Napraattopic deel 45

29-11-2015 23:00 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 04 december 2015 @ 20:41:

[...]

Mooi he?Jaaaa!!!! Man is profi bezig met muziek en als hij mij blij wil maken is hij thuis de dj die Woman's music draait: straffe madammen die hun ding doen. (en voor de rest van de avond komt er geen cliche meer uit mij toetsenbord, echt beloofd!!)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:barbaracartland schreef op 04 december 2015 @ 21:08:

[...]

Mijn moeder had het andersom. Die ging wandelen met mijn dochter en werd een paar keer mijn dochters moeder aangezien. En dat gun ik haar van harte en ze is ook een jonge oma, maar man, verlept zijn voelt niet goed.

Vooropgesteld: jouw collega is natuurlijk ziende blind.

Maar waarom stel je 'oud' nou gelijk aan 'verlept' zijn? Dat moet je echt niet doen, want dat is onzin. Een vrouw of man wordt niet automatisch lelijker als ze er ouder uit gaan zien. Soms gelijk, soms ook mooier. Maar doe nou niet mee aan die onzin die 'de bladen' ons willen doen geloven: leeftijd is geen graadmeter voor schoonheid!
IMHO
quote:barbaracartland schreef op 04 december 2015 @ 20:54:

GG: ik heb een keer een nacht doorgebracht op een vliegveld en dat vond ik op zich wel genoeg. Wel leuk om de schoonmaak te analyseren, maar ik was te bang om in slaap te vallen en dat was heel vermoeiend.

Okay, misschien was ik een beetje dramaqueen, want afgelopen dinsdag heb ik de luchtvaartmaatschappij zo ver gekregen om een hotel voor me te betalen en dat ga ik nu weer proberen, dus slapen zal ik wel, maar het blijft een hotel op de luchthaven en het blijft in transit en het blijft tien over acht 's avonds aankomen om vervolgens pas 7:15 de volgende ochtend weer verder te kunnen reizen - en dus om kwart voor vijf de wekker te moeten zetten. Om dan na aankomst hier direct door naar werk te moeten.
IMHO
quote:AllyMcBeal schreef op 04 december 2015 @ 21:05:

[...]

Ik heb hem niet zo breed mogelijk nog maar als dit niet went kan ik er andere glazen in krijgen. Heb een maand of langer geloof ik om te wennen, dus even proberen maar als ik de computer niet kan lezen heb ik er niets aan, dan blijf ik nog wisselen van bril. Maar het moet kunnen dus als ik jou zo lees.Langer dan een paar dagen zou ik het niet geven Ally dan is het gewoon niet goed, maar 'verplicht' je je ogen om aan deze situatie te wennen. En dat is dan niet wat jij nodig hebt. Zeker niet als je andere glazen zonder meerkost mag/kan proberen.
Ik ben erg gefascineerd door verval, GG. Misschien heb ik Der Tod in Venedig te vaak gelezen. Ik ben natuurlijk heel erg mooi, sowieso. Maar doordat ik dag in dag uit omringd ben door jonge mensen, voel ik me zelf vaak ook best jong. De realisatie dat ik dat niet ben en ooit dus ook doodga, daar word ik soms wat weltschmerzig van. Ik heb ook nooit gezegd dat ik helemaal goed bij mijn hoofd ben, natuurlijk
quote:elfje12 schreef op 04 december 2015 @ 20:58:

Iemand in mijn omgeving kreeg ook zo'n bril en moest er ook even aan wennen. Duurde hooguit een week.Ik was gelijk aan mijn bril gewend. Iedere dag zie ik die groene koker in mijn tas zitten. Dat went zo
Man heeft weken moeten wennen aan zijn multi focale glazen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 december 2015 @ 21:13:

[...]

Okay, misschien was ik een beetje dramaqueen, want afgelopen dinsdag heb ik de luchtvaartmaatschappij zo ver gekregen om een hotel voor me te betalen en dat ga ik nu weer proberen, dus slapen zal ik wel, maar het blijft een hotel op de luchthaven en het blijft in transit en het blijft tien over acht 's avonds aankomen om vervolgens pas 7:15 de volgende ochtend weer verder te kunnen reizen - en dus om kwart voor vijf de wekker te moeten zetten. Om dan na aankomst hier direct door naar werk te moeten.En het blijft minder tijd met je gezin
En ik moet altijd wennen aan een nieuwe bril terwijl ik een gewone bril heb.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 december 2015 @ 21:13:

[...]

Okay, misschien was ik een beetje dramaqueen, want afgelopen dinsdag heb ik de luchtvaartmaatschappij zo ver gekregen om een hotel voor me te betalen en dat ga ik nu weer proberen, dus slapen zal ik wel, maar het blijft een hotel op de luchthaven en het blijft in transit en het blijft tien over acht 's avonds aankomen om vervolgens pas 7:15 de volgende ochtend weer verder te kunnen reizen - en dus om kwart voor vijf de wekker te moeten zetten. Om dan na aankomst hier direct door naar werk te moeten.

Dat je een dramaqueen bent, zeg je zelf. Ik denk dat dat wel meevalt, want zo'n nacht en dag is gewoon vermoeiend.

Nieuw Duits liedje om je op te vrolijken? Een Duitse cabaretier gaat de discussie aan met Duitse gangsterrappers (die bestaan echt) door een raphymne voor de Duitse politie te schrijven (met geniale vondsten in de tekst en wel wat maatschappijkritiek): https://www.youtube.com/watch?v=PNjG22Gbo6U
quote:barbaracartland schreef op 04 december 2015 @ 21:15:

Ik ben erg gefascineerd door verval, GG. Misschien heb ik Der Tod in Venedig te vaak gelezen. Ik ben natuurlijk heel erg mooi, sowieso. Maar doordat ik dag in dag uit omringd ben door jonge mensen, voel ik me zelf vaak ook best jong. De realisatie dat ik dat niet ben en ooit dus ook doodga, daar word ik soms wat weltschmerzig van. Ik heb ook nooit gezegd dat ik helemaal goed bij mijn hoofd ben, natuurlijk Ik kan m'n ogen maar niet van je avatar afhouden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Poltergeist2016 schreef op 04 december 2015 @ 20:34:

Manipulerende ex vrouw

die durft ook nooit meer een topic te openen, oh, en er is al een diagnose narcist gedaan door een forumlid. Altijd knap als de TO dan toch nog netjes kan reageren.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Ik ben erg gefascineerd door verval, GG. Misschien heb ik Der Tod in Venedig te vaak gelezen. Ik ben natuurlijk heel erg mooi, sowieso. Maar doordat ik dag in dag uit omringd ben door jonge mensen, voel ik me zelf vaak ook best jong. De realisatie dat ik dat niet ben en ooit dus ook doodga, daar word ik soms wat weltschmerzig van. Ik heb ook nooit gezegd dat ik helemaal goed bij mijn hoofd ben, natuurlijk Ik begrijp je helemaal! Ook ik ben beeldschoon natuurlijk en getrouwd met (toen) een groen blaadje met jonge aanhang.... en slecht licht in de badkamer... En dus heb ik af en toe een momentje.
quote:Dana schreef op 04 december 2015 @ 21:22:

[...]

Ik kan m'n ogen maar niet van je avatar afhouden. Ik krijg zo vaak opmerkingen over mijn avatar. Het is ook een heel mooie. Ik heb helaas noch het haar, noch het hondje, noch de parelketting.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 04 december 2015 @ 21:16:

[...]

Ik was gelijk aan mijn bril gewend. Iedere dag zie ik die groene koker in mijn tas zitten. Dat went zo

Over de 400 euro om naar een groene koker te kijken vind ik best veel.
I like being a mess. It's who I am.
quote:barbaracartland schreef op 04 december 2015 @ 21:24:

[...]

Ik krijg zo vaak opmerkingen over mijn avatar. Het is ook een heel mooie. Ik heb helaas noch het haar, noch het hondje, noch de parelketting.Maar wel de jeugdige uitstraling, begrijp ik.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:hatsetats schreef op 04 december 2015 @ 21:19:

En ik moet altijd wennen aan een nieuwe bril terwijl ik een gewone bril heb.????
quote:Oudblond schreef op 04 december 2015 @ 21:14:

[...]

Langer dan een paar dagen zou ik het niet geven Ally dan is het gewoon niet goed, maar 'verplicht' je je ogen om aan deze situatie te wennen. En dat is dan niet wat jij nodig hebt. Zeker niet als je andere glazen zonder meerkost mag/kan proberen.Nou ja die glazen zijn wel duurder, dus ik dacht ik begin laag
quote:Dana schreef op 04 december 2015 @ 21:26:

[...]

Maar wel de jeugdige uitstraling, begrijp ik. Absoluut. Ik lijk geen dag ouder. Lijk jij ook zo op je avatar ?
quote:AllyMcBeal schreef op 04 december 2015 @ 21:26:

[...]

Over de 400 euro om naar een groene koker te kijken vind ik best veel. Die van mij was niet zo duur en de koker was zelfs gratis. Tasvulling is ook belangrijk.
quote:AllyMcBeal schreef op 04 december 2015 @ 21:27:

[...]

Nou ja die glazen zijn wel duurder, dus ik dacht ik begin laag Dan zou ik zeker een week proberen
quote:hatsetats schreef op 04 december 2015 @ 21:16:

Man heeft weken moeten wennen aan zijn multi focale glazen.Was het bij hem ook wazig dan bij het computeren?
quote:barbaracartland schreef op 04 december 2015 @ 21:28:

[...]

Absoluut. Ik lijk geen dag ouder. Lijk jij ook zo op je avatar ?Geen idee, er hangt een doekje voor m'n gezicht.
Nou ouder worden is wel wat hoor, ik kan mezelf nu helemaal goed in de spiegel zien. Ik denk dat ik die bril niet meer opzet

Ik ben erg gefascineerd door verval, GG. Misschien heb ik Der Tod in Venedig te vaak gelezen. Ik ben natuurlijk heel erg mooi, sowieso. Maar doordat ik dag in dag uit omringd ben door jonge mensen, voel ik me zelf vaak ook best jong. De realisatie dat ik dat niet ben en ooit dus ook doodga, daar word ik soms wat weltschmerzig van. Ik heb ook nooit gezegd dat ik helemaal goed bij mijn hoofd ben, natuurlijk Kijk, dat vind ik herkenbaar. Ik vergeet ook heel vaak dat ik al bijna veertig ben. Beroepsdeformatie, hè.
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven