Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Maar je snapt wel dat andere mensen niet per se een trauma hebben en niet in jouw straat wonen en dus geen speciaal plekje hebben waarmee ze kunnen kijken hoe glad het verder in heel Nederland is?
quote:Goede-Fee schreef op 23 november 2015 @ 09:30:

Maar je snapt wel dat andere mensen niet per se een trauma hebben en niet in jouw straat wonen en dus geen speciaal plekje hebben waarmee ze kunnen kijken hoe glad het verder in heel Nederland is?Oh dat snap ik prima, daar ging het ook niet over. Ik zat te ontbijten en zat me te verbazen. Hoe de pubers van verderop effe kwamen voelen hoe glad het was, en hoe de buurvrouw haar kleuters gewoon voor zich uit liet fietsen. Buurvrouw heeft daar in haar kinderloze tijdperk zelf ook wel eens gelegen. En dat heeft weinig met mijn trauma te maken hoor!
quote:fietsie schreef op 23 november 2015 @ 09:37:

[...]

Oh dat snap ik prima, daar ging het ook niet over. Ik zat te ontbijten en zat me te verbazen. Hoe de pubers van verderop effe kwamen voelen hoe glad het was, en hoe de buurvrouw haar kleuters gewoon voor zich uit liet fietsen. Buurvrouw heeft daar in haar kinderloze tijdperk zelf ook wel eens gelegen. En dat heeft weinig met mijn trauma te maken hoor!Daar gaat het wel om. Jij hebt een trauma en snapt niet dat mensen...... misschien kunnen die mensen wel bedenken dat het glad is zonder voor jouw deur met hun voet te gaan zitten schuiven.
Jammer, het naakt slapen topic is al weggehaald.
Life is short. Eat dessert first.
Bale.

Was net zo gezelig.
quote:doornroosje9 schreef op 23 november 2015 @ 11:15:

Jammer, het naakt slapen topic is al weggehaald. Hè jammer,ik wilde daar net wat leuke ideeën op doen..
He verdorie nog eens aan toe. Was daar net zo leuk mee aan het tikken.
Nu weten we nog niet waarom TO en zijn vrouw vanaf dit wiekent naakt slaapen.
quote:doornroosje9 schreef op 23 november 2015 @ 11:28:

Nu weten we nog niet waarom TO en zijn vrouw vanaf dit wiekent naakt slaapen.

De kachel staat daar aan op 35 graden?

De elektrische deken is te warm?

Vragen vragen..
Dat was inderdaat DE vraag.. Wat is er gebeurt dat ze na 63 jaar huwelijk (misschien een paar jaar minder) besloten hebben op in hun blote reet te gaan slapen.

Ik vraag me egt af hoe dat gesprek afgelopen wiekent op de bank (of ergens anders) is gegaan.
Ik las ook iets dat het beter was voor de gezondheit, maar weet nu niet of ik dat moet blijfen doen, want het scheint dat het lit zoveel bakteries heeft. Leo, jij wist daarvan?
maar ieder1 is tog ergens lit van, hebben hun (alle litten bedoel ik dan) dan allemaal veul bakteriesch?
Ik ben toch maar naar de sportschool gegaan. Yeeeh voor mij! Nu eet ik pepernoten.

Ik heb gisteren het allerergste Sintfeest ooit meegemaakt. Ik heb het al niet zo op georganiseerde Sintfeesten (stuiterende kinderen heb ik zelf niet, dus kan ik andermans springkonijnen maar moeilijk waarderen) en ik ben niet zo weg van het concept Zwarte Piet (zoals hier genoegzaam bekend). Maar deze Piet was niet alleen pikzwart, hij sprak ook met een Surinaams accent. Waaargh! Ik werd er wat agressief van.
Het is helemaal niet koud buiten! Serieus, prachtig weer, winterjas was te warm en de handschoenen ook voor niets mee genomen.

Ik had de iPad mee naar de kapper maar durfde daar het blootslaaptopic toch niet te openen
Je bent zelf een theepot
quote:barbaracartland schreef op 23 november 2015 @ 11:41:

Ik ben toch maar naar de sportschool gegaan. Yeeeh voor mij! Nu eet ik pepernoten.

Ik heb gisteren het allerergste Sintfeest ooit meegemaakt. Ik heb het al niet zo op georganiseerde Sintfeesten (stuiterende kinderen heb ik zelf niet, dus kan ik andermans springkonijnen maar moeilijk waarderen) en ik ben niet zo weg van het concept Zwarte Piet (zoals hier genoegzaam bekend). Maar deze Piet was niet alleen pikzwart, hij sprak ook met een Surinaams accent. Waaargh! Ik werd er wat agressief van.En het was geen Surinamer?
Je bent zelf een theepot
quote:Corona67 schreef op 23 november 2015 @ 11:34:

maar ieder1 is tog ergens lit van, hebben hun (alle litten bedoel ik dan) dan allemaal veul bakteriesch?Yep. Missgien weet Leo hier meer over te vertellen. Zei wist dat van die litten. Nou, ik doe een trui, mutz, handgoenen en sokken aan vannagt.
quote:SuzanneSuus schreef op 23 november 2015 @ 11:43:

Het is helemaal niet koud buiten! Serieus, prachtig weer, winterjas was te warm en de handschoenen ook voor niets mee genomen.

Ik had de iPad mee naar de kapper maar durfde daar het blootslaaptopic toch niet te openen Watje ...
quote:SuzanneSuus schreef op 23 november 2015 @ 11:43:

[...]

En het was geen Surinamer?Nee. Dan had ik het wel begrepen. Het was zwartgeverfde Henkie die deed alsof hij een Surinamer was. En dat zijn dan de mensen die om het hardst gillen dat Piet niet racistisch is. Maar wel roepen: "Oewij oeweten niets, Sinterklaasje, oewij zijn een beetje dom"
quote:doornroosje9 schreef op 23 november 2015 @ 11:44:

[...]

Yep. Missgien weet Leo hier meer over te vertellen. Zei wist dat van die litten. Nou, ik doe een trui, mutz, handgoenen en sokken aan vannagt.Ik hoorde net op de radio dat zij vannagt weer dronken is geweest
quote:Corona67 schreef op 23 november 2015 @ 11:47:

[...]

Ik hoorde net op de radio dat zij vannagt weer dronken is geweestDat verklaardt veel. Dan gaat ze heele raare dingen schrijven. Of ze is missgien jeloers op de litten.
quote:doornroosje9 schreef op 23 november 2015 @ 11:32:

Ik las ook iets dat het beter was voor de gezondheit, maar weet nu niet of ik dat moet blijfen doen, want het scheint dat het lit zoveel bakteries heeft. Leo, jij wist daarvan?

Algmeen bekent he.

Een lueter batrst van de bakteries.

Je kundt er beter uit de buurdt bleiven.
quote:barbaracartland schreef op 23 november 2015 @ 11:46:

[...]

Nee. Dan had ik het wel begrepen. Het was zwartgeverfde Henkie die deed alsof hij een Surinamer was. En dat zijn dan de mensen die om het hardst gillen dat Piet niet racistisch is. Maar wel roepen: "Oewij oeweten niets, Sinterklaasje, oewij zijn een beetje dom"Oei, da's best fout. Was het een georganiseerd feest? Ik zou in dat geval ze mailen ofzo daarover.
Je bent zelf een theepot
quote:Corona67 schreef op 23 november 2015 @ 11:45:

[...]

Watje ... Het is wel goed met je
Je bent zelf een theepot
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2015 @ 11:53:

[...]

Algmeen bekent he.

Een lueter batrst van de bakteries.

Je kundt er beter uit de buurdt bleiven.Zeeker van of ben je jeloers op de litten? Co heeft gehoordt dat je dronken was vannagt?
quote:doornroosje9 schreef op 23 november 2015 @ 11:44:

[...]

Yep. Missgien weet Leo hier meer over te vertellen. Zei wist dat van die litten. Nou, ik doe een trui, mutz, handgoenen en sokken aan vannagt.

Hoefnie. Prebeer gewoon een man so veel mogeleik te ver meiden.

Aleen slapen en je hept nergens last van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven