Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Corona67 schreef op 16 november 2015 @ 15:54:

[...]

Wrom?Omdat ik de forummer die gemeen deed tegen Grobbie bij naam en vervolgens sneu noemde. Dat was op de man blijkbaar .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:57:

[...]

Omdat ik de forummer die gemeen deed tegen Grobbie bij naam en vervolgens sneu noemde. Dat was op de man blijkbaar .Dat is ook wel een heel erg scheldwoord, sneu .
quote:-RoseRed- schreef op 16 november 2015 @ 14:34:

Vreselijk dat topic over Parijs. Het kan echt nooit normaal gaan. Ondanks dat er een vluchtelingentopic is waar ze al vrij spel hebben.Ik heb de mods zeker 3x daarover aangesproken maar zero. Bloedirritant. Er waren best interessante posts, of ik het er nu mee eens was of niet, maar op een gegeven ogenblik was ik er wel klaar mee. Jammer.
Je bent zelf een theepot
quote:MadameQetesh schreef op 16 november 2015 @ 15:56:

[...]

Doe weer 1 half dagje per week oppassen. Op donderdag en af en toe nog een dagje erbij.

Maar deze kinderen zijn 8 en 10 dus ik hoef ze niet te tillen. Alleen te vermaken en zorgen dat ze eten krijgen.

En een schop onder hun hol zodat ze op tijd op de sport zijn Wat fijn dat je weer iets kunt doen. Je weet toch wel dat je ze op die leeftijd ook mooi voor jou kunt laten lopen . Onder het mom van vermaak en zelfstandig maken, kopjes thee laten brengen en broodjes laten smeren voor je .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 15:58:

[...]

Dat is ook wel een heel erg scheldwoord, sneu .Ja, ik ben al in de hoek gaan zitten op de strafkruk . Dat ik dat woord uit mijn vingers krijg.
Aaaaah! Mag sneu nou ook al niet meer?!
quote:boebezoebe schreef op 16 november 2015 @ 14:38:

[...]

Is de reden dat ik al tijden niet op actueel kom. Zo'n Parijs topic open ik niet voor mijn eigen gemoedsrust en bloeddruk. Niet vanwege de gebeurtenissen, maar de gekken die hier rondwaren.Het ging lang goed
Je bent zelf een theepot
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:59:

[...]

Wat fijn dat je weer iets kunt doen. Je weet toch wel dat je ze op die leeftijd ook mooi voor jou kunt laten lopen . Onder het mom van vermaak en zelfstandig maken, kopjes thee laten brengen en broodjes laten smeren voor je .Zeker. Ik mag van de jongste nu ook 2 koekjes ipv 1. 1 voor mij en 1 voor de baby .
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:zuipschuit schreef op 16 november 2015 @ 15:18:

Yay, net op de tuin geweest en de eerste knoflook is gesignaleerd!

Volgend jaar Juli kan ik een paard omleggen met knoflookadem.

Gelukkig is internet zonder geur

Overigens kan ik me nooit zo ergeren aan zo'n adem
Je bent zelf een theepot
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 15:57:

[...]

Omdat ik de forummer die gemeen deed tegen Grobbie bij naam en vervolgens sneu noemde. Dat was op de man blijkbaar .Oh jee dan mogen ze mij ook wel flink gaan gummen.
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 16:00:

[...]

Ja, ik ben al in de hoek gaan zitten op de strafkruk . Dat ik dat woord uit mijn vingers krijg.Belachlijk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:barbaracartland schreef op 16 november 2015 @ 14:54:

Ik wil aan de ene kant heel graag reageren in dat topic van Wolder, maar ik doe het maar niet. Het is bijna vervreemdend hoe TO reageert. Heel raar.Wat een prachtig woord is dat toch, "vervreemdend". Mensen zouden het vaker moeten gebruiken, betekenis en klank doen mij beide zo goed.
IMHO
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 15:56:

[...]

Welnee, die vindt het alleen maar prachtig allemaal.

Die zou heel teleurgesteld zijn als ze alleen maar een paar bevestigende reacties kreeg en verder niks.

Symbiose: Vaak wordt de term symbiose alleen gebruikt in de betekenis van wederzijds voordelige co-existentie. Zij vraagt, wij draaien; en ieder z'n eigen lol d'r van.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:MadameQetesh schreef op 16 november 2015 @ 16:03:

[...]

Zeker. Ik mag van de jongste nu ook 2 koekjes ipv 1. 1 voor mij en 1 voor de baby .Wat een luxe
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 15:58:

[...]

Dat is ook wel een heel erg scheldwoord, sneu .Maak er dan sneuneus van.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 16 november 2015 @ 16:07:

[...]

Maak er dan sneuneus van.Gestaft! Dat kun je echt niet zeggen hoor .
quote:Kia-Ora schreef op 16 november 2015 @ 16:10:

[...]

Gestaft! Dat kun je echt niet zeggen hoor .Mag sneuleuter wel?
Volgens mij is het topic offline gehaald.
Het topic is offline gehaald.
quote:elfje12 schreef op 16 november 2015 @ 16:14:

Volgens mij is het topic offline gehaald.Ja, jammer
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 16:14:

[...]

Ja, jammer Idd, had er net zo'n lol in.
Huh? Waarom dat dan?
Tijdelijk, ter beoordeling.

"Ik stond ik de weg toch?" , dat las ik , na daar gelezen te hebben.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:EmmaSwan86 schreef op 16 november 2015 @ 15:57:

[...]

Ik ben daar ook benieuwd naar maar ik vindt de darkswan toch interessanter dan rumple. Is de zwaard nu gemaakt?Ah wil je daar niet zelf achterkomen?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 november 2015 @ 16:14:

[...]

Ja, jammer Daar gaan onze mooie bijdragen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven