Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Corona67 schreef op 23 november 2015 @ 08:27:

[...]

Ik totaal niet

Kan dat nou??

Een Ellen moet je ook gewoon hebben.
quote:hatsetats schreef op 23 november 2015 @ 08:19:

[...]

Gerstemeel (want de gunstigste voedingswaarde voor mijn huidige eetpatroon) 1 dooier, 4 eiwitten, magere melk. Beetje zout. Lekker met rauwkost en paardenrookvlees.

Waarom geen koffie meer voor jou?

Ik voel een 24 kitchen met Hats aankomen...

En ik bedoelde alleen koffie.. Verder nog niets.. Nu een boterham erbij op het werk..
quote:ana_isabel schreef op 23 november 2015 @ 08:28:

[...]

Kan dat nou??

Een Ellen moet je ook gewoon hebben.Nou.. Jii mag haar helemaal hebben dan. Aardig toch?
Dat is ook vroeg genoeg, eten op je werk. Eerder gaat het er niet in.

Wat nu natuurlijk vrij onhandig is, ik ga deze week niet naar mijn werk. Of is het nieuwe huis het werk? Maar straks is dat thuis. Goed, zeker tijd voor nog een koffie.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 23 november 2015 @ 08:27:

[...]

Het zijn aanhangers van de theorie der proefondervindelijk ontdekken.

Lijkt me toch heel pijnlijk. Maar ja voor mij geldt dan ook meestal: 'Het is één dag glad, en fietsie heeft weer wat.'

Ik glij, verzet me, en ben de hele winter zoet met mijn blessure. Ik ga pas naar de vuilnisbak als mijn auto spontaan ontdooit is.

[...]

lo escribes verdadero perfectamente.

Donde lo aprendistes?

(Is dit overigens banwaardig, Spaans praten?)(geen idee. Somige pratuh ook faut nederlands. Hun krijge ook geen ban. Ik vindt dat hun wel een ban moeten krijgen dan. Maar kijk anders even in de huisregels )

[...]

lo escribes verdadero perfectamente.

Donde lo aprendistes?

(Is dit overigens banwaardig, Spaans praten?)Yo no digo que ... a causa de praaivissie
Ik ga op de fiets heb ik net bedacht. Nieuwe fiets, nieuwe winterjas, wat wil een mens nog meer?

Ik woon pal boven het gladste bochtje van Haarlem, dus als ik veilig de straat uit ben hoef ik nergens meer bang voor te zijn.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 23 november 2015 @ 09:02:

Ik ga op de fiets heb ik net bedacht. Nieuwe fiets, nieuwe winterjas, wat wil een mens nog meer?

Ik woon pal boven het gladste bochtje van Haarlem, dus als ik veilig de straat uit ben hoef ik nergens meer bang voor te zijn.Stoer hoor. Ik doe het je niet na.
.
quote:fietsie schreef op 23 november 2015 @ 09:07:

[...]

Stoer hoor. Ik doe het je niet na.Ondanks je nick?
quote:Solomio schreef op 23 november 2015 @ 09:02:

Ik woon pal boven het gladste bochtje van Haarlem, dus als ik veilig de straat uit ben hoef ik nergens meer bang voor te zijn.

Mooi, kan ik hem even bewonderen

Ik kom lopend btw.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 23 november 2015 @ 08:33:

Dat is ook vroeg genoeg, eten op je werk. Eerder gaat het er niet in.

Wat nu natuurlijk vrij onhandig is, ik ga deze week niet naar mijn werk. Of is het nieuwe huis het werk? Maar straks is dat thuis. Goed, zeker tijd voor nog een koffie.Proost! Ik neem er ook nog eentje! En ja het is werk alleen niet betaald werk.
quote:fietsie schreef op 23 november 2015 @ 08:26:

Verbazingwekkend hoe iedereen hier op de fiets of scooter stapt. Terwijl een aantal mensen hun auto staat te krabben, komen er pubers uit de poort gelopen die eerst even voelen of de weg glad is. Daarna komt er een moeder met twee zelf fietsende kleuters en die fietsen gewoon de poort uit, de buurman op zijn scooter rijdt zelfs best hard de bocht door. Terwijl hier juist de uitrit bij de poort altijd de plek is waar met gladdigheid de meeste fietsers onderuit gaan. Kan ik weten, wat mijn ontbijttafel staat voor het raam en heb daar prima zicht op.

Het is dus niet glad, dus iedereen blijft rechtop, ik snap alleen niet dat bijna niemand dat effe test.Overdrijven is ook een vak.
Het is koud en bijna winter, bij het weerbericht krijg je voor elke mogelijkheid tot gladheid al een waarschuwing , je moet de auto krabben enz. Allemaal indicaties dat het glad kan zijn.

Met mijn voet voelen in mijn poort zegt niets over gladheid op houten bruggen en fietspaden ergens anders of op snelwegen en N-wegen.

En wat moet je dan? Het is glad... allemaal binnen blijven?
quote:Moiren_ schreef op 23 november 2015 @ 09:13:

[...]

Mooi, kan ik hem even bewonderen

Ik kom lopend btw.Ow, ik neem aan dat je dan ietsje later komt dan we hadden afgesproken?
quote:Solomio schreef op 23 november 2015 @ 09:12:

[...]

Ondanks je nick?
quote:Solomio schreef op 23 november 2015 @ 09:12:

[...]

Ondanks je nick? Fietsen en mogelijke gladheid zijn echt mijn meest angstige droom sinds ik met twee kinderen op de fiets ben gaan glijden. We zijn toen niet echt gevallen, ik bleef staan en de fiets gleed dwars onder mij vandaan. De kinderen bleven met hun hoofdjes 50 cm boven de straat terwijl ik de fiets vasthield. Een voorbijganger heeft geholpen de fiets weer rechtop te trekken. En sindsdien ben ik bang voor gladheid.
quote:Goede-Fee schreef op 23 november 2015 @ 09:14:

[...]

Proost! Ik neem er ook nog eentje! En ja het is werk alleen niet betaald werk. En voor een goed doel, I know. (Ik begin het zat te worden)
quote:fietsie schreef op 23 november 2015 @ 09:22:

[...]

Fietsen en mogelijke gladheid zijn echt mijn meest angstige droom sinds ik met twee kinderen op de fiets ben gaan glijden. We zijn toen niet echt gevallen, ik bleef staan en de fiets gleed dwars onder mij vandaan. De kinderen bleven met hun hoofdjes 50 cm boven de straat terwijl ik de fiets vasthield. Een voorbijganger heeft geholpen de fiets weer rechtop te trekken. En sindsdien ben ik bang voor gladheid.Daar zou ik even een therapietje tegenaan gooien, als je dat nu nog zoveel doet.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 23 november 2015 @ 09:23:

[...]

En voor een goed doel, I know. (Ik begin het zat te worden)Ja en ja begrijpelijk, klussen is noodzakelijk kwaad alleen leuk als je klaar ben en het resultaat is naar je wens.
Het is hier zó glad dat er op de weg waar ik aan woon niet eens auto's rijden. Of nauwelijks. Alleen mensen die aan mijn weg wonen en naar de parallel weg glibberen.

Laat staan dat er gefietst wordt.

Er wordt hier niet gestrooid, althans niet op de weg waar ik aan woon.

Echt gevaarlijk.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2015 @ 09:26:

Het is hier zó glad dat er op de weg waar ik aan woon niet eens auto's rijden. Of nauwelijks. Alleen mensen die aan mijn weg wonen en naar de parallel weg glibberen.

Laat staan dat er gefietst wordt.

Er wordt hier niet gestrooid, althans niet op de weg waar ik aan woon.

Echt gevaarlijk.

Brrrrrrrrrr, het barre noorden hè.

Ik ga best wel voorzichtig fietsen natuurlijk, maar er is nog niemand onderuit gegaan onder mijn raam, dat is een belangrijke indicator.
quote:Goede-Fee schreef op 23 november 2015 @ 09:21:

Het is koud en bijna winter, bij het weerbericht krijg je voor elke mogelijkheid tot gladheid al een waarschuwing , je moet de auto krabben enz. Allemaal indicaties dat het glad kan zijn.

Met mijn voet voelen in mijn poort zegt niets over gladheid op houten bruggen en fietspaden ergens anders of op snelwegen en N-wegen.

En wat moet je dan? Het is glad... allemaal binnen blijven?Dat klopt, maar de uitrit bij de poort is nou juist zo'n plek waar het het eerst glad is hier. In de poort is het vaak niet glad, maar dan de steentjes die gebruikt zijn als overgang naar de weg, die zijn altijd als eerste super glad en daar moet men een bocht maken. Die ene meter is vaak de enige gladde meter in de straat.
quote:Solomio schreef op 23 november 2015 @ 09:22:

[...]

Ow, ik neem aan dat je dan ietsje later komt dan we hadden afgesproken?Nee, was in de buurt vannacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven