Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:pomona-struik schreef op 04 december 2015 @ 19:31:

Rosanna en Eleonora, weten jullie wat botcement is??

Daar had de man het over maar ik begrijp nu nog niet wat hij precies zei.

Want ik dacht weer aan andere dingen.

Ip wordt daar mee bedoeld dat echt,bot ( van een donor meestal) verpulverd wordt en met evt wat 'cement' een substantie wordt gemaakt. Bijv voor extra versteviging of om een ruimte op te vullen,

De arts kan ook gewoon cement hebben bedoeld dat wordt gebruikt bij een kunstheup al denk ik dat hij een ongecementeerde kunstheup krijgt obv je leeftijd.

Jouw heup is niet versleten zoals bij de meeste mensen die deze ingreep krijgen, er is andere schade en ik vermoed dus optie 1
Je bent zelf een theepot
quote:Oudblond schreef op 04 december 2015 @ 20:03:

[...]

Elke keer als ik jouw motto in de gaten krijg flitst ' ge zijt zelf ne vetzak' door mijn hoofd. Weet niet eens meer uit welk programma dat kwam, maar lang geleden want blijkbaar woonde ik toen nog in BE Ik las het op een tegeltje
Je bent zelf een theepot
quote:pomona-struik schreef op 04 december 2015 @ 19:23:

Nou mijn afspraak ging goed hoor!

Ik word na goedkeuring van de cardioloog op de wachtlijst gezet.

De vorige keer dat ik geopereerd werd moest ik na een plasje plegen met spoed terug naar de de OK.

En nu weet ik waarom, tijdens en na de operatie kreeg ik ritme stoornissen.

Dus nu eerst fietstest en hartfilmpje.

De chirurg verzekerde me dat ik na 6 weken loop als een kievit.

Mijn zus was mee en ik ben na de afspraak afspraak gaan shoppen bij intratuin, schransen enzovoort

Kijk je zorgverzekering na voor eventueel extra fysiotherapie of je er voldoende voor bent verzekerd voor volgend jaar.

Ik heb een bril

Na jarenlang overal met leesbrilletjes slepen nu een varifocale bril. De televisie is nu ook helemaal helder en ondertitels scherp. Alleen het lezen valt nog niet mee en de computer is helemaal wazig. Hoop dat het een kwestie van wennen is.

Star een ban en BGB, sterkte dames
I like being a mess. It's who I am.
Hoop dat het gauw went, Ally! Wel fijn dat de ondertitels nu beter te lezen zijn.
Manipulerende ex vrouw

die durft ook nooit meer een topic te openen, oh, en er is al een diagnose narcist gedaan door een forumlid.
quote:rosanna08 schreef op 04 december 2015 @ 20:03:

gaan ze alleen de kop vervangen of ook de kom? Bij mij hebben ze beiden gedaan en de kop die wordt afgezaagd fijngedingest en daar cement van gemaakt voor de kom. Ik liep overigens pas echt na 3 maanden, eerst 6 weken niet eens op mogen steunen, omdat het moet uitharden en daarna 6 weken voor 50% belasten

Die man zei kop en kom. Beiden zijn versleten. Kwam deels door mijn ongelijke benen. En intensief sporten. En de drank heeft het hele proces versneld. En hij had het over vastzetten enzovoort.

Ik was totaal op van de zenuwen. Gelukkig was mijn zus erbij.
quote:Oudblond schreef op 04 december 2015 @ 19:51:

[...]

Mooi he?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
GVD , ik spring net bijna tegen het plafond door vuurwerk
quote:pomona-struik schreef op 04 december 2015 @ 19:35:

Ik maak mij zorgen om mijn hart, GVD! Ik wil eigenlijk heel hard vloeken.

Mijn vriend is ver weg op zee, mijn kind is bij mijn schoonzus logeren.

En de hond kan niet eens praten. Een vriendin is onderweg om me op te vrolijken. Wat een shit-dag!Dat is ook kut. En een hond die niet kan praten is helemaal kut.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Struik: voor de nieuwe heup!

Ik moet verdorie dinsdag voor de tweede week achter elkaar een nacht in transit doorbrengen omdat mijn aansluitende vlucht gecanceld is

Een nacht op een vliegveld is een nacht niet geleefd
IMHO
quote:hatsetats schreef op 04 december 2015 @ 20:45:

[...]

Dat is ook kut. En een hond die niet kan praten is helemaal kut.Je moet zo'n beest ook beter trainen als pup. Later kun je niet meer bijsturen, hè.
IMHO
Star en BgB in gedachten ben ik bij jullie.

Mochten jullie een goed proxyadres nodig hebben dan hoor ik het wel.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 december 2015 @ 20:46:

Struik: voor de nieuwe heup!

Ik moet verdorie dinsdag voor de tweede week achter elkaar een nacht in transit doorbrengen omdat mijn aansluitende vlucht gecanceld is

Een nacht op een vliegveld is een nacht niet geleefd Da's zwaar k zeg
Je bent zelf een theepot
quote:Poltergeist2016 schreef op 04 december 2015 @ 20:34:

Manipulerende ex vrouw

die durft ook nooit meer een topic te openen, oh, en er is al een diagnose narcist gedaan door een forumlid. Arm, arm kind.
Pomona: meh. Hoop dat je vriendin er snel is! Het klinkt wel net als in die Fishermans Friends reclame: mijn man is op zee, maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is.

GG: ik heb een keer een nacht doorgebracht op een vliegveld en dat vond ik op zich wel genoeg. Wel leuk om de schoonmaak te analyseren, maar ik was te bang om in slaap te vallen en dat was heel vermoeiend.

Ik ben vandaag op leeftijd geschat door een aardige collega die echt al heel lief keek (hij had er in zijn hoofd dus al een paar jaar afgesmokkeld), maar me 3 jaar ouder schatte dan ik ben. Hij probeerde zich er nog uit te kletsen door te zeggen dat ik al zulke grote kinderen had, maar goed. Ik ben dus officieel verlept.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 december 2015 @ 20:54:

[...]

Arm, arm kind.Dat wel, maar dat afzeiken is nergens voor nodig. Altijd dezelfde groep .
Wie afzeiken?

Ik vind het gewoon zielig voor het stiefkind van de TO.
quote:AllyMcBeal schreef op 04 december 2015 @ 20:17:

Ik heb een bril

Na jarenlang overal met leesbrilletjes slepen nu een varifocale bril. De televisie is nu ook helemaal helder en ondertitels scherp. Alleen het lezen valt nog niet mee en de computer is helemaal wazig. Hoop dat het een kwestie van wennen is.

Star een ban en BGB, sterkte dames Klinkt niet heel goed Ally. Ik ben sinds een paar maanden ook aan de 'gecombineerde' bril. Iedereen waarschuwde me dat het wennen zou zijn, maar ik ging hem ophalen, zette dat ding op mijn neus en de wereld, de kranten en het mac-scherm gingen voor me open. Geen enkel probleem gehad. Heb je het leesgedeelte wel zo breed mogelijk genomen? Is duurder, maar loont echt?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
uh Ally, zie net dat je zegt dat je nu aan de bril bent. Ik was al sinds mijn geboorte aan de bril, maar nu dus zo oudblond dat er een leesding bij moest komen. Is anders natuurlijk.
Iemand in mijn omgeving kreeg ook zo'n bril en moest er ook even aan wennen. Duurde hooguit een week.
Jah echt balen weer! Maar ik ga gewoon door, ik wil eigenlijk mijn dochter bellen en zeggen dat ze naar huis moet.

Maar ze heeft het wel naar dr zin bij kindloze schoonzus
quote:barbaracartland schreef op 04 december 2015 @ 20:54:

Pomona: meh. Hoop dat je vriendin er snel is! Het klinkt wel net als in die Fishermans Friends reclame: mijn man is op zee, maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is.

GG: ik heb een keer een nacht doorgebracht op een vliegveld en dat vond ik op zich wel genoeg. Wel leuk om de schoonmaak te analyseren, maar ik was te bang om in slaap te vallen en dat was heel vermoeiend.

Ik ben vandaag op leeftijd geschat door een aardige collega die echt al heel lief keek (hij had er in zijn hoofd dus al een paar jaar afgesmokkeld), maar me 3 jaar ouder schatte dan ik ben. Hij probeerde zich er nog uit te kletsen door te zeggen dat ik al zulke grote kinderen had, maar goed. Ik ben dus officieel verlept.Ik ook hoor! De pakketbezorger vroeg vandaag hoe het met mijn kleinkinderen ging (zijn de kinderen van mijn vriendin waar ik wel eens op pas).
quote:Oudblond schreef op 04 december 2015 @ 20:56:

[...]

Klinkt niet heel goed Ally. Ik ben sinds een paar maanden ook aan de 'gecombineerde' bril. Iedereen waarschuwde me dat het wennen zou zijn, maar ik ging hem ophalen, zette dat ding op mijn neus en de wereld, de kranten en het mac-scherm gingen voor me open. Geen enkel probleem gehad. Heb je het leesgedeelte wel zo breed mogelijk genomen? Is duurder, maar loont echt?Ik heb hem niet zo breed mogelijk nog maar als dit niet went kan ik er andere glazen in krijgen. Heb een maand of langer geloof ik om te wennen, dus even proberen maar als ik de computer niet kan lezen heb ik er niets aan, dan blijf ik nog wisselen van bril. Maar het moet kunnen dus als ik jou zo lees.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Oudblond schreef op 04 december 2015 @ 21:03:

[...]

Ik ook hoor! De pakketbezorger vroeg vandaag hoe het met mijn kleinkinderen ging (zijn de kinderen van mijn vriendin waar ik wel eens op pas).Mijn moeder had het andersom. Die ging wandelen met mijn dochter en werd een paar keer mijn dochters moeder aangezien. En dat gun ik haar van harte en ze is ook een jonge oma, maar man, verlept zijn voelt niet goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven