Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 22 november 2015 om 10:42
quote:MevrouwJack schreef op 22 november 2015 @ 10:35:
Geroosterde pompoen lijkt me ook lekker! Ik eet vanavond pompoenrisotto en ik wilde van de rest soep maken, maar dit is ook een idee.Maak een mix van gelijke delen kardemom, djinten, ketoumbar, beetje cayenne, wat kaneel en een beetje zout en strooi dat er over. Lekker!
Geroosterde pompoen lijkt me ook lekker! Ik eet vanavond pompoenrisotto en ik wilde van de rest soep maken, maar dit is ook een idee.Maak een mix van gelijke delen kardemom, djinten, ketoumbar, beetje cayenne, wat kaneel en een beetje zout en strooi dat er over. Lekker!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 22 november 2015 om 11:19
zondag 22 november 2015 om 11:37
quote:missie_m schreef op 22 november 2015 @ 11:09:
Ik wil vandaag vis in de oven dmv zakje stoombraden voor vis. Weet niet of dat een goed idee is. ....misschien beter niet doen....of toch wel....offe toch maar beter niet.
Ik heb ooit de kip-versie gegeten bij een vriendin. Was best lekker. Wel wat zoutig voor mijn smaak maar dat blus je met veel wijn
Zou het gewoon proberen.
Ik wil vandaag vis in de oven dmv zakje stoombraden voor vis. Weet niet of dat een goed idee is. ....misschien beter niet doen....of toch wel....offe toch maar beter niet.
Ik heb ooit de kip-versie gegeten bij een vriendin. Was best lekker. Wel wat zoutig voor mijn smaak maar dat blus je met veel wijn
Zou het gewoon proberen.