even plassen en viel mij direct aan. Zegt meer over haar dan over mij.He gatverdamme plas in je spa.
[...]
Joh, het doet me niet zoveel hoor. Die spaatje (echt géén idee wie dat is) kwam ook even plassen en viel mij direct aan. Zegt meer over haar dan over mij.He gatverdamme plas in je spa.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
maandag 16 november 2015 om 15:41
maandag 16 november 2015 om 15:42
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 15:06:
[...]
Dat laatste geldt natuurlijk net zo goed voor Wolder.
Ik bedoelde haar/hem net zo goed.
Je zegt nee, dat recht heb je gewoon en dat moet ook gewoon kunnen.
Een topic van meerdere pagina's waarin iedereen zichzelf herhaalt en elkaar herhaalt schiet ook niet op.
[...]
Dat laatste geldt natuurlijk net zo goed voor Wolder.
Een topic van meerdere pagina's waarin iedereen zichzelf herhaalt en elkaar herhaalt schiet ook niet op.
maandag 16 november 2015 om 15:46
maandag 16 november 2015 om 15:47
quote:ardni schreef op 16 november 2015 @ 15:42:
[...]
Een topic van meerdere pagina's waarin iedereen zichzelf herhaalt en elkaar herhaalt schiet ook niet op.Nou ja als we het over nut en noodzaak moeten hebben kunnen we het hele forum wel opdoeken . Ik heb me vandaag iig wel vermaakt met dat rare topic. Heb ik ook een keertje geluk, want meestal is het hier maar een dooie boel als ik per ongeluk een dagje vrij ben .
[...]
Een topic van meerdere pagina's waarin iedereen zichzelf herhaalt en elkaar herhaalt schiet ook niet op.Nou ja als we het over nut en noodzaak moeten hebben kunnen we het hele forum wel opdoeken . Ik heb me vandaag iig wel vermaakt met dat rare topic. Heb ik ook een keertje geluk, want meestal is het hier maar een dooie boel als ik per ongeluk een dagje vrij ben .
maandag 16 november 2015 om 15:48
maandag 16 november 2015 om 15:49
maandag 16 november 2015 om 15:50
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 15:47:
[...]
Nou ja als we het over nut en noodzaak moeten hebben kunnen we het hele forum wel opdoeken . Ik heb me vandaag iig wel vermaakt met dat rare topic. Heb ik ook een keertje geluk, want meestal is het hier maar een dooie boel als ik per ongeluk een dagje vrij ben .Ik ook. Kostelijk vermaakt. En dat terwijl ik me eigenlijk nuttig had moeten maken. Gelukkig ben ik morgen ook nog vrij.
[...]
Nou ja als we het over nut en noodzaak moeten hebben kunnen we het hele forum wel opdoeken . Ik heb me vandaag iig wel vermaakt met dat rare topic. Heb ik ook een keertje geluk, want meestal is het hier maar een dooie boel als ik per ongeluk een dagje vrij ben .Ik ook. Kostelijk vermaakt. En dat terwijl ik me eigenlijk nuttig had moeten maken. Gelukkig ben ik morgen ook nog vrij.
maandag 16 november 2015 om 15:52
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 15:44:
[...]
Oké en nu moet ik klappen ofso? Ga even van het forum af en koel af kia dit is helemaal niet goed voor je gezondheid.Pretendeer me niet te kennen of het beste met me voor te hebben. Zet me onder de negeer zoals voorheen.
[...]
Oké en nu moet ik klappen ofso? Ga even van het forum af en koel af kia dit is helemaal niet goed voor je gezondheid.Pretendeer me niet te kennen of het beste met me voor te hebben. Zet me onder de negeer zoals voorheen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 16 november 2015 om 15:53
maandag 16 november 2015 om 15:54
maandag 16 november 2015 om 15:55
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 15:27:
[...]
Dan haak je toch af als de boodschap niet binnenkomt. Dat over een weer gedram kom je ook nergens mee. En maar klagen dat to een apart figuur is maar zelf net zo hard meewerken om haar op de kast te jagen. Leef en laat leven.Die zit niet op de kast, geloof ik niks van.
[...]
Dan haak je toch af als de boodschap niet binnenkomt. Dat over een weer gedram kom je ook nergens mee. En maar klagen dat to een apart figuur is maar zelf net zo hard meewerken om haar op de kast te jagen. Leef en laat leven.Die zit niet op de kast, geloof ik niks van.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 16 november 2015 om 15:56
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:53:
[...]
Ben je weer aan het werk dan?
Doe weer 1 half dagje per week oppassen. Op donderdag en af en toe nog een dagje erbij.
Maar deze kinderen zijn 8 en 10 dus ik hoef ze niet te tillen. Alleen te vermaken en zorgen dat ze eten krijgen.
En een schop onder hun hol zodat ze op tijd op de sport zijn
[...]
Ben je weer aan het werk dan?
Doe weer 1 half dagje per week oppassen. Op donderdag en af en toe nog een dagje erbij.
Maar deze kinderen zijn 8 en 10 dus ik hoef ze niet te tillen. Alleen te vermaken en zorgen dat ze eten krijgen.
En een schop onder hun hol zodat ze op tijd op de sport zijn
maandag 16 november 2015 om 15:56
maandag 16 november 2015 om 15:57
quote:ardni schreef op 16 november 2015 @ 15:54:
[...]
Oh spannend, wij zijn nu bij aflevering 8, spannend!
Ik ben zo benieuwd waarom het geheugen van iedereen gewist is en of Merlin nog een opduikt in Story Brooke.Ik ben daar ook benieuwd naar maar ik vindt de darkswan toch interessanter dan rumple. Is de zwaard nu gemaakt?
[...]
Oh spannend, wij zijn nu bij aflevering 8, spannend!
Ik ben zo benieuwd waarom het geheugen van iedereen gewist is en of Merlin nog een opduikt in Story Brooke.Ik ben daar ook benieuwd naar maar ik vindt de darkswan toch interessanter dan rumple. Is de zwaard nu gemaakt?