Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 21 november 2015 om 19:19
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 19:16:
[...]
Verschillende lichaamsopeningen.Ja, maar ik heb hem opgeslagen onder grape fruit.
Oh ik zie nu net dat jij hem ook hebt opgeslagen maar dan onder verschillende lichaamsopeningen .
[...]
Verschillende lichaamsopeningen.Ja, maar ik heb hem opgeslagen onder grape fruit.
Oh ik zie nu net dat jij hem ook hebt opgeslagen maar dan onder verschillende lichaamsopeningen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zaterdag 21 november 2015 om 19:24
Soms, zoals vandaag, vind ik voorspelbare gekken toch prettiger dan de hartkloppingen die ik krijg van de pure verbijstering om 'WHATT? Dit kan geen trol zijn, want dit verzin je toch niet?!!'
En dan heb ik niet eens iets gelezen over het sexleven waar ik niet van wil weten. Helaas heb ik door de napraat wel ineens het gevoel dat er een grapefruit in mijn bibs zit. En omdat BGB de enige schijnt te zijn die het niet schokkend vind krijg ik ook spontane grapefruitkriebel aan mijn tepelgaatjes.
En dan heb ik niet eens iets gelezen over het sexleven waar ik niet van wil weten. Helaas heb ik door de napraat wel ineens het gevoel dat er een grapefruit in mijn bibs zit. En omdat BGB de enige schijnt te zijn die het niet schokkend vind krijg ik ook spontane grapefruitkriebel aan mijn tepelgaatjes.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 21 november 2015 om 19:27
zaterdag 21 november 2015 om 19:34
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 november 2015 @ 19:27:
[...]
Om zo te lezen? Nee. Maar het schijnt dus traumatisch geweest te zijn, begrijp ik.Inschattingsfoutje. Ik dacht dat jij het al lang gegoogeld had.
[...]
Om zo te lezen? Nee. Maar het schijnt dus traumatisch geweest te zijn, begrijp ik.Inschattingsfoutje. Ik dacht dat jij het al lang gegoogeld had.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.