Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 19 november 2015 om 21:05
quote:Sid-returns schreef op 19 november 2015 @ 20:55:
[...]
Goede vraag.
Ik kijk het even na.
Het is een soort van Schrödingers kat: zolang de kat in de doos zit, kan de kat zowel dood als levend zijn. Pas als je de kat uit de doos haalt, weet je het.
Zolang je het niet nakijkt, kun je een man of een vrouw zijn. Pas als je gecheckt hebt, ligt het vast.
[...]
Goede vraag.
Ik kijk het even na.
Het is een soort van Schrödingers kat: zolang de kat in de doos zit, kan de kat zowel dood als levend zijn. Pas als je de kat uit de doos haalt, weet je het.
Zolang je het niet nakijkt, kun je een man of een vrouw zijn. Pas als je gecheckt hebt, ligt het vast.
IMHO
donderdag 19 november 2015 om 21:08
quote:Sid-returns schreef op 19 november 2015 @ 20:55:
Oh mensen, dat ding waar jullie voor moesten duimen maar dat toen niet doorging?
Dat ging toch door.
Bedankt voor het duimen!O, wat fijn voor je!
Oh mensen, dat ding waar jullie voor moesten duimen maar dat toen niet doorging?
Dat ging toch door.
Bedankt voor het duimen!O, wat fijn voor je!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 19 november 2015 om 21:08
quote:GrimbleGrumble schreef op 19 november 2015 @ 21:05:
[...]
Wel fijn dat je het niet in het Engels uitlegt. Met Pussy wordt het meteen dubieus.
Ik zie alleen steeds dit als ik check:
[...]
Wel fijn dat je het niet in het Engels uitlegt. Met Pussy wordt het meteen dubieus.
Ik zie alleen steeds dit als ik check:
donderdag 19 november 2015 om 21:10
quote:GrimbleGrumble schreef op 19 november 2015 @ 21:05:
[...]
Zolang je het niet nakijkt, kun je een man of een vrouw zijn. Pas als je gecheckt hebt, ligt het vast.In een Scandinavisch land is een ouderpaar dat het geslacht van hun kind geheim hield om het sekseneutraal op te voeden. Ook kind zelf wist niet wat het was. Geen idee hoe het uiteindelijk verlopen is.
[...]
Zolang je het niet nakijkt, kun je een man of een vrouw zijn. Pas als je gecheckt hebt, ligt het vast.In een Scandinavisch land is een ouderpaar dat het geslacht van hun kind geheim hield om het sekseneutraal op te voeden. Ook kind zelf wist niet wat het was. Geen idee hoe het uiteindelijk verlopen is.
donderdag 19 november 2015 om 21:12
quote:Moiren_ schreef op 19 november 2015 @ 21:10:
[...]
In een Scandinavisch land is een ouderpaar dat het geslacht van hun kind geheim hield om het sekseneutraal op te voeden. Ook kind zelf wist niet wat het was. Geen idee hoe het uiteindelijk verlopen is.Ging het kind ook niet naar buiten of school?
[...]
In een Scandinavisch land is een ouderpaar dat het geslacht van hun kind geheim hield om het sekseneutraal op te voeden. Ook kind zelf wist niet wat het was. Geen idee hoe het uiteindelijk verlopen is.Ging het kind ook niet naar buiten of school?
donderdag 19 november 2015 om 21:45
quote:Corona67 schreef op 19 november 2015 @ 13:04:
[...]
Cochise en ik zijn getrouwd maar das een geheim.
Maar door Solo is het naar buiten gekomen, en weet iedereen dat we meneer en mevrouw Co zijn En daar kom je vandaag mee .
[...]
Cochise en ik zijn getrouwd maar das een geheim.
Maar door Solo is het naar buiten gekomen, en weet iedereen dat we meneer en mevrouw Co zijn En daar kom je vandaag mee .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow