Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 november 2015 om 08:39
quote:Corona67 schreef op 22 november 2015 @ 08:04:
Nog meer uitslaapsters.
Solo. Jij bent home alone.. En al op?
Zuip. Hoe is het met het "oppaskind"?
Ik was om 6 uur al op.
Winterdingetje hier: achterlijk vroeg wakker. Heb ik wel mooi de tijd om de daglichtlamp z'n werk te laten doen.
Nog meer uitslaapsters.
Solo. Jij bent home alone.. En al op?
Zuip. Hoe is het met het "oppaskind"?
Ik was om 6 uur al op.
Winterdingetje hier: achterlijk vroeg wakker. Heb ik wel mooi de tijd om de daglichtlamp z'n werk te laten doen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 22 november 2015 om 08:50
quote:yasmijn schreef op 22 november 2015 @ 08:08:
Mogguh,
Ook al om half 7 wakker op zondag
Ik ook, terwijl ik pas om half drie naar bed ging....
De administratie is intussen al gedaan.
De konijnen gevoerd, die gewoon in de sneeuw/hagel bleven zitten trouwens met z'n allen, de huiskamer is opgeruimd, de was gevouwen en de hond is uitgelaten.
Wat zal ik nu eens gaan doen?
Mogguh,
Ook al om half 7 wakker op zondag
De konijnen gevoerd, die gewoon in de sneeuw/hagel bleven zitten trouwens met z'n allen, de huiskamer is opgeruimd, de was gevouwen en de hond is uitgelaten.
zondag 22 november 2015 om 09:03
quote:barbaracartland schreef op 21 november 2015 @ 21:15:
[...]
Vanochtend inderdaad gelezen. Goed verhaal en (helaas) nogal herkenbaar, al was man hier gelukkig niet zo doorgeslagen.
We hebben weer tv. Holadiejee. Al was het maar omdat ik ook radio luister via de ontvanger en nu kan ik weer cocktail loungen (ik verzin dit niet. Ik heb een zender die alleen maar liftmuziek uitzendt. Zo heerlijk).
Naar voor je (herkenning van het Trouw-artikel, bedoel ik - loungen met liftmuziek en cocktails lijkt me heerlijk, maar goede ingredienten voor die laatste zijn hier moeilijk te krijgen).
Ik dacht indertijd ook: Borstvoeding, natuurlijk, maar vriendin had daar helemaal geen zin in. Om geen andere reden dan geen zin (wat haar waarschijnlijk de laagste categorie moeder maakt in de ogen van de bv-maffia). En ik heb haar vervolgens (uiteraard) volledig gesteund in die beslissing. Vooral nadat ik me wat verdiept had in de materie: Het voordeel van wat kennis van onderzoeksmethoden is dat je al snel doorhebt dat het 'bewijs' van de magische kracht van bv nogal mager is.
Wat me overigens nogal stoort aan het Trouw-artikel is dat hij het over 'onze' beslissing heeft. Haar lichaam, haar beslissing. Als man kun je je mening geven, maar zeggenschap heb je niet. Da's ovetigens ook de reden waarom ik me niet snel zou mengen in zo'n dscussie.
[...]
Vanochtend inderdaad gelezen. Goed verhaal en (helaas) nogal herkenbaar, al was man hier gelukkig niet zo doorgeslagen.
We hebben weer tv. Holadiejee. Al was het maar omdat ik ook radio luister via de ontvanger en nu kan ik weer cocktail loungen (ik verzin dit niet. Ik heb een zender die alleen maar liftmuziek uitzendt. Zo heerlijk).
Naar voor je (herkenning van het Trouw-artikel, bedoel ik - loungen met liftmuziek en cocktails lijkt me heerlijk, maar goede ingredienten voor die laatste zijn hier moeilijk te krijgen).
Ik dacht indertijd ook: Borstvoeding, natuurlijk, maar vriendin had daar helemaal geen zin in. Om geen andere reden dan geen zin (wat haar waarschijnlijk de laagste categorie moeder maakt in de ogen van de bv-maffia). En ik heb haar vervolgens (uiteraard) volledig gesteund in die beslissing. Vooral nadat ik me wat verdiept had in de materie: Het voordeel van wat kennis van onderzoeksmethoden is dat je al snel doorhebt dat het 'bewijs' van de magische kracht van bv nogal mager is.
Wat me overigens nogal stoort aan het Trouw-artikel is dat hij het over 'onze' beslissing heeft. Haar lichaam, haar beslissing. Als man kun je je mening geven, maar zeggenschap heb je niet. Da's ovetigens ook de reden waarom ik me niet snel zou mengen in zo'n dscussie.
IMHO
zondag 22 november 2015 om 09:22
quote:Eleonora-1 schreef op 22 november 2015 @ 08:50:
[...]
Zilver poetsen? Punniken?
[...]
Zilver poetsen? Punniken?