Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 7 december 2015 om 22:40
maandag 7 december 2015 om 22:45
maandag 7 december 2015 om 22:50
quote:barbaracartland schreef op 07 december 2015 @ 22:43:
Beeldig.
Ik twijfel nog over een kerstavatar. Ik vind Barbara zo ook wel feestelijk genoeg.Dat is ook zo. Je had een mooie post geschreven over leerlingen en hoe die lanzaam kunnen groeien en ik wilde er nog op reageren maar kan hem niet meer terugvinden. Maar dat is inderdaad mooi. Zulke studenten doen me veel meer dan de haantje de voorsten. Daar heb ik eigenlijk weinig mee. Die redden zich wel en vinden zich net te vaak heel wat.
Beeldig.
Ik twijfel nog over een kerstavatar. Ik vind Barbara zo ook wel feestelijk genoeg.Dat is ook zo. Je had een mooie post geschreven over leerlingen en hoe die lanzaam kunnen groeien en ik wilde er nog op reageren maar kan hem niet meer terugvinden. Maar dat is inderdaad mooi. Zulke studenten doen me veel meer dan de haantje de voorsten. Daar heb ik eigenlijk weinig mee. Die redden zich wel en vinden zich net te vaak heel wat.
IMHO
maandag 7 december 2015 om 22:53
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 december 2015 @ 22:50:
[...]
Dat is ook zo. Je had een mooie post geschreven over leerlingen en hoe die lanzaam kunnen groeien en ik wilde er nog op reageren maar kan hem niet meer terugvinden. Maar dat is inderdaad mooi. Zulke studenten doen me veel meer dan de haantje de voorsten. Daar heb ik eigenlijk weinig mee. Die redden zich wel en vinden zich net te vaak heel wat.Tip: Bar loepen en dan alle berichten
[...]
Dat is ook zo. Je had een mooie post geschreven over leerlingen en hoe die lanzaam kunnen groeien en ik wilde er nog op reageren maar kan hem niet meer terugvinden. Maar dat is inderdaad mooi. Zulke studenten doen me veel meer dan de haantje de voorsten. Daar heb ik eigenlijk weinig mee. Die redden zich wel en vinden zich net te vaak heel wat.Tip: Bar loepen en dan alle berichten
Je bent zelf een theepot
maandag 7 december 2015 om 22:57
http://www.filmmakerfest.com/Festival/689
Als je rechtsklikt en vertalen kiest snap je nog wat er staat ook. [...]
Als je rechtsklikt en vertalen kiest snap je nog wat er staat ook. [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2015 23:22
Reden: naam forummer verwijderd
Reden: naam forummer verwijderd
% gewijzigd
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
maandag 7 december 2015 om 23:23
maandag 7 december 2015 om 23:36
maandag 7 december 2015 om 23:38
quote:feow schreef op 07 december 2015 @ 23:33:
Jij bent ook niet achterlijk. Een mens kan zich vergissen. Loep haar anders even en kijk wat ze gewijzigd heeft en ook welke quotes ze door anderen heeft laten wijzigen.
Ze wil dit niet.
Forumerserewoord.
Dat had je toch gewoon even relaxed uit kunnen leggen? Ik had er geen idee van dat ze berichten had zitten wijzigen. Ik heb alleen gezien dat het hier voluit geschreven is.
En dan is : haal weg aub best vreemd.
Jij bent ook niet achterlijk. Een mens kan zich vergissen. Loep haar anders even en kijk wat ze gewijzigd heeft en ook welke quotes ze door anderen heeft laten wijzigen.
Ze wil dit niet.
Forumerserewoord.
Dat had je toch gewoon even relaxed uit kunnen leggen? Ik had er geen idee van dat ze berichten had zitten wijzigen. Ik heb alleen gezien dat het hier voluit geschreven is.
En dan is : haal weg aub best vreemd.