Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:lurkert schreef op 06 december 2015 @ 14:31:

[...]

Dat is waar maar moet er toch nog er om lachen hoor!Ik ook hoor! Die eerste (niet geregisseerde) blijft hilarisch.
Bij ons staat de kerstboom al een maand.
Ik sta nog Sint kadootjes in te pakken
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 06 december 2015 @ 14:36:

Ik sta nog Sint kadootjes in te pakken
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 december 2015 @ 14:34:

Kerstlaarsjes

Het liefst zou ik geen kerstboom neerzetten.
Is het weer zover moslimgebash het was een tijdje rustig
Mijn vader was altijd een heel rustige man, vloekte nooit, werd zelden boos todat mijn moeder zei: man wij gaan vandaag de kerstboom optuigen. Hij kreeg de doos met kerstlampjes in het snotje en veranderde op slag in een duiveltje compleet met krachttermen, wij als kinderen vonden dat altijd prachtig.
Boots, wat een mooie laarsjes!

Ik ben in oude stijl
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 december 2015 @ 14:45:

Boots, wat een mooie laarsjes!

Ik ben in oude stijl Stone, je ava past niet goed. Enn heeft een beter passende geplaatst.
quote:Moiren_ schreef op 06 december 2015 @ 14:46:

[...]

Stone, je ava past niet goed. Enn heeft een beter passende geplaatst.Dank je ik ga gelijk even kijken!
ach, ik denk dan bij mij zelf, eindelijk heb ik die man die de kaarsjes in de kerstboom doet, kan ik eindelijk eens blijven zitten na jarenlang het zelf te hebben gedaan.

Ik kijk graag toe! Ook met het opruimen van de kerstboom, Stil in een hoekje blijven zitten, en als hij de deur uit is, de stofzuiger pakken.
quote:lurkert schreef op 06 december 2015 @ 14:39:

Mijn vader was altijd een heel rustige man, vloekte nooit, werd zelden boos todat mijn moeder zei: man wij gaan vandaag de kerstboom optuigen. Hij kreeg de doos met kerstlampjes in het snotje en veranderde op slag in een duiveltje compleet met krachttermen, wij als kinderen vonden dat altijd prachtig.
quote:lurkert schreef op 06 december 2015 @ 14:39:

Bij ons thuis was het precies andersom. De man had totaal geen geduld, behalve bij het ontrafelen van de lampjes.

Ik lijk op mijn pa.
quote:hatsetats schreef op 06 december 2015 @ 15:10:

[...]

Bij ons thuis was het precies andersom. De man had totaal geen geduld, behalve bij het ontrafelen van de lampjes.

Ik lijk op mijn pa.Ik heb ooit zo een paar uur zitten puzzelen om de lampjes uit elkaar te krijgen, voor ze weer terug de doos in gingen, had ze ver weg gemikt, kwam mijn pa binnen, en had het binnen 10 minuten netjes terug in de doos.
Ik heb meteen dat liedje van Bram en Freek in mijn hoofd : Dat wordt weer nieuwe woorden leren. Het is oud, uit de jaren 70 maar wel treffend.
quote:Poltergeist2016 schreef op 06 december 2015 @ 15:12:

[...]

Ik heb ooit zo een paar uur zitten puzzelen om de lampjes uit elkaar te krijgen, voor ze weer terug de doos in gingen, had ze ver weg gemikt, kwam mijn pa binnen, en had het binnen 10 minuten netjes terug in de doos.
quote:hatsetats schreef op 06 december 2015 @ 15:10:

[...]

Ik lijk op mijn pa.Ik lijk ook op mijn pap dus man deed voor we poes hadden de lampjes in de boom, beter voor iedereen
Hier staat het kerstgevaarte ook weer. Zitten al lampjes in, scheelt een boel gevloek. Was effe vergeten hoeveel zooi je er in kwijt kan. Het ergste is dat ie op 1 januari ook weer leeg moet
Het gaat hier niet afkomen. Hij is nog druk aan het zagen om hem passend te maken en de 'takken moeten uithangen'.

Dus we gaan met wat vriendenstellen een borrel of wat doen.Die worstelen ook met bomen die moeten 'uithangen'.
quote:Grobbekuiken schreef op 06 december 2015 @ 15:25:

Hier staat het kerstgevaarte ook weer. Zitten al lampjes in, scheelt een boel gevloek. Was effe vergeten hoeveel zooi je er in kwijt kan. Het ergste is dat ie op 1 januari ook weer leeg moet

Dat gaat hier dan wel weer snel. Maar het opzetten?

Het moet ook altijd een debiele grote boom zijn. En mijn woonkamer is niet groot. Wel een slagveld inmiddels.
Jeetje wat leuk zo iedereen in kerstsfeer.
Ik.

Leer.

Het.

Nooit
quote:hatsetats schreef op 06 december 2015 @ 16:14:

Ik.

Leer.

Het.

NooitWat niet?
Je bent zelf een theepot
quote:yasmijn schreef op 06 december 2015 @ 15:29:

[...]

Dat gaat hier dan wel weer snel. Maar het opzetten?

Het moet ook altijd een debiele grote boom zijn. En mijn woonkamer is niet groot. Wel een slagveld inmiddels.En nog steeds geen wijn gehad? Oei oei.
Enn is echt een held.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven