Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik weet nog steeds niet wie Leo is. Best kans dat ik haar niet eens ken van naam van tv of wat dan ook want ik volg niet zoveel eigenlijk. Vele BNers ken ik niet, lullig eigenlijk voor ze. Ik ben wel fan van Leo maar da's gewoon van hier.
X
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
O ik vraag me wel af wat Leo leuker vind, haar bekendheid in de echte wereld of hier.
quote:feow schreef op 07 december 2015 @ 23:39:

[...]

Je hebt gelijk. Ik had hem niet eens geopend.Eigenlijk had ik het niet moeten zeggen. Met zo'n verkeerde link is iemands privacy pas echt gewaarborgd.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Chiefseattle schreef op 07 december 2015 @ 23:41:

O ik vraag me wel af wat Leo leuker vind, haar bekendheid in de echte wereld of hier.

Ik zet in op brood op de plank.

Ik zou trouwens geen een BN'er herkennen. Ik heb geen idee wie de BN'ers zijn. Carice van Houten herkende ik ook pas nadat ik haar voor de 5de keer in GoT zag en ook alleen doordat ik haar stem herkende en ben gaan googlen
Oh sorry. Was niet onaardig bedoeld.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 23:45:

[...]

Ik zou trouwens geen een BN'er herkennen. Ik heb geen idee wie de BN'ers zijn. Carice van Houten herkende ik ook pas nadat ik haar voor de 5de keer in GoT zag en ook alleen doordat ik haar stem herkende en ben gaan googlen

Carice ken ik alleen van Minoes. Goeie film man. Veel BNers zijn bekend door series of presenteren van shows enzo en daar kijk ik niet naar. Ik ken eigenlijk vooral namen die ik met koppensnellen lees in de krant. Geen idee wat ze doen eigenlijk. Waar is die Sabia nou eigenlijk bekend van bv.

Volgens mij vind Leo ons veel leuker! He Leo? Geld is toch helemaal niet belangrijk.
quote:Solomio schreef op 07 december 2015 @ 23:36:

[...]

Die link die Grez plaatst is helemaal niet van Leo's festival.

Precies.

Hart-stik-ke lief bedoeld hoor maar inderdaad
En heb je gewonnen?
Hello girls!

Het is hier fantastisch.

Morgen de eh... 'award show' dinges, avond.

Excelente tomaten heeft men in dit land, ik raak niet uitgegeten.

Verder een nogal gehorige hotelkamer en bovenburen die ontzettend in de liefde geloven.

Een badkamer met een bidet maar geen idee hoe het werkt en een demonstratie durf ik niet te vragen. De lift is stuk en mijn kamer is op de vijfde verdieping maar verder louter gezelligheid en jolijt.

O, ik bedenk ineens dat ik het bidet tóch snap!

Even omdenken begrijp ik nu.

Letterlijk andersom.....

Internet is zo snel als dikke poep hier op mijn kamer, dus vandaar op dit tijdstip een bericht, ineens heb ik vier strepen power, meestal maar één streepje en dan kan ik nauwelijks een pagina laden, laat staan posten. Ik dacht, ik maak er even gebruik van.

Yet, denk aan je hoor!

Zoen mensen!
Succes en veel plezier met de "award show" dinges!
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 december 2015 @ 22:50:

[...]

Dat is ook zo. Je had een mooie post geschreven over leerlingen en hoe die lanzaam kunnen groeien en ik wilde er nog op reageren maar kan hem niet meer terugvinden. Maar dat is inderdaad mooi. Zulke studenten doen me veel meer dan de haantje de voorsten. Daar heb ik eigenlijk weinig mee. Die redden zich wel en vinden zich net te vaak heel wat.Nou ja zeg!
Schrijf jij zoveul hier Woll dat zelfs loepen kansloos is bij jou?
Tjemig Cor, wat was jij vroeg. Werk ze vandaag.
Is mijn sterke punt he.. Vroeg. Lol
En jij ook! (Werk ze bedoel ik)
Thanks. Gaat wel goedkomen vandaag.
Ik denk ook aan jou Lé

toi-toi-toi!
quote:Moiren_ schreef op 07 december 2015 @ 23:45:

[...]

Ik zou trouwens geen een BN'er herkennen. Ik heb geen idee wie de BN'ers zijn. Carice van Houten herkende ik ook pas nadat ik haar voor de 5de keer in GoT zag en ook alleen doordat ik haar stem herkende en ben gaan googlen Dat heb ik ook, ook als ik ze in net echt tegen kom. Twee jaar geleden met een iets minder bekende acteur op een camping gestaan. Ik me een week afgevraagd waar ik die man van kende. Hij kwam me zo bekend voor. Woonde hij in ons dorp? Was hij ooit klant van de bank waar ik werkte? Kwam niet in me op om te bedenken dat het een BNer was. Tot onze kinderen dat hoorden, van zijn kinderen.
Succes Eleonora!
Leuke dag voor de boeg?
quote:Corona67 schreef op 08 december 2015 @ 06:39:

Schrijf jij zoveul hier Woll dat zelfs loepen kansloos is bij jou?

Probeer het eens zou ik zeggen.

Maar mijn opmerking is omdat GG twee forummers verwart.
quote:Corona67 schreef op 08 december 2015 @ 06:56:

Leuke dag voor de boeg?

Rustige dag als het goed is, waarop ik een flinke berg administratie kan wegwerken.

Haha, daar kan ik soms best blij mee zijn.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 december 2015 @ 17:33:

[...]

GG, is het niet o zo mooi, als je een hele zwakke student ziet groeien en groeien. Zoveel karakter en doorzettingsvermogen, en dan nog bescheiden ook. Vandaag had ik zo iemand in mijn les. Daar geniet ik van, daar kom ik voor uit mijn bed 's ochtends.Deze toch?
En admin bijwerken geeft soms rust he.. Moet het ook weer eens doen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven