Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2015 @ 18:13:

[...]

Eens.

Eens.

Maar goed, bepaalde gekkies kun je onder de geneer zetten maar er duiken soms vaak nieuwe op.

Plus dat het vervelend is dat je degene die negeert nog in quotes kunt zien. Ik heb dat al aangekaart in het modtopic maar ik vermoed dat ik daar in de volgende ijstijd antwoord op krijg.
quote:SuzanneSuus schreef op 23 november 2015 @ 13:39:

[...]

[afbeelding]

Mooi! Bij de champagnekleurige keuken.

Welke verf heb je?

Histor rups, helmgras, cypres, courgette, plataan, zeewier, kikkervisje, dragon en ga zo het hele dieren- en plantenrijk maar af?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Avondeten verse groentesoep, nog steeds kiespijn
quote:zuipschuit schreef op 23 november 2015 @ 17:55:

[...]

Ik ben echt geen lieverdje maar dit vond ik niet leuk.

Dan ligt er nog veel werk op je, op diverse andere topics.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:-RoseRed- schreef op 23 november 2015 @ 18:22:

Avondeten verse groentesoep, nog steeds kiespijn Als je verder geen medicatie slikt neem dan een paracetamol plus ibuprofen..
quote:-RoseRed- schreef op 23 november 2015 @ 17:45:

[...]

Het is elke keer een vaste groep, en iedereen heeft hier net zoveel inzage in het dossier als jij en ik, maar ik heb iets meer in vertrouwen dan de kennis van D dan andere forumleden die zg wel of niet onder bewindvoering staan.

Misschien heeft ze vanmiddag de verkeerde woorden keuze gemaakt dat kan, Maar zo aanvallen en beginnen dat ze een ander nick zou moeten nemen etc is buiten proporties .Dat heeft ze zelf al eerder gedaan hoor. En ze zou zich nooit meer met zulke cases bemoeien, omdat het toen ook mis ging. En nu dus wederom.
quote:-RoseRed- schreef op 23 november 2015 @ 18:22:

Avondeten verse groentesoep, nog steeds kiespijn Aaaah Beterschap
quote:yasmijn schreef op 23 november 2015 @ 18:15:

[...]

Eens.

Maar goed, bepaalde gekkies kun je onder de geneer zetten maar er duiken soms vaak nieuwe op.

Plus dat het vervelend is dat je degene die negeert nog in quotes kunt zien. Ik heb dat al aangekaart in het modtopic maar ik vermoed dat ik daar in de volgende ijstijd antwoord op krijg.Die is hier mooi op tijd begonnen vanmorgen!
Net een broodje ei naar binnen gepropt, had een oersaaie meeting vandaag
quote:Star schreef op 23 november 2015 @ 18:30:

[...]

Dat heeft ze zelf al eerder gedaan hoor. En ze zou zich nooit meer met zulke cases bemoeien, omdat het toen ook mis ging. En nu dus wederom.Het zullen de zwangerschapshormonen wel zijn
quote:rosemetijs schreef op 23 november 2015 @ 18:30:

[...]

Als je verder geen medicatie slikt neem dan een paracetamol plus ibuprofen..Ik slik ze ook, moet morgen naar de tandarts.
Zo buiten proporties vond ik het ook niet en zie wel eens aanvallen die veel erger zijn.

Maar wel begrijpelijk dat het je bij de ene forummer wel wat kan schelen en bij de andere niet.

quote:-RoseRed- schreef op 23 november 2015 @ 18:33:

[...]

Ik slik ze ook, moet morgen naar de tandarts.

O mooi dat je morgen terecht kunt..

Kiespijn is vreselijk..
quote:rosemetijs schreef op 23 november 2015 @ 18:32:

[...]

Het zullen de zwangerschapshormonen wel zijn Bij wie op dat topic?
quote:Star schreef op 23 november 2015 @ 18:36:

[...]

Bij wie op dat topic? Bij D..
quote:elfje12 schreef op 23 november 2015 @ 17:48:

Zuip, ik vind het lief van je dat je er zo mee zit.Lief? Wat is daar nou lief aan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Dat heeft ze zelf al eerder gedaan hoor. En ze zou zich nooit meer met zulke cases bemoeien, omdat het toen ook mis ging. En nu dus wederom.Exact. En de enige die daar lullig reageerde is D zelf trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En hoe denk je dat ik me voel als ik constant gebasht wordt? Meten met 2 maten nu is het gemeen als d gebasht wordt. Vindt ik niet veel anders.
Jij vraagt erom. Doreia draagt nog zinnige dingen bij. Dat is anders.
quote:Sid-returns schreef op 23 november 2015 @ 19:00:

Jij vraagt erom. Doreia draagt nog zinnige dingen bij. Dat is anders.Is niet veel anders hoor sid echt niet!
quote:EmmaSwan86 schreef op 23 november 2015 @ 19:02:

[...]

Is niet veel anders hoor sid echt niet!Gelukkig bash jij nooit mensen

[...]

Dat heeft ze zelf al eerder gedaan hoor. En ze zou zich nooit meer met zulke cases bemoeien, omdat het toen ook mis ging. En nu dus wederom.

Ze verliest zich wel vaker in het forum. Enige tijd geleden zou ze ook een forumpauze nemen,

Het is goedbedoeld, maar behoorlijk overbetrokken soms. Al ging dat om huiselijk geweld en niet om geld, maar er zijn idd wel meer topics geweest.

Ik kan haar niet op inhoudelijke fouten betrappen, maar ik heb er dan ook maar oppervlakkig verstand van.
quote:EmmaSwan86 schreef op 23 november 2015 @ 19:02:

[...]

Is niet veel anders hoor sid echt niet!Waarom voel je de behoefte om de aandacht steeds opnieuw op jezelf en je weinig glorieuze forumcarriere te vestigen?
Emma, als je in dat betreffende topic terugleest, valt jou dan niet wat op in de manier waarop anderen zeiden dat wat D zei niet klopte, en de manier waarop jij dat, enkele uren nadat iedereen het al liet rusten, nog eens naar voren bracht?

Iets met actie-reactie, zoals jij zelf post zo kun je ook verwachten dat anderen op jou reageren.
quote:Sid-returns schreef op 23 november 2015 @ 19:04:

[...]

Ze verliest zich wel vaker in het forum. Enige tijd geleden zou ze ook een forumpauze nemen,

Het is goedbedoeld, maar behoorlijk overbetrokken soms. Al ging dat om huiselijk geweld en niet om geld, maar er zijn idd wel meer topics geweest.

Ik kan haar niet op inhoudelijke fouten betrappen, maar ik heb er dan ook maar oppervlakkig verstand van.Dat is ook meteen haar grootste fout, dat ze helemaal opgaat in zo'n topic. Want als ze dan een keer kritiek krijgt (en dat kan zomaar he, het is tenslotte een forum) wordt het wel heel lastig om die niet persoonlijk op te vatten. Voor haarzelf, maar ook voor haar schare fans die haar betrokkenheid juist zo ontzettend waarderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven