Napraattopic deel 45
zondag 29 november 2015 om 23:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 6 december 2015 om 00:43
zondag 6 december 2015 om 00:44
quote:Amaqanda schreef op 06 december 2015 @ 00:43:
In het kader van napraten: waarom vragen zwangerosaurussen altijd om positieve verhalen rondom bevallen?
Snappen ze niet dat het niet uitmaakt hoe positief iemand een keizersnede/inleiden/ruggenprik/waterbevalling of geboorte bij volle maan heeft ervaren?Nee.
In het kader van napraten: waarom vragen zwangerosaurussen altijd om positieve verhalen rondom bevallen?
Snappen ze niet dat het niet uitmaakt hoe positief iemand een keizersnede/inleiden/ruggenprik/waterbevalling of geboorte bij volle maan heeft ervaren?Nee.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 6 december 2015 om 00:45
quote:Amaqanda schreef op 06 december 2015 @ 00:43:
Snappen ze niet dat het niet uitmaakt hoe positief iemand een keizersnede/inleiden/ruggenprik/waterbevalling of geboorte bij volle maan heeft ervaren?Soort moed inpraten?
Snappen ze niet dat het niet uitmaakt hoe positief iemand een keizersnede/inleiden/ruggenprik/waterbevalling of geboorte bij volle maan heeft ervaren?Soort moed inpraten?
zondag 6 december 2015 om 00:45
quote:Dana schreef op 06 december 2015 @ 00:30:
[...]
Nee, niet echt.
Vond het gewoon wel even grappig dat uitgerekend in napraat, waar weer eindeloos slap geluld wordt (ja ook door mij) en geluld over dat slap gelul want wat de een gezellig gelul vindt dat vindt de ander weer irritant etc etc - op iets wat enigszins op napraten lijkt niet wordt ingegaan. Raar topic, dit. Wie ben jij?
[...]
Nee, niet echt.
Vond het gewoon wel even grappig dat uitgerekend in napraat, waar weer eindeloos slap geluld wordt (ja ook door mij) en geluld over dat slap gelul want wat de een gezellig gelul vindt dat vindt de ander weer irritant etc etc - op iets wat enigszins op napraten lijkt niet wordt ingegaan. Raar topic, dit. Wie ben jij?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
zondag 6 december 2015 om 00:55
zondag 6 december 2015 om 01:23
zondag 6 december 2015 om 01:26
quote:Peacy schreef op 06 december 2015 @ 01:25:
Wie ben ik? Wat ben ik? Waar ben ik?
1) Peacy
2) Een forummer
3) Op het Vivaforum en in het topic Napraat.
Wie ben ik? Wat ben ik? Waar ben ik?
1) Peacy
2) Een forummer
3) Op het Vivaforum en in het topic Napraat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.