Napraattopic deel 44

25-11-2015 20:15 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:zuipschuit schreef op 26 november 2015 @ 08:08:

[...]

Wie? En is miss Zwaan alweer opgerot?.....En dan maar klagen over de forummers op actueel.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Aemateur schreef op 26 november 2015 @ 08:13:

[...]

(die is juist vertrokken)Je moet daar om lachen?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Doreia schreef op 26 november 2015 @ 15:23:

[...]

En Alkanah Bent als verschrikkelijke vent

Heerlijk, ik heb de Dvd's

.

En David Caradine als.....*naam kwijt*

Die arme Madeline moest gered worden door Orry.
quote:ardni schreef op 26 november 2015 @ 10:11:

[...]

.

Leven, laten leven en niet te moeilijk doen.

Onaardig hoor,je collectief mengen in een conversatie en vervolgens iemand na vertrek uitlachen.

We zijn toch volwassenen, een beetje kinderachtig allemaal.+100
LOEP ME MAAR aub.
quote:yasmijn schreef op 26 november 2015 @ 15:25:

[...]

En David Caradine als.....*naam kwijt*

Die arme Madeline moest gered worden door Orry.

En Ashton die 'knopen ging verzamelen' van haar broers opleidingsklasje Een prachtig hoofd heeft zij stiekem.

En dan zijn blonde lieve zus, hoeheetzeookalweer, die met Billy ging En Virginia niet te vergeten. Oke, ik ga ze weer allemaal opnieuw kijken, dat blijkt wel weer!
quote:Doreia schreef op 26 november 2015 @ 15:29:

[...]

En Ashton die 'knopen ging verzamelen' van haar broers opleidingsklasje Een prachtig hoofd heeft zij stiekem.

En dan zijn blonde lieve zus, hoeheetzeookalweer, die met Billy ging En Virginia niet te vergeten. Oke, ik ga ze weer allemaal opnieuw kijken, dat blijkt wel weer!

O ja, die zus ja....

Ik heb beide actrices eigenlijk nooit meer gezien na die serie.

Terwijl ze ten tijde van N & S mateloos populair waren.

Brett heette die zus toch? In de serie?
quote:missie_m schreef op 26 november 2015 @ 14:56:

[...]

Wat betekend dat?

Een rode pen kon ik wel vinden!

Stam+t dus betekent!
Oh ja Brett!

Ashton had altijd prachtige jurken aan. Daar zou ik ook nog wel in willen rondwandelen. Met name een zwarte met rood van haar staat me nog goed voor de geest. Nee, die zussen heb ik niet meer gezien. Eens even op IMDB kijken wat er van ze is geworden.

Nee, niet veel meer. Tjonge. En ik zou haar anno nu niet meer herkennen als Ashton. https://www.google.nl/sea ... K7JAhUHtQ8KHYbpCnoQsAQIHw
quote:missie_m schreef op 26 november 2015 @ 15:26:

[...]

+100En zelf zit je de hele tijd mensen aan te spreken op hun gedrag. Leven en laten leven geldt voor iedereen, dus ook voor jou!
Nu wil ik ze ook hebben.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:missie_m schreef op 26 november 2015 @ 15:19:

[...]

.........ik kan helaas geen brakende smilie vinden voor onder deze posting. Zoek ik voor jouw postst ook al weken
North & South

Hier kan je de hele serie zien. Als je Youtube op autoplay laat staan kom je vanzelf bij het eind (ergens in seizoen 2 komt het van een andere uploader trouwens maar dat maakt verder niet uit, de serie loopt gewoon door).

Kwaliteit is niet de beste, maar goed het was dan ook 1985 ^^.

Ik krijg van die begintune alleen al kippenvel
quote:Eleonora-1 schreef op 26 november 2015 @ 14:49:

[...]

Ik mocht dat niet zien van mijn vooruitstrevende hippie ouders. We mochten wél kijken naar filmpjes over doodgeknuppelde zeehonden en de walvisjacht, of gezellig docu's over martelingen door de junta in Zuid-Amerika.

Dat wel.

Want dat was maatschappelijk verantwoord.

Maar Angelique of Dallas, nee...Wij zijn echt zusters............................
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:tattou schreef op 26 november 2015 @ 15:42:

North & South

Hier kan je de hele serie zien. Als je Youtube op autoplay laat staan kom je vanzelf bij het eind (ergens in seizoen 2 komt het van een andere uploader trouwens maar dat maakt verder niet uit, de serie loopt gewoon door).

Ik krijg van die begintune alleen al kippenvel Ik ook!!!
quote:yasmijn schreef op 26 november 2015 @ 15:14:

Het kloterige was dat Peyton Place op Ned 1 was en tegelijkertijd Daktari op Ned 2.

Meer zenders hadden we niet, lieve jonge kijkbuiskindertjes en een video was SF. Twee tv's in huis was ook onbestaanbaar.

Dus de moeders wilden PP kijken en de vaders en kinderen Daktari. Gaf strijd.

Evenals The Partridge Family op zondagavond tegenover Sport in Beeld (studio sport, voor de jonkies)

Dat gaf dan ook weer ruzie en gekibbel.Bij ons nooit gekibbel, mijn vader bepaalde, zoals dat vroeger normaal was.
quote:doornroosje9 schreef op 26 november 2015 @ 12:07:

[...]

Die bijles was toch allang voorbij? Je zei gisteren nog dat je je soms verveelde?Gelukkig sta jij bij mij onder de negeerknop..................
quote:Solomio schreef op 26 november 2015 @ 15:45:

[...]

Bij ons nooit gekibbel, mijn vader bepaalde, zoals dat vroeger normaal was. Wat een tijd...maar 2 (of 3?) zenders...alleen op woensdagmiddag "kinder tv"... niet meer voor te stellen. Mijn moeder bepaalde
quote:Solomio schreef op 26 november 2015 @ 15:47:

[...]

Gelukkig sta jij bij mij onder de negeerknop.................. Als dat echt zo is, dan gaat er ergens iets mis.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:ana_isabel schreef op 26 november 2015 @ 15:48:

[...]

Wat een tijd...maar 2 (of 3?) zenders...alleen op woensdagmiddag "kinder tv"... niet meer voor te stellen. Mijn moeder bepaalde

Kinder tv was voor ons sowieso niet aan de orde. Tv was voor het journaal, de actualiteiten, sport en Tatort.

Tussen mijn vader en mij is het slecht afgelopen.
quote:tattou schreef op 26 november 2015 @ 15:42:

North & South

Ik krijg van die begintune alleen al kippenvel Dank je! ik ga eens kijken.
quote:Solomio schreef op 26 november 2015 @ 15:51:

[...]

Kinder tv was voor ons sowieso niet aan de orde. Tv was voor het journaal, de actualiteiten, sport en Tatort.

Tussen mijn vader en mij is het slecht afgelopen.

Aaah dat is wel treurig....

Ook geen " film van Ome Willem, Maja de bij " enz"???..
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 november 2015 @ 15:53:

[...]

Dank je! ik ga eens kijken.Ik kon het ook niet nalaten even aan te klikken...heerlijk die openings tune.
quote:ana_isabel schreef op 26 november 2015 @ 15:53:

[...]

Aaah dat is wel treurig....

Ook geen " film van Ome Willem, Maja de bij " enz"???..Ik denk dat ik net ietsje ouder ben, maar ik mocht heel veel dingen niet kijken. Keek ik bij mijn vriendinnetje.
quote:Solomio schreef op 26 november 2015 @ 15:57:

[...]

Ik denk dat ik net ietsje ouder ben, maar ik mocht heel veel dingen niet kijken. Keek ik bij mijn vriendinnetje.

Slim!

Ik kan mij nog heel goed herinneren hoe de eerste aflevering van "the a-team" werd aangekondigd;" niet voor jeugdige kijkers". Ik keek hem samen met mijn vader. Wat een lachertje was dat! (Toen al..)
quote:missie_m schreef op 26 november 2015 @ 14:54:

[...]

Inderdaad. Maar mag ik nu niet meer reageren op reactie's van deel 43? Ik denk "deel 44 alweer" en dan heeft deel 44 alweer 10 bladzijdes.Ik loop achter of jullie lopen hollen ver-vooruit

ps. Ik had willen reageren op Tam (?) en Simbalabimba omdat ze een vraag stelden maar niet goed hadden gelezen.Reageer maar hoor.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven