Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 1 december 2015 om 19:00
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 december 2015 @ 18:57:
Whut? Dubbeltje een perma? Wrom?
Wegens een fittie in het Sabia-topic. Zó jammer dat ik dat gemist heb
Heb in het vorige deel nog wel meegeschreven maar dit deel werd me wat te gortig.
En die marga is ook
Er staat trouwens iets over in het CM-topic.
Whut? Dubbeltje een perma? Wrom?
Heb in het vorige deel nog wel meegeschreven maar dit deel werd me wat te gortig.
En die marga is ook
dinsdag 1 december 2015 om 19:02
dinsdag 1 december 2015 om 19:05
quote:Eleonora-1 schreef op 01 december 2015 @ 19:01:
Omdat ze in ging tegen een zekere Marga op het Sabia topic.
Tenminste, dat denk ik.
Of ze daar nou een perma voor kreeg...misschien eerdere bannen gehad of zo.Dubbeltje heeft inderdaad wel meerdere bannen gehad. Maar een perma vanwege een topic over Sabia? Jezus. Hoe belangrijk moet je dat BN-gedoe wel vinden zeg, dat je daar een perma voor wilt riskeren.
Omdat ze in ging tegen een zekere Marga op het Sabia topic.
Tenminste, dat denk ik.
Of ze daar nou een perma voor kreeg...misschien eerdere bannen gehad of zo.Dubbeltje heeft inderdaad wel meerdere bannen gehad. Maar een perma vanwege een topic over Sabia? Jezus. Hoe belangrijk moet je dat BN-gedoe wel vinden zeg, dat je daar een perma voor wilt riskeren.
dinsdag 1 december 2015 om 19:07
quote:Honeymoonquiz schreef op 01 december 2015 @ 19:00:
[...]
En die marga is ook
Mjah, het zat er in.
Prijsschieten was het daar.
Bloosje kreeg vandaag ook de volle laag. Om een paar normale postings.
Ben benieuwd of Marga zelf ook iets te horen krijgt.
[...]
En die marga is ook
Mjah, het zat er in.
Prijsschieten was het daar.
Bloosje kreeg vandaag ook de volle laag. Om een paar normale postings.
Ben benieuwd of Marga zelf ook iets te horen krijgt.
dinsdag 1 december 2015 om 19:08
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 december 2015 @ 19:05:
[...]
Dubbeltje heeft inderdaad wel meerdere bannen gehad. Maar een perma vanwege een topic over Sabia? Jezus. Hoe belangrijk moet je dat BN-gedoe wel vinden zeg, dat je daar een perma voor wilt riskeren.Nou ja die marga is nogal van de complottheorieën en andere onwaarschijnlijkheden over Sabia en haar zwangerschap. Oh ja, en ietwat ehm, obsessief met sabia-gate bezig. En daar gingen wat mensen tegenin. Dubbeltje kennelijk iets te enthousiast.
[...]
Dubbeltje heeft inderdaad wel meerdere bannen gehad. Maar een perma vanwege een topic over Sabia? Jezus. Hoe belangrijk moet je dat BN-gedoe wel vinden zeg, dat je daar een perma voor wilt riskeren.Nou ja die marga is nogal van de complottheorieën en andere onwaarschijnlijkheden over Sabia en haar zwangerschap. Oh ja, en ietwat ehm, obsessief met sabia-gate bezig. En daar gingen wat mensen tegenin. Dubbeltje kennelijk iets te enthousiast.
dinsdag 1 december 2015 om 19:10
dinsdag 1 december 2015 om 19:11
quote:Honeymoonquiz schreef op 01 december 2015 @ 19:08:
[...]
Nou ja die marga is nogal van de complottheorieën en andere onwaarschijnlijkheden over Sabia en haar zwangerschap. Oh ja, en ietwat ehm, obsessief met sabia-gate bezig. En daar gingen wat mensen tegenin. Dubbeltje kennelijk iets te enthousiast.
Jammer dat ik het gemist heb .
Maar het valt me toch wel een beetje tegen van Dubbeltje, ik had haar slimmer ingeschat.
[...]
Nou ja die marga is nogal van de complottheorieën en andere onwaarschijnlijkheden over Sabia en haar zwangerschap. Oh ja, en ietwat ehm, obsessief met sabia-gate bezig. En daar gingen wat mensen tegenin. Dubbeltje kennelijk iets te enthousiast.
Jammer dat ik het gemist heb .
Maar het valt me toch wel een beetje tegen van Dubbeltje, ik had haar slimmer ingeschat.
dinsdag 1 december 2015 om 19:17
quote:Ikhierhuh schreef op 01 december 2015 @ 19:13:
[...]
WTF!! Echt? En Marga dinges mag verder iedereen uitlachen?
Lang leve de democratie.De democratie nog wel. Ik zou er de nazi's ook nog bij halen als ik jou was, en dat dan dus allemaal vanwege Sabia. Ik zal wel een gen missen hoor, maar waarom maken jullie je in godsnaam zo druk over een zwanger(?) voetbal (?) vrouwtje?
[...]
WTF!! Echt? En Marga dinges mag verder iedereen uitlachen?
Lang leve de democratie.De democratie nog wel. Ik zou er de nazi's ook nog bij halen als ik jou was, en dat dan dus allemaal vanwege Sabia. Ik zal wel een gen missen hoor, maar waarom maken jullie je in godsnaam zo druk over een zwanger(?) voetbal (?) vrouwtje?
dinsdag 1 december 2015 om 19:20
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 december 2015 @ 19:17:
[...]
De democratie nog wel. Ik zou er de nazi's ook nog bij halen als ik jou was, en dat dan dus allemaal vanwege Sabia. Ik zal wel een gen missen hoor, maar waarom maken jullie je in godsnaam zo druk over een zwanger(?) voetbal (?) vrouwtje?Ik? Nee, helemaal niet. Ik kon niet zo goed tegen hoe tekeer sommigen gingen tegen een vrouw. Nu Sabia, maar voor en onbekende had ik precies hetzelfde gedaan.
[...]
De democratie nog wel. Ik zou er de nazi's ook nog bij halen als ik jou was, en dat dan dus allemaal vanwege Sabia. Ik zal wel een gen missen hoor, maar waarom maken jullie je in godsnaam zo druk over een zwanger(?) voetbal (?) vrouwtje?Ik? Nee, helemaal niet. Ik kon niet zo goed tegen hoe tekeer sommigen gingen tegen een vrouw. Nu Sabia, maar voor en onbekende had ik precies hetzelfde gedaan.
dinsdag 1 december 2015 om 19:22
quote:Fenrir-Greyback schreef op 01 december 2015 @ 19:17:
[...]
De democratie nog wel. Ik zou er de nazi's ook nog bij halen als ik jou was, en dat dan dus allemaal vanwege Sabia. Ik zal wel een gen missen hoor, maar waarom maken jullie je in godsnaam zo druk over een zwanger(?) voetbal (?) vrouwtje?
+1
Ik dacht al vaak.. Waarom moet er in godsnaam een topic over zijn..
[...]
De democratie nog wel. Ik zou er de nazi's ook nog bij halen als ik jou was, en dat dan dus allemaal vanwege Sabia. Ik zal wel een gen missen hoor, maar waarom maken jullie je in godsnaam zo druk over een zwanger(?) voetbal (?) vrouwtje?
+1
dinsdag 1 december 2015 om 19:22
quote:Ikhierhuh schreef op 01 december 2015 @ 19:20:
[...]
Ik? Nee, helemaal niet. Ik kon niet zo goed tegen hoe tekeer sommigen gingen tegen een vrouw. Nu Sabia, maar voor en onbekende had ik precies hetzelfde gedaan.
Oh was het weer eens zo ver? Wat een malloten heb je toch op de wereld.
Overigens: een forum is geen democratie. Ik weet het verder natuurlijk allemaal ook niet want ik heb er niet gelezen, maar ik schat in dat Dubbeltje niet gestaft heeft en Marga wel.
[...]
Ik? Nee, helemaal niet. Ik kon niet zo goed tegen hoe tekeer sommigen gingen tegen een vrouw. Nu Sabia, maar voor en onbekende had ik precies hetzelfde gedaan.
Oh was het weer eens zo ver? Wat een malloten heb je toch op de wereld.
Overigens: een forum is geen democratie. Ik weet het verder natuurlijk allemaal ook niet want ik heb er niet gelezen, maar ik schat in dat Dubbeltje niet gestaft heeft en Marga wel.
dinsdag 1 december 2015 om 19:25
quote:Corona67 schreef op 01 december 2015 @ 19:22:
[...]
+1
Ja, dat. En als het nou nog bleef bij een beetje gezellig gekeuvel in de Story- en Privésfeer, dan kon ik het ook nog wel snappen ergens. Maar dat mensen echt zo ver gaan dat ze een perma willen oplopen vanwege zo'n non-onderwerp, nee dan gaat bij mij het lichtje uit.
En Dubbeltje wist dat ze aan een perma toe was hoor. Ze was al zo vaak geband, en ze is niet stom.
[...]
+1
Ja, dat. En als het nou nog bleef bij een beetje gezellig gekeuvel in de Story- en Privésfeer, dan kon ik het ook nog wel snappen ergens. Maar dat mensen echt zo ver gaan dat ze een perma willen oplopen vanwege zo'n non-onderwerp, nee dan gaat bij mij het lichtje uit.
En Dubbeltje wist dat ze aan een perma toe was hoor. Ze was al zo vaak geband, en ze is niet stom.