Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Poltergeist2016 schreef op 06 december 2015 @ 15:12:

[...]

Ik heb ooit zo een paar uur zitten puzzelen om de lampjes uit elkaar te krijgen, voor ze weer terug de doos in gingen, had ze ver weg gemikt, kwam mijn pa binnen, en had het binnen 10 minuten netjes terug in de doos. Ik had net honderd nieuwe die al in de knoop uit de verpakking kwamen
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 december 2015 @ 17:56:

[...]

Ik had net honderd nieuwe die al in de knoop uit de verpakking kwamen Ja, dat zijn de nieuwerwetse, met die superdunne snoertjes.
IK heb 500 gekleurde lampjes (die nu nog op zolder liggen)
quote:Poltergeist2016 schreef op 06 december 2015 @ 18:01:

[...]

Ja, dat zijn de nieuwerwetse, met die superdunne snoertjes.

Die grote vond ik ook handiger, maar die staan zo stom in ons ieniemienie boompje.

Boompje is trouwens wel heel mooi geworden, en zoon is apetrots op de vrucht van zijn arbeid .
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 18:02:

IK heb 500 gekleurde lampjes (die nu nog op zolder liggen)

Ik heb op dit moment alleen witte, maar ik moet er nog 2x50 hebben voor de ramen en die worden absoluut gekleurd .

Edit: en nee, geen led natuurlijk. Brrrr. Maar wel kleintjes, niet van die zogenaamde kaarsjes.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 december 2015 @ 18:05:

[...]

Ik heb op dit moment alleen witte, maar ik moet er nog 2x50 hebben voor de ramen en die worden absoluut gekleurd .

Ik heb nog van die echte lampjes, geen koud LED.

En dan ook allemaal gekleurde en verschillende ballen en een hardroze/rode piek met glitters. Ik houd van een kitsch kerstboom
Ik kijk Nashville wat een heerlijk foute serie met lekkere muziek!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 18:07:

[...]

Ik heb nog van die echte lampjes, geen koud LED.

En dan ook allemaal gekleurde en verschillende ballen en een hardroze/rode piek met glitters. Ik houd van een kitsch kerstboom Ons boompje heeft ook alle kleuren van de regenboog, heerlijk toch? Vroegah mocht er thuis alleen wit in de boom, zo saai. En elk jaar hetzelfde spul, dat soms godbeterhet nog met zilverpoets moest worden gedaan. Ik was alleen dol op dat zilveren vogeltje, op een knijpertje. Daar zat ook kunstsneeuw op
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 december 2015 @ 18:13:

[...]

Ons boompje heeft ook alle kleuren van de regenboog, heerlijk toch? Vroegah mocht er thuis alleen wit in de boom, zo saai. En elk jaar hetzelfde spul, dat soms godbeterhet nog met zilverpoets moest worden gedaan. Ik was alleen dol op dat zilveren vogeltje, op een knijpertje. Daar zat ook kunstsneeuw op O vogeltjes! Elk jaar kopen we er eentje bij
Ik heb zelfs nog een paar kerstballen van mijn oma. Houten poppetjes
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 december 2015 @ 17:56:

[...]

Ik had net honderd nieuwe die al in de knoop uit de verpakking kwamen Ik heb zes jaar terug weer grote kaarsjes gekocht, met zo'n knijpertje. Alle kaarsjes op een kartonnetje en nooit meer in de knoop.
De kringloop ligt er vol mee voor weinig geld. Ik vind ze nog steeds de mooiste.
Ja, ik had dus ook houten poppetjes, vilten poppetjes, vogeltjes met knijpertje, kerstballen zoals kleine huisjes, hondjes, en ook veel andere leuke dingen. En die kan ik dus niet vinden. Vijf jaar over gedaan om te verzamelen, alles rood met wit of bont gekleurd. Ons pand heeft drie verdiepingen en is zo'n 200 m2, schat ik, dus ik ben nog even zoet. Ik had hem verplaatst, dat weet ik nog wel maar waar naar toe... Misschien helpt het om een kerstfilm te kijken om mijn geheugen te triggeren, zucht.
Ik moet nog lampjes voor buiten maar er stond file voor het tuincentrum dus dat maar overgeslagen
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 december 2015 @ 17:54:

[...]

Grappig, ik heb ook een crush voor capibara's Capibara's zijn geweldig! Ze poepen in het water. Dus je mot wel een zwembad hebben en poep hengelen, denk ik. Maar ze kunnen ook bij je in bed slapen en zijn net grote honden. Ik hoop stiekem dat het ooit een trend wordt want ze kunnen leven in een gematigd klimaat, dacht ik. Ik mag toch dromen!
quote:SaveTheDay schreef op 06 december 2015 @ 18:21:

Ik moet nog lampjes voor buiten maar er stond file voor het tuincentrum dus dat maar overgeslagen Vanochtend om 10.00 kon je in alle stilte winkelen. Het was een genot een tuincentrum voor jezelf.
250 euro voor een kaartje voor Adèle
quote:Poltergeist2016 schreef op 06 december 2015 @ 18:26:

[...]

Vanochtend om 10.00 kon je in alle stilte winkelen. Het was een genot een tuincentrum voor jezelf.Tja, ik was lui vanmorgen
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 18:27:

250 euro voor een kaartje voor Adèle Wat!
quote:SaveTheDay schreef op 06 december 2015 @ 18:28:

[...]

Wat! Dat was ook mijn eerste gedachte
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 18:29:

[...]

Dat was ook mijn eerste gedachte

Koekoek

Moi, je hebt mail trouwens
quote:LittleRedRidingHood schreef op 06 december 2015 @ 18:40:

[...]

Koekoek

Moi, je hebt mail trouwens Superbedankt!
Ik ga voorlopig geen Klaaszooi opruimen en geen Kerstzooi optuigen.

Sterker nog, ik ben van plan om een paar dagen he-le-maal niks te doen. Niet wassen, niet zuigen, niet koken. Heerlijk!

Helaas zal het in de praktijk wel weer bij een voornemen blijven, maar die gedachte is zo fijn
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 18:15:

[...]

O vogeltjes! Elk jaar kopen we er eentje bij Ik ook! Als ik 110 ben, heb ik alleen nog maar vogeltjes in de boom!
quote:yette schreef op 06 december 2015 @ 19:55:

Ik ga voorlopig geen Klaaszooi opruimen en geen Kerstzooi optuigen.

Sterker nog, ik ben van plan om een paar dagen he-le-maal niks te doen. Niet wassen, niet zuigen, niet koken. Heerlijk!

Helaas zal het in de praktijk wel weer bij een voornemen blijven, maar die gedachte is zo fijn Gewoon even op je handen zitten Yette.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven