Napraattopic deel 42
zaterdag 7 november 2015 om 22:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 14 november 2015 om 08:44
quote:DorothyParker schreef op 14 november 2015 @ 08:36:
Maar na een hele nacht paniek, gezeik in drie talen en dat ik dan een "ongelooflijk irritante, betweterige, nare en arrogante poster ben jij geworden", grappig. Jullie hebben kunnen slapen. Ik heb er familie wonen, dus ik niet.
En kan nu wel eens heel rot doen. Want wel veel janken. Online. Maar als je veel jankt kan er ook heel veel duidelijk worden!
Ik ben dit gezeik echt heel erg beu!!!Tijd voor een lange forumpauze zou ik zeggen. Want de enige jankert in dit hele gedoe ben jijzelf.
Maar na een hele nacht paniek, gezeik in drie talen en dat ik dan een "ongelooflijk irritante, betweterige, nare en arrogante poster ben jij geworden", grappig. Jullie hebben kunnen slapen. Ik heb er familie wonen, dus ik niet.
En kan nu wel eens heel rot doen. Want wel veel janken. Online. Maar als je veel jankt kan er ook heel veel duidelijk worden!
Ik ben dit gezeik echt heel erg beu!!!Tijd voor een lange forumpauze zou ik zeggen. Want de enige jankert in dit hele gedoe ben jijzelf.
zaterdag 14 november 2015 om 08:49
quote:DorothyParker schreef op 14 november 2015 @ 08:36:
Ik ben dit gezeik echt heel erg beu!!!Je bent doodmoe, erg emotioneel en dus niet geheel toerekeningsvatbaar. Dan kun je beter niet hier ruzie maken maar gewoon je rust pakken.
Ik ben dit gezeik echt heel erg beu!!!Je bent doodmoe, erg emotioneel en dus niet geheel toerekeningsvatbaar. Dan kun je beter niet hier ruzie maken maar gewoon je rust pakken.
zaterdag 14 november 2015 om 08:50
Ik kwam vannacht ook op Actueel uit, wat ik normaal niet (meer) doe.
Het is inderdaad schrikbarend. Woord voor woord eens met wat Dana schreef.
En gelukkig zijn er elders ook nieuwsbronnen.
Eleonora.
@ DorothyParker; ik hoop dat het met jouw naasten ook goed is. Ik weet niet precies wat je elders geschreven hebt, maar besef dat het voor 99% van de mensheid geldt dat ze willen dat het goed gaat met hun naasten en alleen maar vrede wensen.
Eleonora.
@ DorothyParker; ik hoop dat het met jouw naasten ook goed is. Ik weet niet precies wat je elders geschreven hebt, maar besef dat het voor 99% van de mensheid geldt dat ze willen dat het goed gaat met hun naasten en alleen maar vrede wensen.
zaterdag 14 november 2015 om 08:54
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 november 2015 @ 08:44:
[...]
Tijd voor een lange forumpauze zou ik zeggen. Want de enige jankert in dit hele gedoe ben jijzelf.
forumpauze voor?
Omdat ik verwijderd werd voor ik iets kon zeggen tegen de rest? Lul niet! En stop met mij namen te noemen op topics!
[...]
Tijd voor een lange forumpauze zou ik zeggen. Want de enige jankert in dit hele gedoe ben jijzelf.
forumpauze voor?
Omdat ik verwijderd werd voor ik iets kon zeggen tegen de rest? Lul niet! En stop met mij namen te noemen op topics!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 14 november 2015 om 08:55
zaterdag 14 november 2015 om 08:55
zaterdag 14 november 2015 om 08:56
Ja, ik heb zitten staffen op actueel, nee ik voel mij niet schuldig aan geen enkele ban,, ook voel ik mij niet een soort "klikspaan", want daar is het staffen voor, om teksten door te geven wat absoluut niet kunnen, en moderators hadden zelf al aangegeven vooral door te gaan met staffen op actueel.
Het is er, en je mag het gebruiken, daar is het voor.
Je kan het van alles benoemen, maar het zijn die mensen die zelf die teksten neer zetten dat er wordt gestaft, en zo te lezen ben ik niet de enige die gebruik hier van maakt.
Dat er een ban valt, komt niet door diegene die er staft, maar door diegene die van die verschrikkelijke teksten neer zet over net gebeurde aanslagen.
Voor de rest maakt het mij niet uit wat iemand er van denkt of van vind over staffen.
Het is er, en je mag het gebruiken, daar is het voor.
Je kan het van alles benoemen, maar het zijn die mensen die zelf die teksten neer zetten dat er wordt gestaft, en zo te lezen ben ik niet de enige die gebruik hier van maakt.
Dat er een ban valt, komt niet door diegene die er staft, maar door diegene die van die verschrikkelijke teksten neer zet over net gebeurde aanslagen.
Voor de rest maakt het mij niet uit wat iemand er van denkt of van vind over staffen.
zaterdag 14 november 2015 om 08:57
Nou wat een raar en naar topic is het Parijstopic geworden. Ik dacht daar nog wat bij te lezen, gisteravond werden er veel links geplaatst maar het is nogal ontspoord.
Beide meisjes hier waren behoorlijk van slag, maar alle scholieren dus safe
Leo, fijn dat voor je vriend het ook ok is
Je bent zelf een theepot
zaterdag 14 november 2015 om 08:58
quote:-Courage- schreef op 14 november 2015 @ 08:50:
Eleonora.
@ DorothyParker; ik hoop dat het met jouw naasten ook goed is. Ik weet niet precies wat je elders geschreven hebt, maar besef dat het voor 99% van de mensheid geldt dat ze willen dat het goed gaat met hun naasten en alleen maar vrede wensen.Bedankt, maar mijn naasten zitten veilig (al weigert mijn opa dat te begrijpen )
Eleonora.
@ DorothyParker; ik hoop dat het met jouw naasten ook goed is. Ik weet niet precies wat je elders geschreven hebt, maar besef dat het voor 99% van de mensheid geldt dat ze willen dat het goed gaat met hun naasten en alleen maar vrede wensen.Bedankt, maar mijn naasten zitten veilig (al weigert mijn opa dat te begrijpen )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 14 november 2015 om 09:06
quote:DorothyParker schreef op 14 november 2015 @ 09:00:
Dus mensen mogen hier lullen over mij, maar ik "ga dan spijt hebben".
Serieus?
Jij moet eens leren dat mensen zo op je reageren omdat jij raar doet. En blijft doen. en blijft roepen en roepen en roepen.
Echt vervelend kleutergedrag. En je hebt met je Dot show een serieus topic om zeep geholpen. En nog is het iedereens schuld dat wij allemaal zouden lullen over je. Newsflash.. zo belangrijk ben je niet. Je ziet spoken en dat is niet de eerste keer. Misschien moet je daar eens wat aan gaan doen.
Dus mensen mogen hier lullen over mij, maar ik "ga dan spijt hebben".
Serieus?
Jij moet eens leren dat mensen zo op je reageren omdat jij raar doet. En blijft doen. en blijft roepen en roepen en roepen.
Echt vervelend kleutergedrag. En je hebt met je Dot show een serieus topic om zeep geholpen. En nog is het iedereens schuld dat wij allemaal zouden lullen over je. Newsflash.. zo belangrijk ben je niet. Je ziet spoken en dat is niet de eerste keer. Misschien moet je daar eens wat aan gaan doen.
zaterdag 14 november 2015 om 09:06
zaterdag 14 november 2015 om 09:09
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2015 @ 08:57:
Nou wat een raar en naar topic is het Parijstopic geworden. Ik dacht daar nog wat bij te lezen, gisteravond werden er veel links geplaatst maar het is nogal ontspoord.
Fijn Suus!
Ik heb gisteren wel gelezen dat er nog een groepje niet bereikbaar was maar alles is bij jullie nu dus terecht. Gelukkig.
Fijn Suus!
Ik heb gisteren wel gelezen dat er nog een groepje niet bereikbaar was maar alles is bij jullie nu dus terecht. Gelukkig.
zaterdag 14 november 2015 om 09:13
quote:SuzanneSuus schreef op 14 november 2015 @ 08:57:
Leo, fijn dat voor je vriend het ook ok isWat fijn SuzanneSuus, wat moeten die kinderen ook geschrokken zijn.
Leo, fijn dat voor je vriend het ook ok isWat fijn SuzanneSuus, wat moeten die kinderen ook geschrokken zijn.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar