Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 13 november 2015 om 17:11
Meds, ik heb geyoutubed en ben bijna van het dak gesprongen. Wat...... Bijzonder!
Ik maakte ook al de vergissing om het prachtige lied van Dana op 'eye of the tiger' te willen zingen voor het kwartje viel.
Ik maakte ook al de vergissing om het prachtige lied van Dana op 'eye of the tiger' te willen zingen voor het kwartje viel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 13 november 2015 om 17:12
quote:feow schreef op 13 november 2015 @ 17:11:
Meds, ik heb geyoutubed en ben bijna van het dak gesprongen. Wat...... Bijzonder!
Je gaat me toch niet vertellen dat je deze knaller van een hit niet kent?
Ben jij nog heel jong of wat?
Je gaat me toch niet vertellen dat je deze knaller van een hit niet kent?
Ben jij nog heel jong of wat?
vrijdag 13 november 2015 om 17:34
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 november 2015 @ 17:27:
Suzanne ik vind dat Leo maar even moet uitleggen wat de bedoeling is van dat groezelige schimmige vrouwengroepjesgebeuren dat zich de BEO noemt. als ik het doe krijg ik toch alleen maar gedoe tijdens de jaarvergadering. spreek uit ervaring.Dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Ik ken dat soort wijven vrouwen, een en al gekonkel voor de vergadering aan. Zodra ik Leo spreek zal ik haar aan haar keukenschort trekken. Niet te hard, voor je het weet valt ze om
Suzanne ik vind dat Leo maar even moet uitleggen wat de bedoeling is van dat groezelige schimmige vrouwengroepjesgebeuren dat zich de BEO noemt. als ik het doe krijg ik toch alleen maar gedoe tijdens de jaarvergadering. spreek uit ervaring.Dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Ik ken dat soort wijven vrouwen, een en al gekonkel voor de vergadering aan. Zodra ik Leo spreek zal ik haar aan haar keukenschort trekken. Niet te hard, voor je het weet valt ze om
Je bent zelf een theepot
vrijdag 13 november 2015 om 17:35
quote:SuzanneSuus schreef op 13 november 2015 @ 17:34:
[...]
Dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Ik ken dat soort wijven vrouwen, een en al gekonkel voor de vergadering aan. Zodra ik Leo spreek zal ik haar aan haar keukenschort trekken. Niet te hard, voor je het weet valt ze omze valt regelmatig van haar voetstuk dus daar zal het niet aan liggen.
[...]
Dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Ik ken dat soort wijven vrouwen, een en al gekonkel voor de vergadering aan. Zodra ik Leo spreek zal ik haar aan haar keukenschort trekken. Niet te hard, voor je het weet valt ze omze valt regelmatig van haar voetstuk dus daar zal het niet aan liggen.