Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 november 2015 om 19:49
quote:pomona-struik schreef op 30 november 2015 @ 18:38:
[...]
Dankjewel, ik ben wel bang. Vooral voor narcose.
Dat zijn veel mensen maar echt,niet,nodig. De operatie zelf is best pittig en wellicht niet 'standaard' maar dat kan ik niet inschatten.
Ga op zoek naar een goede orthopeed, daar wil ik je best bij helpen.
Het is heel goed dat je je nu laat opereren, dan ben je nog het fitst. Als je lang zou wachten wordt de operatie en herstel zwaarder.
[...]
Dankjewel, ik ben wel bang. Vooral voor narcose.
Dat zijn veel mensen maar echt,niet,nodig. De operatie zelf is best pittig en wellicht niet 'standaard' maar dat kan ik niet inschatten.
Ga op zoek naar een goede orthopeed, daar wil ik je best bij helpen.
Het is heel goed dat je je nu laat opereren, dan ben je nog het fitst. Als je lang zou wachten wordt de operatie en herstel zwaarder.
Je bent zelf een theepot
maandag 30 november 2015 om 19:51
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 november 2015 @ 19:20:
Morgen heb ik functioneringsgesprek. Dus nu moet ik een achterlijk formulier invullen, met ontwikkeldoelen, smart geformuleerd, op korte, middellange, lange termijn. Blablabla. En dan nog gelinkt aan mijn vorige popformulier, het beleidsplan, het meerjarenplan, het "hoe zet ik mijn personeel aan tot wanhoop en zelfdestructie"zeikHR plan, het "Even de tijd van mijn medewerkers verspillen met domme, zinloze ontwikkelBS" plan.
Man, man, man wat heb ik er toch een hekel aan. Zo'n dom, onnodig, irritant gezwets. Maar ja, nieuwe leidinggevende is iemand die makkelijker klaarkomt als de formuliertjes netjes zijn ingevuld en de spreadsheetjes kloppen. Dus helaas komen we er niet meer mee weg, zoals voorheen, om gezellig een uurtje te babbelen en vervolgens weer heel hard aan het werk te gaan om goed onderwijs te verzorgen.
Zo.
Waar is de kotssmiley als je hem nodig hebt.Je krijgt een knuffel
Morgen heb ik functioneringsgesprek. Dus nu moet ik een achterlijk formulier invullen, met ontwikkeldoelen, smart geformuleerd, op korte, middellange, lange termijn. Blablabla. En dan nog gelinkt aan mijn vorige popformulier, het beleidsplan, het meerjarenplan, het "hoe zet ik mijn personeel aan tot wanhoop en zelfdestructie"zeikHR plan, het "Even de tijd van mijn medewerkers verspillen met domme, zinloze ontwikkelBS" plan.
Man, man, man wat heb ik er toch een hekel aan. Zo'n dom, onnodig, irritant gezwets. Maar ja, nieuwe leidinggevende is iemand die makkelijker klaarkomt als de formuliertjes netjes zijn ingevuld en de spreadsheetjes kloppen. Dus helaas komen we er niet meer mee weg, zoals voorheen, om gezellig een uurtje te babbelen en vervolgens weer heel hard aan het werk te gaan om goed onderwijs te verzorgen.
Zo.
Waar is de kotssmiley als je hem nodig hebt.Je krijgt een knuffel
Je bent zelf een theepot
maandag 30 november 2015 om 19:52
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 november 2015 @ 19:20:
Zo.
Waar is de kotssmiley als je hem nodig hebt.Maar nu is de hamvraag; wil je wel een klaarkomende leidinggevende tegenover je?
Zo.
Waar is de kotssmiley als je hem nodig hebt.Maar nu is de hamvraag; wil je wel een klaarkomende leidinggevende tegenover je?
maandag 30 november 2015 om 19:56
quote:yette schreef op 30 november 2015 @ 19:55:
Niks teruggelezen, kom alleen even melden dat mijn dochter deze week opgenomen wordt vanwege 'neurologisch falen'. Ze krijgt oa een MRI & ruggemergpunctie.
En nu ga ik ff school mailen en de oma's bellen.
KUT!
Jezus Yette wat een schrik zeg. Arme meid, arme jullie.
Stomme vraag misschien, maar kan het epilepsie zijn net als bij zoon?
Niks teruggelezen, kom alleen even melden dat mijn dochter deze week opgenomen wordt vanwege 'neurologisch falen'. Ze krijgt oa een MRI & ruggemergpunctie.
KUT!
Jezus Yette wat een schrik zeg. Arme meid, arme jullie.
Stomme vraag misschien, maar kan het epilepsie zijn net als bij zoon?
maandag 30 november 2015 om 19:56
maandag 30 november 2015 om 19:58
quote:missie_m schreef op 30 november 2015 @ 18:52:
[...]
Ze krijgt toch een nieuwe heup? Ik kan me niet voorstellen dat zo'n operatie met een ruggeprik word gedaan. Waarom niet? Ideaal juist.
[...]
Ze krijgt toch een nieuwe heup? Ik kan me niet voorstellen dat zo'n operatie met een ruggeprik word gedaan. Waarom niet? Ideaal juist.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 30 november 2015 om 19:59
KUT!
Jeetje Yette.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
KUT!
Jeetje Yette.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
maandag 30 november 2015 om 20:03
quote:fietsie schreef op 30 november 2015 @ 18:40:
Wat een vreselijk weer nu weer. Zo hier thuis vergadering, ingelast overleg omdat sommige dingen niet tot na de feestdagen kunnen wachten. Staan er straks vier van de regen druipende mannen in mijn keuken. Ze hebben of geen auto of zelfs nog geen rijbewijs, komen allemaal op de fiets. Vergaderen mocht ook elders van mij, maar van die jongens wonen er ook nog twee bij pa en moe, dus die kunnen niet adhoc zomaar de huiskamer claimen.
Ze doen ook allemaal straks hun schoenen uit, is het dan gek als ik er iets in doe?Nee is leuk
Wat een vreselijk weer nu weer. Zo hier thuis vergadering, ingelast overleg omdat sommige dingen niet tot na de feestdagen kunnen wachten. Staan er straks vier van de regen druipende mannen in mijn keuken. Ze hebben of geen auto of zelfs nog geen rijbewijs, komen allemaal op de fiets. Vergaderen mocht ook elders van mij, maar van die jongens wonen er ook nog twee bij pa en moe, dus die kunnen niet adhoc zomaar de huiskamer claimen.
Ze doen ook allemaal straks hun schoenen uit, is het dan gek als ik er iets in doe?Nee is leuk
I like being a mess. It's who I am.
maandag 30 november 2015 om 20:03
quote:Eleonora-1 schreef op 30 november 2015 @ 18:29:
[...]
Je mag het heel raar vinden.
Dat is het misschien ook, maar de tranen staan in mijn ogen na het lezen van je bericht.
Ik ben ontzettend blij voor je en ook ergens trots dat je deze beslissing neemt.
Ik gun je van harte een pijnvrij leven!
Jij bent echt lief.
[...]
Je mag het heel raar vinden.
Dat is het misschien ook, maar de tranen staan in mijn ogen na het lezen van je bericht.
Ik ben ontzettend blij voor je en ook ergens trots dat je deze beslissing neemt.
Ik gun je van harte een pijnvrij leven!
Jij bent echt lief.
maandag 30 november 2015 om 20:05
maandag 30 november 2015 om 20:06
quote:pomona-struik schreef op 30 november 2015 @ 18:38:
[...]
Dankjewel, ik ben wel bang. Vooral voor narcose.Ik ben één keer geopereerd en zo was ik gezellig aan het kletsen met de narcotiseur en zo werd ik weer wakker op de uitslaapkamer. Bijzonder wel dat je gewoon niks meemaakt
[...]
Dankjewel, ik ben wel bang. Vooral voor narcose.Ik ben één keer geopereerd en zo was ik gezellig aan het kletsen met de narcotiseur en zo werd ik weer wakker op de uitslaapkamer. Bijzonder wel dat je gewoon niks meemaakt
maandag 30 november 2015 om 20:07
KUT!
Wat vreselijk voor jullie zeg....
Ik denk aan je.
Heel veel sterkte weer.
KUT!
Wat vreselijk voor jullie zeg....
Ik denk aan je.
Heel veel sterkte weer.
maandag 30 november 2015 om 20:08
KUT!Wat erg
KUT!Wat erg
maandag 30 november 2015 om 20:08
quote:SuzanneSuus schreef op 30 november 2015 @ 20:05:
[...]
Er zijn verrassend weinig collega's die voor een spinaal zouden kiezen
Lekker slapen Pom en nogmaals: ik wil met je meedenken voor een goede orthopeedHaha, ik heb een genetisch defectje waardoor narcose bij mij niet de voorkeur heeft, dus als het maar enigszins mogelijk is krijg ik een ruggenprik.
[...]
Er zijn verrassend weinig collega's die voor een spinaal zouden kiezen
Lekker slapen Pom en nogmaals: ik wil met je meedenken voor een goede orthopeedHaha, ik heb een genetisch defectje waardoor narcose bij mij niet de voorkeur heeft, dus als het maar enigszins mogelijk is krijg ik een ruggenprik.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.