Napraattopic deel 42

07-11-2015 22:32 3043 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goeie morgen.

ik snap niet dat iedereen ruzie met elkaar gaat maken nu

Ik ken helemaal niemand in Parijs en ik heb me ook vannacht niet geroepen gevoeld om op het Parijs-topic te posten.

Mag ik het dan nu niet erg vinden?

Dot, pliezz, kijk even naar jezelf.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
Je kunt iets gewoon erg vinden zonder ergens iemand te kennen natuurlijk.

Het was een afschuwelijke nacht daar in Parijs, of je er iemand kent of niet.

Maar niks moet.

Hoeft verder ook niet geëtaleerd te worden. Dat vind ik dan weer een beetje misplaatst.
Zoals de opmerking van Gewiekst ongepast was, is ook dit gedram heel ongepast.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 09:33:

Je kunt iets gewoon erg vinden zonder ergens iemand te kennen natuurlijk.

Het was een afschuwelijke nacht daar in Parijs, of je er iemand kent of niet.

Maar niks moet.

Hoeft verder ook niet geëtaleerd te worden. Dat vind ik dan weer een beetje misplaatst.Eens.
quote:Gatti schreef op 14 november 2015 @ 09:33:

Zoals de opmerking van Gewiekst ongepast was, is ook dit gedram heel ongepast.dit
Ban voor Mrs Parker.
quote:Goede-Fee schreef op 14 november 2015 @ 09:51:

Ban voor Mrs Parker.Even verplicht afkoelen lijkt me geen slechte zet
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 14 november 2015 @ 10:02:

[...]

Even verplicht afkoelen lijkt me geen slechte zetEn bijslapen wellicht.
Je bent zelf een theepot
quote:Morrigan- schreef op 14 november 2015 @ 09:23:

Goeie morgen.

ik snap niet dat iedereen ruzie met elkaar gaat maken nu

Je hebt gelijk.
Niet iederéén maakt ruzie met elkaar.

Slaat nergens op.

Eentje vliegt uit de bocht, anderen reageren daar op.

Ook dat hoort er bij op de napraat.
Goedemorgen, dames

Ik ben blij dat ik mijn bedje in gedoken ben. Er is blijkbaar veel gebeurt vannacht.
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 10:16:

Niet iederéén maakt ruzie met elkaar.

Slaat nergens op.

Eentje vliegt uit de bocht, anderen reageren daar op.

Ook dat hoort er bij op de napraat.de wereld is groter dan viva
quote:bungaa schreef op 14 november 2015 @ 02:13:

[...]

Er zijn een paar forummers die de vluchtelingendraad leuk vinden jah. ik vind de ontwikkelingen ook interessant en leuk om daar eens mijn mening over te uiten. Is dat dan haatzaaierij en angstzaaijerij?

Op de man?

Het valt echt heel erg mee in mijn ogen, af en toe een uitspatting jah. Maar jullie zitten er sowieso bovenop

Ik ben aan het bijlezen, dus misschien mosterd.

Je leest niet goed. Gisteren, voor Parijs, heeft jullie opperplaatjesplakker een duidelijke uitleg gegeven over zijn mening en motieven om plaatjes en filmpjes te plakken.

Korte samenvatting: de pruductieplakker neemt de berichten en bronnen zelf ook niet serieus. Maar alles voor de beeldvorming en het eindresultaat. Pure stemmingmakerij, open en bloot. En viva leent zich hiervoor.

En vanuit die sfeer maakt een opgehitste groep de gruwelijke vergissing om 'blij' te reageren op het nieuws. Joepie, told you so, Nanananana. Niet: dit was waar ik bang voor was, wat verschrikkelijk.

En dat je het verschil niet ziet komt door het vergif dat je normaal bent gaan vinden. Het grootste meningsverschil is niet voor of tegen, maar over de invulling van menselijkheid en fatsoen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Morrigan- schreef op 14 november 2015 @ 10:19:

[...]

de wereld is groter dan viva Pot verwijt de ketel nu.
quote:Moiren_ schreef op 13 november 2015 @ 22:31:

[...]

Ze heeft nu een maandban.Dé Thordis waar Sid het over had?
LOEP ME MAAR aub.
quote:feow schreef op 14 november 2015 @ 10:20:

[...]

Je leest niet goed. Gisteren, voor Parijs, heeft jullie opperplaatjesplakker een duidelijke uitleg gegeven over zijn mening en motieven om plaatjes en filmpjes te plakken.

Korte samenvatting: de pruductieplakker neemt de berichten en bronnen zelf ook niet serieus. Maar alles voor de beeldvorming en het eindresultaat. Pure stemmingmakerij, open en bloot. En viva leent zich hiervoor.

En vanuit die sfeer maakt een opgehitste groep de gruwelijke vergissing om 'blij' te reageren op het nieuws. Joepie, told you so, Nanananana. Niet: dit was waar ik bang voor was, wat verschrikkelijk.

En dat je het verschil niet ziet komt door het vergif dat je normaal bent gaan vinden. Het grootste meningsverschil is niet voor of tegen, maar over de invulling van menselijkheid en fatsoen.
quote:missie_m schreef op 14 november 2015 @ 10:23:

[...]

Dé Thordis waar Sid het over had?Nee.

[...]

De opperplakker, mooi woord trouwens, deed er ook nog een schepje boven op tijdens de aanslagen op actueel topic, niets aan het handje alles is toegestaan blijkbaar. Nu ook pure stemmingmakerij over de intocht van Sinterklaas op het topic van Parijs.

Pure stemmingmakerij, bangmakerij.
quote:Goede-Fee schreef op 14 november 2015 @ 10:22:

[...]

Pot verwijt de ketel nu.

pardon?

ik legde uit dat ik met 'iedereen' in mijn post bedoelde dat ik nu overal (bijv op FB) mensen naar zie reageren
quote:EmmaSwan86 schreef op 14 november 2015 @ 10:19:

Goedemorgen, dames

Ik ben blij dat ik mijn bedje in gedoken ben. Er is blijkbaar veel gebeurt vannacht.Wanneer niet?... echt onbegrijpelijk hoe topics hier soms een wending nemen.

[...]

En dat je het verschil niet ziet komt door het vergif dat je normaal bent gaan vinden. Het grootste meningsverschil is niet voor of tegen, maar over de invulling van menselijkheid en fatsoen.Wat goed omschreven. Helemaal eens.
quote:-Puss-in-Boots- @ 10:26:

[...].Ik las net je berichtje in moderatortopic kom je even een brengen

[...]

En dat je het verschil niet ziet komt door het vergif dat je normaal bent gaan vinden. Het grootste meningsverschil is niet voor of tegen, maar over de invulling van menselijkheid en fatsoen.Wat een ongelooflijk duidelijke en goeie posting weer Feow.
quote:Eleonora-1 schreef op 14 november 2015 @ 10:36:

[...]

Wat een ongelooflijk duidelijke en goeie posting weer Feow.Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven