Napraattopic deel 43

17-11-2015 09:03 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-RoseRed- schreef op 23 november 2015 @ 20:15:

[afbeelding]+1
quote:simbalabimba schreef op 23 november 2015 @ 19:31:

[...]

Oh sorry, heb geen verstand van MRI's, maar zie wel eens (op tv) beelden met kleurtjes, waarmee dan iets aangegeven wordt bijv. welk lichaamsdeel warm is en welke koud. ( waarbij ik dan in mijn vorige bericht voor de -flauwe- grap bedacht had dat dat de kleurtjes zijn die iemand in z'n hoofd heeft voor de muur van de keuken..... )

Met de kans dat ik met mijn kennis de mist in ga

Nee, zo werken die kleuren meestal niet. Rood is meestal om zuurstofrijk en blauw om zuurstofarm aan te geven . In 3d opnames bij behandelingen ( da's echt zo gaaf en top voor patiënten) heb je ook nog nog geel, oranje en groen, puur voor differentatie van gebieden.

En hier dus meteen het puntje rondom D. Ik heb echt wel verstand van zaken in mijn vak en heb ik daarin een brede algemeen medische kennis nodig. In mijn vak zijn er vele wegen die naar Rome leiden, sommigen mooier dan de ander maar echt slecht maak je weinig meer mee. In mijn beginforumtijd heb ik nog gedacht iets zinnigs te kunnen bijdragen op de gezondheidspijler, verkeerd gedacht dus . Heel soms kan ik echt iets zinnigs bijdragen maar meestal laat ik het gaan, ook al gruwel ik van foute dingen die gezegd worden.

D bedoelt het goed maar heeft ook haar visie, haar nonkennis vh dossier etc.

Amand had denk ik een heldere post hierover en netjes verwoord.
Je bent zelf een theepot
quote:EmmaSwan86 schreef op 23 november 2015 @ 20:10:

[...]

Is het erg dat ik voor mezelf opkom? ij wordt pas knarrig als ik gemeene opmerkingen krijg want zo gaat dat in elke topic dat ik open. Puur omdat ik op de negatieve reacties reageer en dat doe ik alleen maar om mezelf te verdedigen. Want hoe ik mij ook gedraag beeld veranderd toch nooit. Misschien ben ik ook wel blij dat dit een anonieme forum is.Niets mis met voor jezelf opkomen. Maar jouw posts en toon soms zorgen voor de reacties die je krijgt. Dat zie je nog niet. Gebrek aan zelfinzicht ( dat komt hopelijk met de jaren) en onnodig hoog vd toren blazen is wat ik regelmatig van je lees. Je kunt ook anders posten weet ik, heb ik gezien.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 23 november 2015 @ 20:32:

[...]

Niets mis met voor jezelf opkomen. Maar jouw posts en toon soms zorgen voor de reacties die je krijgt. Dat zie je nog niet. Gebrek aan zelfinzicht ( dat komt hopelijk met de jaren) en onnodig hoog vd toren blazen is wat ik regelmatig van je lees. Je kunt ook anders posten weet ik, heb ik gezien.Ja heb je gelijk in zeker mijn toon kan ook anders ik ben ook zeker niet perfect.
Whahahaha. Ik pies in mn broek.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hats, ben je er al een beetje overheen?
Nope. De hele zindelijkheidstraining van afgelopen maand naar god.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:EmmaSwan86 schreef op 23 november 2015 @ 20:33:

[...]

Ja heb je gelijk in zeker mijn toon kan ook anders ik ben ook zeker niet perfect.

Hallelujah. Hou dit vast.

En vergelijk jezelf nou niet met D. Gewoon echt niet doen.
quote:Nicotientje schreef op 23 november 2015 @ 19:50:

Las gister een halve liefdesverklaring van onze dichterlijke vrouwelijke vrouw die veroverd en in de watten gelegd wil worden aan raymond. Hij was de ideale man maar woonde net te ver.

Zie ik net zijn ultieme fantasie; kettingen zweepjes enz

Dacht aan een opbloeiende romance, denk nu aan t bijna gedempte kanaal

K

Nu moest ik loepen. Ze is alweer aan het daten lees ik. Typeje is het met 'wij vrouwen'. Ik moet meestal wel lachen

Ze is eerder achter een forummer aan gegaan, of hij achter haar ( weet zijn nick niet meer), dat glee ff een week of wat totdat ze volop ruzie kregen op het forum
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 23 november 2015 @ 20:37:

Whahahaha. Ik pies in mn broek.Dan moet je die tampon ff goed zetten hats
Je bent zelf een theepot
quote:EmmaSwan86 schreef op 23 november 2015 @ 20:33:

[...]

Ja heb je gelijk in zeker mijn toon kan ook anders ik ben ook zeker niet perfect.Dat is niemand hoor. Op een enkeling hier na ( ik zal wat posts voor zijn😉)
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 23 november 2015 @ 20:42:

Ik bedoelde Joe! En Sofia.

Hoe durft ie!
ah thnx dat jullie haar naam hebben aangepast!

Ja, ik ben heel blij voor hun! En morgen ga ik witte puntjes met knakworst klaar zetten voor de lunch. Wilde ze graag, en chocomel. Dus die heb ik net in huis gehaald. Blij dat die kleine zich hier zo fijn voelt. Tis allemaal niet niks met zo'n ziek broertje.

Nope. De hele zindelijkheidstraining van afgelopen maand naar god.Knijpen en ontspan, knijpen en ontspan.
quote:SuzanneSuus schreef op 23 november 2015 @ 20:44:

[...]

K

Nu moest ik loepen. Ze is alweer aan het daten lees ik. Typeje is het met 'wij vrouwen'. Ik moet meestal wel lachen

Ze is eerder achter een forummer aan gegaan, of hij achter haar ( weet zijn nick niet meer), dat glee ff een week of wat totdat ze volop ruzie kregen op het forum Echt? Dat heb ik gemist!

Dokter: maar mevrouw Tats, hoe kan dit nu toch? Het ging juist zo goed!

HT: ik weet het dokter, maar het is sterker dan ik.

Dokter: maar we moeten toch ontdekken hoe dat komt, pak uw voedseldagboekje van de afgelopen maand er eens bij.

HT: dat is het nu juist dokter, ik kon niet bij mijn dagboek, ik had een ban.

Dokter: verslikt zich en krijgt de hik ( hikt hierbij een hoop lucht naar binnen)

Dokter: een WAT mevrouw Tats.

HT: een ban mevrouw, dat ik er niet bij op mocht.

Dokter: ik begrijp -hik- het niet zo goed geloof -h-ik

HT: nou ik had dus straf.

Dokter: straf? Voor uw eetdagboek tegen broekpiesen? -hik- Waarom dan?

HT: nou, ik zong een liedje.

Dokter: mond valt open en daarbij ontsnapt ingehikte lucht; BURP

HT: hahahaha, nee dame, een burpie doe je zo. Kom op (trekt aan dokters arm en gaat samen door de knieën)

Dokter heeft daarna in verwarde toestand de praktijk verlaten....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:vivapimpelmees schreef op 23 november 2015 @ 20:53:

[...]

Echt? Dat heb ik gemist!War thf gaat dit over? Ik mis alles.
quote:SuzanneSuus schreef op 23 november 2015 @ 20:46:

[...]

Dat is niemand hoor. Op een enkeling hier na ( ik zal wat posts voor zijn😉)Het is of echt niemand of een enkeling wel .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:yasmijn schreef op 23 november 2015 @ 20:59:

[...]

War thf gaat dit over? Ik mis alles.Over de puntjesdame. Toch?
quote:vivapimpelmees schreef op 23 november 2015 @ 21:02:

[...]

Over de puntjesdame. Toch?Toch weer aan het daten?
quote:vivapimpelmees schreef op 23 november 2015 @ 20:53:

[...]

Echt? Dat heb ik gemist!Het was kort en bondig maar herinner het me nog goed. Een man die uitgesproken postte. Toevallig had ik het geglij gelezen, ze zochten elkaar op in topics en ineens ging het mis. Best sneu.
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 23 november 2015 @ 20:59:

[...]

War thf gaat dit over? Ik mis alles.Heul oud dingetje van Elle, niet interessant
Je bent zelf een theepot
quote:Kia-Ora schreef op 23 november 2015 @ 21:01:

[...]

Het is of echt niemand of een enkeling wel .Die zin had beter gekund ,1-0
Je bent zelf een theepot
quote:-RoseRed- schreef op 23 november 2015 @ 21:05:

[...]

Toch weer aan het daten?Yup
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven